R@ge Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) jeg oppdaget plutselig at det var støtte for flash i nettleseren... Er det noe nytt eller har det vært slik lenge? Edit: en annen ting... er det helt ok å bare koble på en ekstern disk eller? Endret 28. november 2010 av R@ge Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Edit: en annen ting... er det helt ok å bare koble på en ekstern disk eller? Nei, det er veldig ulovleg. Du kan koble til eksterne diskar, men PS3 kan kun lese diskar formatert som FAT32, og kan ikkje lese NTFS eller andre filsystem. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du kan koble til eksterne diskar, men PS3 kan kun lese diskar formatert som FAT32, og kan ikkje lese NTFS eller andre filsystem. Kan man installere ting på den og da? har dessverre kun en 74GB utgave, og det er litt fullt Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Du får ikke installert game data og lignende på en ekstern disk. Det er bare til å lagre bilder, musikk og video og til å ta backup. Edit: Men det er jo veldig uproblematisk å bytte ut den interne HDDen med en litt større. Enn 250GB koster jo ikke stort. Endret 28. november 2010 av LtdEdFred Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) @ R@ge Ganske sikker på at du ikke kan det, men du kan jo bare sette inn en ny HDD Endret 28. november 2010 av Green Onion 1 Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Edit: Men det er jo veldig uproblematisk å bytte ut den interne HDDen med en litt større. Enn 250GB koster jo ikke stort. Konge.. finnes det noen guide på dette eller må den leveres inn på service? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvis du ser på mitt innlegg rett over ditt er det en link der Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Edit: Men det er jo veldig uproblematisk å bytte ut den interne HDDen med en litt større. Enn 250GB koster jo ikke stort. Konge.. finnes det noen guide på dette eller må den leveres inn på service? Som du sikkert har sett på linken til Green Onion så er det en veldig enkel prosess og det går ikke utover garantien på maskinen heller. Det står til og med kort fortalt hvordan det gjøres i PS3ens bruksanvisning Endret 28. november 2010 av LtdEdFred Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvis du ser på mitt innlegg rett over ditt er det en link der Det er en skam Det første man blir blind på er altså øynene.. hahahha Da er ny disk bestilt.. Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvilken gikk du for? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvilken gikk du for? I tråden der var den en som tipset om denne, så jeg bare bestilte den jeg: Kan anbefale WD sine disker, kjøpte Denne for halvannet år siden til PS3en, funker knall Håper det var et lurt valg da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Den funker nok fjell. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Håper det var et lurt valg da Du kunne sikkert kjøpt 30 forskjellige disker uten å merke noe forskjell på noen av de. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Når jeg spiller på Ps3-en min er det som å spille Crysis på commadnore 64, det lagger som faen, snakker ikke om online. Virker som jeg er det eneste i verden med dette problemet Gjelder alle spill, cd eller hdd. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Når jeg spiller på Ps3-en min er det som å spille Crysis på commadnore 64, det lagger som faen, snakker ikke om online. Virker som jeg er det eneste i verden med dette problemet Gjelder alle spill, cd eller hdd. Blir den veldig varm også? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Jeg tror ikke Crysis virker på Commodore 64. 64K RAM er vel ikke nok til å holde et løvblad fra crysis engang. Endret 30. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan PS3 Media Server lese sub/idx filer? Jeg får ikke undertekster i det hele tatt. Noe jeg mangler eller gjør feil? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 vet ikke.. men om du laster mkv filmer så er somregel subtitles integrert i filmen, det som er viktig er da og gå i "transcode" mappa som ligger med filmen og slå på subtitle. Jeg regner med du kanskje må gjøre det samme for divx filmer, nemlig gå i transcode mappa for å slå dem på. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er det noken trix for å vise spel på ein skjerm uten hdcp eller? Har ein Dell 2007fp (ikkje ftw) som eg kunne tenkt meg å vist bilde fra ps3'n av og til. Til vanlig bruker eg prosjektor i taket (speler mest bilspel). Dell 2007fp har ikkje hdcp. Dell 2007fpw har hdcp.... Trur eineste løysinga er å kjøpe seg ein billig skjerm om eg vil ha det slik. Er snakk om spel, ikkje blu-ray filmer. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er vel ikke alle spill som krever HDCP? Mener å huske å ha spilt ps3 spill på min gamle Nec 1770NX og det tror jeg hvertfall ikke støtter HDCP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå