Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med God Of War 3 idag, for en spill-opplevelse!

Mesterverk til de grader.

Et av årets absolutte høydepunkt, ja, selv om jeg nok må gi selve GOTY-pokalen til RDR. God of War 3 er en god nummer 2.

Synes faktisk ikke GOW3 var høydepunktet i 2010.For meg så var det Bayonetta,darksiders og Castlevania LOS.gow har en veldig primitive komboer og ikke spesielt vanskelig heller,selv om hvis man prøver på det vanskeligste så blir man raped men.gow komboene virker relativt kjedelig etter og ha spilt en del bayonetta.

Men det er et okay spill,synes grafikken var ganske bra,lyden også var ekstrem bra.

Har også spilt alle disse spillene, og syns fortsatt GoW3 var det beste, forøvrig med Castlevania svært nær og bedre på noen områder(plattforming og utforskning), men Bayonetta og Darksiders syns jeg ikke rakk helt opp. Ikke at de er dårlige, men de føles rett og slett ikke like bra og mangler litt på bosskampene i forhold til God of War 3.

Slik vil jeg rangere dem i rekkefølge:

1: God of War 3

2: Castlevania: LoS

3: Bayonetta

4: Darksiders

Fjorårets beste var Mass Effect 2. Kommer snart på PS3, og alle som ikke har spilt det bør kjøpe det så fort som fy når det kommer ut.

Det har jeg tenkt å gjøre, faktisk. Og det kan godt hende at jeg omskriver GOTY-listen da.

hmm....for meg så har ikke grafikke så mye og si for meg eller hvor store bossene er.Synes bossene i castlevania LOS er mer vanskelig og krever litt mer av deg enn i gow,er enig i cutscenes så er gow ganske bra.

vil vel heller rangere 2010 som:

Castlevania LOS

Bayonetta

Darksiders

GOW3

Men skal jeg putte i action spill så er det Ninja gaiden sigma 1 eller 2 som desidert beste spillene innen sjangern.

grunnen til at jeg setter gow3 på siste der er at spillet ikke har så mye replay value for meg,du kan komme deg gjennom omtrent hele spillet med de samma movsa,men må jo kjøre litt variasjon,dessuten så er det litt slow pace.

Synes castlevania ga litt mer epicness jeg,geniale musikken som kommer opp når du spillet mot bosser slikt som titans.Jeg likte også plot twistene mot slutten.og slike kommentarer som:what motivates a man that most of us would run from.....the answer is love..

jeg hater ikke gow serien,jeg har spilt igjennom de og synes de er veldig bra,men rekker ikke opp til de nevnt overall som helhet.

Nei, God of War 1, 2 og 3 er de beste H&S-spillene, og blant de beste A/A-spillene som eksisterer.

Liker rett og slett bare kampsystemet bedre, mindre fokus på lange komboer og mer fokus på å mikse grabs, collision damage(særlig GoW2), vanlige angrep og magi. GoW3 har jeg ikke spilt like mye som 1 og 2, men syns fortsatt det er det beste i serien. 1 og 2 runda jeg på Very Hard(vanskeligste jeg har gjort i spill, tror jeg), men det har jeg ikke orket i GoW3(ingen trofe for det). Spiller dessuten Darksiders på Apocalyptic, og det er utrolig mye enklere enn GoW på Very Hard. Bayonetta har jeg kun rundet på normal og spilt litt på hard, men ble rett og slett lei, vanskelig var det også. Castlevania spiller jeg også på normal, ikke særlig vanskelig, men tviler på at jeg gidder mer enn en gjennomspilling på grunn av de ekle edderkoppene. Hater edderkopper og jeg syns det tyder på dårlig art direction, men det er heldigvis ikke tilfellet med resten av Castlevania.

Lenke til kommentar

de er mer en no brainer hack n slash det,i NGS,bayonetta,castlevania LOS kreves det litt mer av deg enn og spamme på en knapp.Man må ha litt utfordring,har ment og spilt darksiders på apocalyptic men har kommet så mange spill i etterkant så har blitt vanskelig.De fleste spiller piece of cake på normal,utenom NGS og bayonetta som er litt tøffere.

Jeg synes de edderkoppene var en nice touch jeg og de har sin rolle,men i darksiders er der mer plagsomme og litt faenskap når 10 av de kommer mot deg og du hører den edderkopplyden,men gikk greit da:p.

ellers synes jeg DMC serien er ganske bra,spesielt 4ern som også krever sitt og veldig morsomt med comboes.

bayonetta er vanskelig spill,spessielt hvis du kommer deg til very hard og climax mode da siden witch time er disabled.Det er vanskelig uten witch time,da setter du pris dodginga og 1 fiende kan knekke deg på 2-4komboes.

Men ser sykt fram til Bayonetta 2 og darksiders 2 og NG3,også litt intressert i asuras wrath,selv om det ser litt over the top silly ut.

Lenke til kommentar

de er mer en no brainer hack n slash det,i NGS,bayonetta,castlevania LOS kreves det litt mer av deg enn og spamme på en knapp.Man må ha litt utfordring,har ment og spilt darksiders på apocalyptic men har kommet så mange spill i etterkant så har blitt vanskelig.De fleste spiller piece of cake på normal,utenom NGS og bayonetta som er litt tøffere.

Heh, håper du har spilt GoW-spillene på Very Hard før du uttaler deg om å "spamme på en knapp" ;) Og kan ikke si at det er mindre spamming i Castlevania, Darksiders eller Bayonetta.

Jeg synes de edderkoppene var en nice touch jeg og de har sin rolle,men i darksiders er der mer plagsomme og litt faenskap når 10 av de kommer mot deg og du hører den edderkopplyden,men gikk greit da:p.

ellers synes jeg DMC serien er ganske bra,spesielt 4ern som også krever sitt og veldig morsomt med comboes.

Æsj, nå fikk jeg enda mindre lyst å gjøre ferdig Darksiders. Heretter slutter jeg å kjøpe spill med edderkopper.

DMC4 er det eneste DMC jeg har spilt, og utvilsomt et dårlig H&S og et helt elending A/A. Uff og uff, som mislikte det spillet. Bare den gigantiske frosken var nok til å gi meg avsmak mot dette spillet, sånt silly design skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Driver å setter opp ein ps3 slim nuh til jul (alt må jo være klart til julekvelden, oppdatere FW, installere spel osv)

Tenkte eg skulle bruke min gamle sixaxis til jobben, men det ville den ikkje!

Min nyere DS3 funka fint da.

Er det ikkje bare å plugge den i via usb også koble i fra så er den parra med den ps3'n som den stod i sist?

Lenke til kommentar

Haha, ja skjønner den :p Men syns du også fikk nye TV for ikkje så altfor lenge siden, etterfølger til den Ambilight skjermen du fikk ganske rimelig? Eller er det eg som roter igjen?

Jo jeg har oppfølgeren til min gamle 37" FullHD med Ambilight og det er 42 tommeren jeg kjøpte i sommer, vurderer enten 42" 47" eller 52" LCD/plasma/LED/3D-TV :p. Klarer jo aldri å bestemme meg hva jeg skal ha til PS3en min samt de andre konsollene... :tease:

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...