Cerb89 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Bah, da hadde min førstegenerasjons PS3 60GB tatt kvelden. Noen som har noen erfaringer med hvor lang tid det tar og om jeg får en ny en da 60GB er ute av produksjon? Endret 21. desember 2010 av Cerb89 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bah, da hadde min førstegenerasjons PS3 60GB tatt kvelden. Noen som har noen erfaringer med hvor lang tid det tar og om jeg får en ny en da 60GB er ute av produksjon? Velkommen etter. Min 60GB leverte jeg inn til reperasjon hele 4 ganger, før jeg i stedet krevde en ny Slim tilbake. Det gikk smertefritt og jeg angrer ikke selv om jeg liker utseende til klassikeren bedre. Slim er til gjengjeld nesten lydløs i forhold til Phat og har også kjappere og bedre nettverkskort. Må gi ros til Elkjøp for god og rask service. Alle gangene jeg leverte inn maskina så tok det ca. 14 dager. Dersom du ønsker en 60GB tilbake så får du det, riktig nok en gammel maskin som er reparert, selv om de påstår at den er helt nye, noe min erfaring beviser at de ikke er. Dersom samme feil gjentar seg mer enn 2 ganger har du krav på ny maskin. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Sku gjort som meg du tatt pengene tilbake;) jeg fikk 3995 kr tilbake og kjøpte meg ny slim og satt igjen med 1500 kr 1 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Hadde sikkert ikke vært så dumt så på kvitteringen at jeg betalte 5485 for den. Da kunne jeg kjøpt meg en ny PS3 og en del spill Endret 21. desember 2010 av Cerb89 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Sku gjort som meg du tatt pengene tilbake;) jeg fikk 3995 kr tilbake og kjøpte meg ny slim og satt igjen med 1500 kr Joda, glemte å nevne det. I tillegg til en ny 160GB slim så fikk jeg tilbud om et par spill, men tok selvsagt pengene og satt igjen med 1300 kr ekstra. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hadde sikkert ikke vært så dumt så på kvitteringen at jeg betalte 5485 for den. Da kunne jeg kjøpt meg en ny PS3 og en del spill Jeg sendte min 60GB til rep i overgangen til november. Jeg fikk en ny maskin tilbake ca. 4 uker etterpå... synted det gikk rimelig fort i forhold til de som sa at det tok over en måned... PS3 60GB FOREVER! Lenke til kommentar
DanderBarrel Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) hmm, finner ikke MassEffect 2 og DeadSpace 2 demoene som ifølge denne bloggen skal ligge på psn nå. Noen som finner de ? Endret 22. desember 2010 av DanderBarrel Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Du må nok vente til i kveld, når den ukentlige PSN Store oppdateringen gjennomføres. Det nøyaktige tidspunktet varierer, og er også forskjellig for hver nasjonalitet, men den norske oppdateringen pleier vel å komme i 18-20 tiden. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 må man ha PSN+ for å få lbp 2 demon? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 hmm, finner ikke MassEffect 2 og DeadSpace 2 demoene som ifølge denne bloggen skal ligge på psn nå. Noen som finner de ? Amerikansk PSN. Har nettopp prøvd begge to, ME2 skal jeg ha men DS2 virker å være for nifst. Tok meg et år å gå gjennom det originale Dead Space, så jeg skal nok greie meg uten. Men for de som digget eneren virker det som en svært god oppfølger. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Dead Space er topp tre for min del så langt, så 2'ern er vel det spillet jeg gleder meg mest til i 2011. Ok det og Uncharted 3.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Dead Space er topp tre for min del så langt, så 2'ern er vel det spillet jeg gleder meg mest til i 2011. Ok det og Uncharted 3.. Syns det var verdt den gjennomspillingen jeg gjorde takket være god historie, men selve gameplayet er for lite tilgivende. Kombinasjonen av vanskelig og skummelt gjorde rett og slett at det ble for mye. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 At det var skummelt er jo det som faktisk tipper det opp på topp 3 for min del. Jeg har sett alt for mye film opp igjennom tiden så jeg skvetter aldri mer, så når det først er noe som klarer å få meg til å skvette så er det helt konge Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvor lang tid tar det å klargjøre en ny ps3 slim? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva mener du med klargjøre? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Vet ikke helt. Dersom det bare er til å koble den til strøm, tv-en og sette inn et spill vil jo ikke ting ta tid. Dersom man må oppdatere, melde opp på Internett, sette opp innstillinger, kalibrere etc kan man fort få utålmodige unger på julekvelden. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) spørs litt på hvor raskt nett du har, men etter det er ferdig nedlastet en oppdatering tar det vel en 3-5 min eller noe sånt. Tror forrige gang jeg oppdaterte min tok det ca. 15 min fra jeg begynte til jeg var ferdig, da med en 10 Mb/s linje. Kalibrering er det ikke så mye av, vis du har en HD TV så er det bare å velge oppløsning i innstillingene. Koble til tråløst nett tar et par min. Bruker du vanlig ethernet så kobler den til uten at du trenger å gjøre noe som helst. Endret 22. desember 2010 av xaco Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Om du skaffer HDMI kabel sammen med maskinen så tar det ikke mange minuttene. Oppdatere må du muligens(tar maks 2 minutter), sette opp Internett trenger du ikke med en gang med mindre du skal spille noe Online. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 bør jeg bestille lbp2 CE fra Cdon eller Amazon? Amazon er mye billigere, men når får jeg pakken? Er det eu-version av spillet? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Er vel ikke billigere mtp. moms og fortollingsgebyr. Ville heller bestilt fra cdon da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå