IcedInsanity Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da har du sikkert truffet på noen som ikke var så sammarbeidsvillige. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Og det skal han bare godta? At dei ikkje tek backup er greit nok (det er tilsvarande med PC-ar), men at han ikkje får tilbake eit spel som står i maskina, som ikkje er mogleg å få ut, kan ikkje vere rett (forbrukarkjøpslova §33). Dei er jo ikkje akkurat gratis. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har fått logitech z-5500 anlegg og skal bruke optisk fra ps3. skal jeg velge dolby digital 5.1 eller dts 5.1? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 DTS, bedre trøkk i lyden for de spillene som støtter det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) men hva med de spillene som kun har dolby digital? hva skjer hvis jeg huker av begge? Endret 13. desember 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Huker du av begge, vil konsollen la deg bruke begge. Ofte i spill vil man ha muligheten til å velge mellom 5.1 og 5.1 DTS, det samme for filmer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 ok da gjør jeg det:) hva skal brukes hvis jeg kan velge? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 ok da gjør jeg det:) hva skal brukes hvis jeg kan velge? Ikke ta dette på feil måte. Jeg er ikke en audiofil fyr som ser ned på andre som ikke har peiling, men jeg har faktisk meget begrenset kunnskap om lyd selv. Har du ikke hørt om DTS så savner du det neppe heller. Og du legger neppe merke til når det er aktivert eller ei Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 ikke bruk windows media player, den kan ikke spille av mkv filer, og da er jo litt av poenget borte.. Hvem ser vel divx på hd tvene sine ? Bruke ps3mediaserver, sjefs program som er mye mye bedre på alle måter Fungerer da ypperlig med et par codecs. Skal sjekke ut det. Jeg har aktivert deling, men det dukker fortsatt ikke opp på PS3'en. Eneste jeg får opp er Vuze av en eller annen merkelig grunn. Prøvde å deaktivere Vuze, uten at det hjalp noe. Skal teste PS3mediaserver når jeg kommer hjem, takk for tipset Tror ikke streaming av mkv funker uansett codecs, det er ikke det det går på.. Mkv støttes ikke av ps3en og må derfor transcodes, noe mediaplayer ikke gjør, den streamer bare. Men ja test ps3mediaserver Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har et par spm om nfs:hot pursuit og star wars:the force unleashed 2. Lastet ned oppdatering for begge disse i dag og nye dlc`en på nfs men det er vel ikke spillbart før 21.des og sjekket trophy lista til star wars og der hadde det komme opp noen nye. Blandt annet en Endor bane hvor er den? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da har jeg også kjøpt meg PS3 og er knallfornøyd! Kjørt igjennom Red Dead Redemption og God Of War 1 og 2. Flere spill som dere vil anbefale? Kan PS3'en spille av MKV. filer? grattis med ps3. Men du tips du.Ta og si hvilke spill sjangre du liker istedet for og få anbefalinger av alle muligens spill som du muligens kjøper så spiller du de og finner ut at du ikke liker så har du wasta 500kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 grattis med ps3. Men du tips du.Ta og si hvilke spill sjangre du liker istedet for og få anbefalinger av alle muligens spill som du muligens kjøper så spiller du de og finner ut at du ikke liker så har du wasta 500kr. Klar over den. Da var jeg ferdig med UC 1 og 2 og må si at jeg storkoste meg med spillene. Greie puzzles, engasjerende og god historie, men det som trakk ned var all skytingen hele tiden, noe som det var betraktelig mindre av i UC2 På tide med siste kapittel i God Of War, snakkes! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Regner med det er noen her som har problemer med ninja gaiden sigma 1 og 2.Jeg har spilt gjennom begge og runda NGS1 på hard,men klarte ikke mer,så klart jeg NGS på mentor men ikke MN. Jeg synes det er utrolig morsomt og se på youtube videoer med live commentary på vanskelige og spill som jeg har spilt gjennom selv.Så jeg lurer på om noen her vet om noen som kjører de 2 spilla på full playthrough med live comments på normal og hard. Vet det finnes en del p youtube,men de fleste er speedruns og bare spamming av UTs og det krever ekstrem timing. Noen som vet om noen på youtube som kjører fulle playthrough på disse spilla? Ser selvsagt etter tips og tricks til og spare helse på de fleste stedene som er mulig. Holder ikke på og spille NG akkurat nå,men har planer om og prøve og runde disse spillene på MN,men klarte ikke dette grunnet for mye frustrasjon og klarte og ødelegge 1 kontroller på hver av spillene. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kjøpte meg Red Dead Redemption igår! Har jeg mye og se fram til? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jepp. Knallspill. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er du interessert i å gjøre litt sidemissions her og der og samle litt stuff osv og ikke bare chase hovedstoryen så har du en del timer foran deg. Og ja, det er kjempeartig :-) Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har tenkt til å skaffe meg GT5 og AC: Brotherhood. Er de å anbefale? Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har kjøpt meg et headset som jeg skulle bruke til PS3 en: Creative Surround Blaster tactic 3D alpha, men så fant jeg ut at jeg trengte et eksternt lydkort (usb) er det da bare å koble i usb lydkortet og usb headsettet og snakke i vei. Grunnen til at jeg ikke kjøpte noen som tilhører ps3, sony headset, var at jeg ville ha et skikkelig et. Forstår ikek hvorfor ting må være så avansert, kan ikke bare alt passe til alt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er vel en grunn til at ting som ikke er offsielt Sony ikke passer som ett skudd Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 skudd? snakker vi våpen her? Mne det jeg ville frem til var jo hvordan jeg får det til å virke til chat ? på ps3 en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå