arnbju Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Den er 9,5mm og da skulle den passe såvidt jeg husker, er noen disker som er 12mm, og de passer ikke. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vil jeg merke noen forskjell på ytelse i forhold til den gamle disken? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Lite, muligens ett lite sekund i loade tid... Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Uncharted 2 <3 Noen som har lyst til å spille? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kanskje... Spiller ikke så mye uncharted 2 lengre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Platinum på det, så har ikke spilt det på leeeeeeenge. Går kun i Assassins Creed her i gården nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fortsatt noen trophies igjen til platinum. Har ikke platinum på noen spill jeg.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Eg er ingen trophy hore igrunn, men er det spill eg digger så blir det mye spilling og da kommer trophy'ene på løpende bånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Om jeg gidder kan jeg lett få platinum på Lego Indiana Jones 2, men du de jeg har igjen kan ta litt tid. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Assassin's Creed Brotherhood = DONE! Litt trist slutt på det Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Liste klovnen Skrevet i går, 20:37 Uncharted 2 <3 Noen som har lyst til å spille? [teksten forsvant da jeg quota :S så jeg copypasta] ja, hvis du kan hjelpe meg å få litt trophies fra den første dlc pakka Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Liste klovnen Skrevet i går, 20:37 Uncharted 2 <3 Noen som har lyst til å spille? [teksten forsvant da jeg quota :S så jeg copypasta] ja, hvis du kan hjelpe meg å få litt trophies fra den første dlc pakka Ehh.. Dlc? Hva er det? Har ingen av dem Men.. Har lyst til å prøve Co-op mode! Har 4 chapters igjen på singleplayer Endret 22. november 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
D02 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 hei! noen som har problem:) med å slille online med en venn i UC2? jeg har en trophy for å klare platina, men den siste får jeg ikke fordi vi ikke får spilt sammen. Trophyn er å spille et samarbeids spill. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 hei! noen som har problem:) med å slille online med en venn i UC2? jeg har en trophy for å klare platina, men den siste får jeg ikke fordi vi ikke får spilt sammen. Trophyn er å spille et samarbeids spill. Hjelper deg gjerne! Lenke til kommentar
D02 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 det trengs ikke jeg fik platina nå. jeg trodde man måtte spille med en man kjener, men det trengte man ikke så da fik jeg min første platina (i UC2) Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 PS3'n min er gått til h******. Når jeg skal spille noe må jeg skru den av og på, gjenopprette, ta disken inn og ut og styre i 20 min før det går. Er bare prakk. Går en sjelden gang. Kjørt rensedisk, men det hjalp ikke. Tok den med i dag til Lefdal, der fungerte den selvsagt med en gang og fyren trodde ikke på meg og var sur for at jeg kastet bort tiden hans. Gjett hva som fungerte dtrålende da je kom hjem? Klokka på veggen? - joa, fungerte den. PS3'n da? - IKKE POKKER! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Men.. Har lyst til å prøve Co-op mode! Har 4 chapters igjen på singleplayer Jeg elsker Coop arena på U2 og spiller det med jevne mellomrom. Har kommet til level 50, men add meg gjerne så kan vi ta noen matcher sammen en gang. PSN ID: Permo Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Men.. Har lyst til å prøve Co-op mode! Har 4 chapters igjen på singleplayer Jeg elsker Coop arena på U2 og spiller det med jevne mellomrom. Har kommet til level 50, men add meg gjerne så kan vi ta noen matcher sammen en gang. PSN ID: Permo Må dog advare deg at jeg ikke er så veeeldig god Er en del bedre på FpS spill, men prøver så godt jeg kan Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvorfor er det ikke en Trophy tråd her inne egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå