lockdog Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg skrev til nissen om Bioshock 2, men så heldig er jeg nok ikke Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Slitter litt med hvilket spill jeg skal ønske meg til jul på PS3. Noen forslag? Er åpen for det meste egentlig, foruten fotball! Uncharted 2 er nok et av de koseligste spillene man kan kose seg med i romjula. Assassin's Creed 2 er nok masser av moro det og, er det jeg ønsker meg hvertfall Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som er med på noe onlinegaming? Ikke UC. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Eneste "nye" spillet jeg har er DiRT2 :/ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Hvilke har du da? Uncharted 1&2, Resistance 1&2,Killzone 2,Resident Evil 5,Tekken 6, Dead Space,MGS4,Stranglehold,Kane&Lynce,Half-Life:The Orange Box, Assassins`s Creed 1(ikke spilt enda), Mortal Kombat Vs Dc universe,Prototype,GTA4,Tomb Raider:Underworld,Star Wars:The Force Unleashed, NFS:Undercover og Batman:Arkham Asylum. Tror det var alle. Edit: Holder en knapp på Assassins Creed 2, men må jeg ha spilt 1`ern først? Endret 12. desember 2009 av Zemeckis Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som vet hvordan Logitech G25/27 funker til DiRT spillene? Støttes det for bruk av clutch og gir? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kjøpte Civilization: Revolution i går. Skammelig artig spill. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kjøpte Civilization: Revolution i går. Skammelig artig spill. Jeg er redd for å kjøpe det. Tror jeg blir sittende alt for mye forran det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvilke har du da? Uncharted 1&2, Resistance 1&2,Killzone 2,Resident Evil 5,Tekken 6, Dead Space,MGS4,Stranglehold,Kane&Lynce,Half-Life:The Orange Box, Assassins`s Creed 1(ikke spilt enda), Mortal Kombat Vs Dc universe,Prototype,GTA4,Tomb Raider:Underworld,Star Wars:The Force Unleashed, NFS:Undercover og Batman:Arkham Asylum. Tror det var alle. Edit: Holder en knapp på Assassins Creed 2, men må jeg ha spilt 1`ern først? Hvis du ikke gjør det, så tviler jeg på at du skjønner noe særlig av historien. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tror jeg ikke er noe stort problem, har vel spilt en hel time av det første spillet og vil vel ikke påstå at jeg ikke klarer å henge med i svingene når det kommer til historien. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Vel, der spilte jeg gjennom Dante's Inferno demoen, og må si at jeg er ganske imponert. Faktisk våger jeg meg å si at monsterridningen var bedre enn i den vi fikk i God of War 3 demoen. Totalt sett tror jeg ikke spillet blir bedre enn God of War, men likte det iallefall bedre enn Bayonetta, som er ganske kjedelig(IMO). Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvordan kan noen synes at Bayonetta er kjedelig, når det er enda mer over the top enn God of War? For ikke å nevne hvor mye mer tilfredstillende gameplayet er. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har dere opplevd en bug i Dante's inferno demoen? Tok han mannen med ljåen men så bare stod han der, fryst i samme stilling uten at noe skjedde. Helsa hans var og på null. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Awesome tråd, du. Fant et par PS4-konsepter: Endret 12. desember 2009 av TazDog Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Skjer med brede håndkontroller'a ? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har dere opplevd en bug i Dante's inferno demoen?Tok han mannen med ljåen men så bare stod han der, fryst i samme stilling uten at noe skjedde. Helsa hans var og på null. dingla ikke R2 over hodet hans? visst ikke er det vel bug.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvordan kan noen synes at Bayonetta er kjedelig, når det er enda mer over the top enn God of War? For ikke å nevne hvor mye mer tilfredstillende gameplayet er. Vet ikke. Trenger vel ikke begrunne min ytterst personlige mening. Men det skal sies at jeg synes designen på fiendene i Bayonetta er bra. Når jeg tenker meg om syns jeg kanskje Bayonetta er litt for flashy. Det mangler på en måte litt tyngde, vanskelig å forklare. Dessuten var det ikke særlig vanskelig heller. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det er vel fordi demoen bare hadde normal. Fullspillet har vel både vanskelig og "extreme" eller noe liknende. Og jeg forstår ikke helt hva du mener med manglende "tyngde" når kampsystemet har utallige kombinasjoner, som man sikkert må lære seg å bruke skikkelig i løpet av spillet. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Awesome tråd, du. Fant et par PS4-konsepter: Heftig, de nederste der var ganske awesome Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det er vel fordi demoen bare hadde normal. Fullspillet har vel både vanskelig og "extreme" eller noe liknende. Og jeg forstår ikke helt hva du mener med manglende "tyngde" når kampsystemet har utallige kombinasjoner, som man sikkert må lære seg å bruke skikkelig i løpet av spillet. Forskjellige spill til forskjellige folk. Har prøvd Bayonetta flere ganger i håp om å like det, men blir skuffet hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå