LtdEdFred Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Battlefield bad company 2;) vietnampakka er og rundt hjørnet Frøkna liker jo ikke skytespill... Hvis du synes Assassin's Creed ser interessant ut ville jeg absolutt anbefale Assassin's Creed II og Assassin's Creed Brotherhood. 1'ern har jeg ikke spilt, men nummer 2 og Brotherhood er kjempemorsomt. God of War 1, 2 og 3 er jo unmissable. Castlevania skal også være vanvittig bra. Batman: Arkham Asylum Burnout Paradise er jo kjempegøy. Bilkjøring som er en del hakk mindre høytidelig enn GT5, men fortsatt veldig moro. Kjøper du halvparten av spillene jeg har nevnt her så har du underholdning til godt over nyttår hvert fall. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 hvis du liker bilspill MÅÅÅ du ha burnout paradise Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da har jeg også kjøpt meg PS3 og er knallfornøyd! Kjørt igjennom Red Dead Redemption og God Of War 1 og 2. Flere spill som dere vil anbefale? Kan PS3'en spille av MKV. filer? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 battlefield og cod serien:) arcade= cod, krig = battlefield Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan PS3'en spille av MKV. filer? Nei, men mkv er en container for videofiler f.eks av typen avi/mp4 og disse kan PS3 spille av. Det er mulig å hente ut disse ved å bruke spesielle programmer og så spille av på PS3. Søk på "mkv extracter" på google. En annen mulighet er å bruke et media streamer program på PCen din. PS3 Media Server fungerer bra. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan PS3'en spille av MKV. filer? En annen mulighet er å bruke et media streamer program på PCen din. PS3 Media Server fungerer bra. Den løsningen er vel ganske greit å foretrekke om du har en PC i husstanden som du kan streame fra (spør du meg er det absolutt beste å ha en egen PC kobla rett til TVen, men det er en annen sak). Da slipper du å drive å styre med å konvertere filer hver gang du skal se en film/episode. Ufattelig tungvingt. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 battlefield og cod serien:) arcade= cod, krig = battlefield Arcade = CoD Arcade = Battlefield Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du kan ikke sammenligne de 2 seriene;) skal du ha krig spill er det battlefield som gjelder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nei, men mkv er en container for videofiler f.eks av typen avi/mp4 og disse kan PS3 spille av. Det er mulig å hente ut disse ved å bruke spesielle programmer og så spille av på PS3. Søk på "mkv extracter" på google. En annen mulighet er å bruke et media streamer program på PCen din. PS3 Media Server fungerer bra. Okei, takker for svar! Håper egentli at de legger inn update for å spille av MKV. filer på PS3'en, bruker den til alt nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Uncharted 3 Teaser! http://www.youtube.com/watch?v=i7MKsyzox_c&feature=sub Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da har jeg også kjøpt meg PS3 og er knallfornøyd! Kjørt igjennom Red Dead Redemption og God Of War 1 og 2. Flere spill som dere vil anbefale? Kan PS3'en spille av MKV. filer? -Uncharted: Drake's Fortune -Uncharted 2: Among Thieves Er som om du spiller to knallgode filmer. -Gran Turismo 5 med ratt og pedaler hvis du liker bilkjøring -Little Big Planet er morsomt å spille med andre og hvis du er kreativ, men ikke lenge til toer'n kommer Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Enkelt spørsmål. Kan man spille av filmer fra playstation. Som i legge dem på harddisk, dele dem og streame? Isåfall hvordan, og hvilke filtyper tar den? Har ikke satt meg så godt inn i dette, kjøpte den igrunn bare for å kunne se blueray... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 For å streame fra PC bruker jeg PS3 Media Server. Det fungerer tålig greit, og har kunnet spillt av alle type filmer jeg har prøvd på. Når det gjelder å sette de inn på en minnepenn\harddisk så har jeg ikke fått til dette av en eller annen grunn, men det burde vel egentlig gå? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Enkelt spørsmål. Kan man spille av filmer fra playstation. Som i legge dem på harddisk, dele dem og streame? Isåfall hvordan, og hvilke filtyper tar den? Har ikke satt meg så godt inn i dette, kjøpte den igrunn bare for å kunne se blueray... Ja, du kan legge film på hardisken og streame dem til PS3en.(altså fra pc til ps3) Vis du deler windows media player bibloteket ditt kan den hente inn. Bruker du ikke windows media player så trykk på denne linken. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Enkelt spørsmål. Kan man spille av filmer fra playstation. Som i legge dem på harddisk, dele dem og streame? Isåfall hvordan, og hvilke filtyper tar den? Har ikke satt meg så godt inn i dette, kjøpte den igrunn bare for å kunne se blueray... Ja, du kan legge film på hardisken og streame dem til PS3en.(altså fra pc til ps3) Vis du deler windows media player bibloteket ditt kan den hente inn. Bruker du ikke windows media player så trykk på denne linken. Fant ut det. Problemet er at jeg deler biblioteket mitt på Windows Media Player, men PS3'en finner det ikke. Eller, fant det isted men nå er det kommet bort. Og isted stod det bare at PS3'en ikke hadde tilgang. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Hvis du har Windows 7/ vista så trenger du bare å skru på netverksdeling, så er det bare å streame når pcn min sto på og jeg skulle spille på PS3'en min, så kom den plutselig på som mediaserver... I dag var det nesten som julaften med litt bismak... Er ganske sikker på at jeg har fått en ny maskin... xD men alt på hdd'en er borte, heldig vis så har jeg en sikkerhetskopi som er noen måneder gammel, men GTA IV Episodes from liberty city er vekk og alle game savene, selv om jeg SKREV at hdd'en ikke måtte slettes og at det sto et spill i maskinen. men nei da... Endret 12. desember 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 hjelper vel ikke hva du skriver når de sikkert har skrevet i reperasjonspapirene at du selv har ansvar for backup osv.. regner hvertfall med at de har skrevet noe slikt Enkelt spørsmål. Kan man spille av filmer fra playstation. Som i legge dem på harddisk, dele dem og streame? Isåfall hvordan, og hvilke filtyper tar den? Har ikke satt meg så godt inn i dette, kjøpte den igrunn bare for å kunne se blueray... ikke bruk windows media player, den kan ikke spille av mkv filer, og da er jo litt av poenget borte.. Hvem ser vel divx på hd tvene sine ? Bruke ps3mediaserver, sjefs program som er mye mye bedre på alle måter Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 For å streame fra PC bruker jeg PS3 Media Server. Det fungerer tålig greit, og har kunnet spillt av alle type filmer jeg har prøvd på. Når det gjelder å sette de inn på en minnepenn\harddisk så har jeg ikke fått til dette av en eller annen grunn, men det burde vel egentlig gå? Det går fint det;) gjort det lenge. vist og kopiert inn på harddisk. du må trykke trekant og så gå inn den veien;) Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 hjelper vel ikke hva du skriver når de sikkert har skrevet i reperasjonspapirene at du selv har ansvar for backup osv.. regner hvertfall med at de har skrevet noe slikt De har ikke skrevet noen ting. Det står kun i manualen. Men de kan jo da faenma bytte hdd eller sende den tilbake siden konsollen ble byttet! Også skylder de meg GTA IV Episodes from liberty city, og det ga de faen i og... Jeg er glad de har 60GB versjoner igjen, for da hadde jeg klkka i vinkler hvis jeg ikke hadde fått en 60GB... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Endelig fått lånt meg Uncharted 1 og 2. Gleder meg virkelig, og har en del forventninger nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå