Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Bestilte meg MAG pluss offisielt headset til 299 kr fra Platekompaniets nettbutikk. Billig som juling.

Tror jeg gav 600/700kr for den pakken der.

Men det var pappa som betalte, så det gikk helt fint :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Spilte for 2 dager siden

*Veldig få som har mic.

*De som har mic snakker et uforståelig språk.

*Noen ganger er det lang ventetid.

*Jeg føler også at på noen baner har det andre laget store fordeler.

*Ofte så bare går folk, på laget ditt, dit de vil. Isteden for å samarbeide.

Men, jeg har jo også komt på lage med folk som snakker engelsk og gjør det du egentlig skal...

Lenke til kommentar

nice,props til deg som klarte mange gull.synes det er litt for lett og kræsje i NFSHP.sitter og tenker på etter jeg har runda det på cop også så tenker jeg skal begynne med GT5 noe som er morsommere,så blir det vel prøve og ta platimum på FF13 tenker jeg,spitl det gjennom når det kom ut,men gjorde ikke alt så nå vil jeg gjøre alt some er mulig,Elsker FF13,selv om det er lineært.Legger merke til Cop delen er lettere enn racer delen for some reason.

Lenke til kommentar

Ja, det som er plagsomt med NFS:HP at det går for fort at jeg ikke klarer å registrer at det er trafikk foran og dermed er det gjort. Har vel spilt spillet i bortimor 40 timer tilsammen siden jeg fikk det på bursdagen min den 23.november. Har 4 løp på DLC`en igjen.

Lenke til kommentar

jeg trur jeg klarte gull på nesten alle på racer delen,var vel noe time trials som var vriene hvis ikke jeg husker feil.Er snart i lvl 10 på cop og orker ikke og stresse med og prøve og få gull på alle racene på cop.Men den bugatti 16.4 går jævli kjapt,så når noen tar en spike strip eller road block er det som crash eller damage.Er faktisk jævli gira på og spille FF13 nå.klarte faktisk og ødelegge 2 kontrollere på 2dager når jeg spilte NFSHP,var noen løp jeg bare måtte ha gull på.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg PS3 Slim for ca. en måned siden og i det siste virker det som den bråker noe ekstremt når jeg f. eks ser film og bråker enda mer etter den har stått på en stund. Er det meningen den skal være sånn eller bør jeg klage på den?

Lenke til kommentar

Ja,jeg og er glad jeg kjøpte 60gb brukt,jeg har hatt den i 2år nå og har ikke fått no YLOD,den har fungert bra,uansett om 60gb ryker så kommer jeg til og kjøpe meg en 60gb til grunnet BC og den ser mye bedre enn slimmen,jeg hører litt viftestøy fra ps3'n min jeg også,men det er ikke så viktig siden jeg sitter med 5.1 når jeg spiller.

Hvis slimmen din bråker noe sykt så bør du klage på det,men det er flere forskjellige nivåer med bråking.Du kan jo sammenligne med noen av dine venners ps3 og se om de hører forskjellen eller så kan du dra til forhandlern og klage på det.

Kjøpte du ps3'n din under en måned siden eller over?

Pga du har jo den 30dagers retur with no questions asked.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

For å være ærlig, syns jeg PS3 "phat" ser mye bedre ut. Men når jeg fikk meg PS3 var de ute av produksjon, så jeg fikk meg en slim 250gb.

Men jeg var visst heldig og fikk en som ikke bråker.

Lenke til kommentar

Jeg skal også si meg enig i at phaten ser litt mer Mercedes ut enn den plastikklillebroren, men at den bråker kan jeg ikke si jeg kjenner meg igjen i. Du kan jo ha vært uheldig, men på en annen side så oppfatter man jo bråk forskjellig. Støyer maskinen mer enn lyden fra høyttalerne dine så ser du/spiller du med veldig lavt volum eller så har du fått en defekt maskin. Jeg har sikkert spilt PS3 på 10 forskjellige steder og har aldri vært plaget av støy fra maskinen.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg PS3 Slim for ca. en måned siden og i det siste virker det som den bråker noe ekstremt når jeg f. eks ser film og bråker enda mer etter den har stått på en stund. Er det meningen den skal være sånn eller bør jeg klage på den?

Den skal ikkje lage ett slikt leven etter så kort tids bruk. Du kan ha vert uheldig å fått en dårlig enhet :( Er det viftestøy det går på her eller? At viftene tar i ett tak er jo normalt når konsollen er i bruk, spesielt under spilling. Men disse skal jo roe seg når du går tilbake til XMB, ettersom man ikkje belaster maskinen i så stor grad.

Har fortsatt min US 60GB, den er pakket bort til fordel for Slim`en som etter sigende fungerer optimalt :) Men den maskinen oser BILLIG plast lang vei. Men samtidig er den såpass mye mindre og roligere enn sin storebror at det veies rimelig greit opp. Koser seg i TV-benken ved siden av 360 Slim og den litt nedstøvede Wii`en :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg sammenlignet den med Playstation 2 som jeg har hatt i 5 år, og den bråker absolutt ingen ting. Jeg vet ikke om det kan sammenlignes men PS3'en arbeider generellt hardere og jeg er usikker hvor det kommer fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...