Blodappelsin Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Brukte jo samme framgangsmåte på nye DS3'n som på sixaxis'n. Den bare stod å blinka med ale 4 lysa sine. Den funka med USB da... Tok eit par kjappe søk på google, og det kan vire som sixaxis ikkje fungerer på ps3 slim... Prøv den uten å ha USB-kabelen koblet til PS3en også, altså hverken i Sixaxis eller PS3. Noen ganger klarer den ikke å finn PS3 hvis USB-kabelen står i, så vidt jeg vet er dette problemet kun på slim. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Flere som skal være med i DC Universe Online betaen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Er med allerede. Var no kjipe greier. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Er med allerede. Var no kjipe greier. Oja, noen grunn til at det var kjipt? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jo jeg har oppfølgeren til min gamle 37" FullHD med Ambilight og det er 42 tommeren jeg kjøpte i sommer, vurderer enten 42" 47" eller 52" LCD/plasma/LED/3D-TV . Klarer jo aldri å bestemme meg hva jeg skal ha til PS3en min samt de andre konsollene... Glem plasma! Jeg prøvde GTA IV på tv'n til bror og det er bare en 58" plasma. da ble jeg sjokkert over hvor mye det hakket. Etter det jeg har fått med meg så har plasma lavere "frame rate" enn LCD fordi en kjører 24fps. spillet Wipeout HD kjører med 60fps så da tror jeg ikke plasma holder mål... Hvilken skjerm passer til hva? LCD - best til PC-tilkobling og TV-spill. + Høy oppløsning (1366 x 768, 1920 x 1080 piksler eller mer) + Høy lysstyrke - Middels kontrast og svartnivå - Dårligere fargegjengivelse enn plasma - Litt etterslep i bildet - Begrenset betraktningsvinkel Plasma - best til film. + Høy kontrast og svartnivå + Super bildekvalitet og flotte farger + Kort responstid (bevegelser) - Moderat oppløsning (1024 x 768 eller 1280 x720 piksler) - Fare for innbrenning (Det meste stemmer, ikke det jeg har stryket over) testen er fra 2007 så den er litt utdatert... Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Så du mener en full hd plasma tv har 1024 x 768 eller 1280 x 720 i oppløsning? Innbrenning er vel også ganske sjeldent i nyere modeller. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 det har jeg ikke peiling på, bare kopierte det som sto på teknofil. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Plasma takler da like mye FPS som en LCD. Eller kanskje ikke like mye, men den takler iallefall mer en nok til å spille. Tror nok det bare var TVen til broren din som var dårlig. Plasmaer kjører idag 600hz, selv om du ikke kan sammenligne dem med LCD tver, så kan du fint sammenligne det med en 100hz LCD. Innbrenning ikke noe problem lengre. Personlig har jeg LCD fordi det er bedre når du kobler til en PC. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ja ja, da endte jeg opp med å kjøpe GT5 selv om planen var å vente til det ble fryktelig billig under 200 kroner billig... Men får vel se om det er noe moro... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Er med allerede. Var no kjipe greier. Oja, noen grunn til at det var kjipt? Booooooooooooring. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Han hadde muligens sett for seg ett LITT mer utfyllende svar enn "boooooooooooring". Om du ikke kommer med noen konkrete grunner så KAN det hende at enkelte vil tro at du løy når du sa at du var med i Beta'en siden du ikke kommer med konkrete grunner Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Har PSN +. Fikk tilgang til det tidligere i uka. Mekka meg en superhelt, valge fox som fyr så jeg hadde reveansikt og hale. All well. Fikk ikke kappe på fyren, for halen gikk igjennom kappa og det så lite fett ut. Valgte flammer og harde slag som superkrefter, samt at jeg kunne fly. Så ble jeg kastet ut i et romskip til fienden. Trykka på firkant og trekant og tok alt som var av fiender lett. Kjedelig grafikk. Tok en slags boss etterhvert, Supermann kom og hjalp meg, og vips, ferdig med det. Og greit nok, var introduksjon for å forstå spillet, greit det. Så kom jeg til politistasjonen i Metropolis. Siden jeg hadde Batman som mentor fikk jeg i oppdrag å ødelegge noen maskiner som Scarecrow hadde mekka, på et bygg like ved siden av. Der kunne jeg praktisk talt bare stått et sted og trykka på L2+firkant som var ildballer, og stått stille og klart oppdraget siden tingene og fiendene spawnet hele tiden. Rett ut av ingenting. Var der, jeg ødela det, var borte i noen sekunder, kom tilbake. Så flydde jeg litt rundt og så på alle som løp/fløy rundt og herja. Gikk forresten opp til level 5 iløpet av dette. Levlinga av krefter syntes jeg var kjedelig, og det så ikke ut som om det var slik at man kunne ta mange forskjellige veier for å levle sin egen person unik i forhold til andre. Det samme med mekking av superhelt, syntes det var lite valg egentlig, men det kommer seg sikkert til fullversjonen. Kort fortalt, det som var med spillet som gjorde at jeg fikk avsmaken for det, var at det var BOOOOOORING! Dritkjedelig. Men så liker ikke jeg WoW heller, men jeg elsker RPGs. Grafikkmessig var det heller ikke helt det store, selv om det så ålreit ut når jeg fløy over byen. Noe som derimot var storveis, var introvideoen med Batman, Superman og Wonderwoman i kamp mot Lex Luthor og noen andre folk i en ødelagt by. Og det som skjedde så, skal ikke spoile noe her, men det var fett som juling. En film av de som mekka introvideoen hadde vært storveis. Edit: Dårlig kontroll og kamera var det og... Edit2: Skulle prøve igjen nå. Bug, bug, bug. Sjekka hvor stort det var og, og da forsto jeg hvorfor det tok 3-4 timer å laste det ned. 18 GB. Endret 19. desember 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 de er mer en no brainer hack n slash det,i NGS,bayonetta,castlevania LOS kreves det litt mer av deg enn og spamme på en knapp.Man må ha litt utfordring,har ment og spilt darksiders på apocalyptic men har kommet så mange spill i etterkant så har blitt vanskelig.De fleste spiller piece of cake på normal,utenom NGS og bayonetta som er litt tøffere. Heh, håper du har spilt GoW-spillene på Very Hard før du uttaler deg om å "spamme på en knapp" Og kan ikke si at det er mindre spamming i Castlevania, Darksiders eller Bayonetta. Jeg synes de edderkoppene var en nice touch jeg og de har sin rolle,men i darksiders er der mer plagsomme og litt faenskap når 10 av de kommer mot deg og du hører den edderkopplyden,men gikk greit da:p. ellers synes jeg DMC serien er ganske bra,spesielt 4ern som også krever sitt og veldig morsomt med comboes. Æsj, nå fikk jeg enda mindre lyst å gjøre ferdig Darksiders. Heretter slutter jeg å kjøpe spill med edderkopper. DMC4 er det eneste DMC jeg har spilt, og utvilsomt et dårlig H&S og et helt elending A/A. Uff og uff, som mislikte det spillet. Bare den gigantiske frosken var nok til å gi meg avsmak mot dette spillet, sånt silly design skal man lete lenge etter. Jeg har ikke prøvd gow spilla på very hard nei,men synes at det ikke er så mye varisjon på komboene.Darksiders er jeg enig at mesteparten er og spamme en knapp,men rangerer det fortsatt høyt pga exploring,collections,upgrades og fete bossfights. DMC4 har jo utrolige komboes da,dmc4 har ikke så mye av adventure nei,men nok med action. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kamera var irriterende ja, men jeg slo av et par ting i innstillingene, og detfungererrelativt greit nå. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Låner split secound av fettern min. Sykt fett! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Skaffa Split Second for rundt 200kr i min PS3-spill samling som begynner å bli virkelig stor, kult spill er Split Second Vurderer flere spill til nyåret som er gamle som jeg vil ha i samlinga som Blur, Resistance 2, Motorstorm 1/2, FarCry 2 osv Har som et mål å ha 80 PS3 spill innen år 2011 så jeg får fylt ut en DVD søyle på 2 meter med bare PS3 spill som akkurat nå har 62 spill, lett jeg skal kjøpe 18 spill til PS3 neste år Endret 21. desember 2010 av iToMaN Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 LittleBig Planet 2 demo på psstore imorra! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Men faen. Borte fra PS3'n i en uke joooooo Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 LittleBig Planet 2 demo på psstore imorra! Bare å glede seg! Beta´n er konge! Har også lagt merke til at første anmeldelse av LBP2 har fått 10/10 i OPM Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ja,split second er ganske fett,men kan bli frustrerende hvis du satser på og få förste plass på alle löpa da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå