Bilael Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Mikrofiber er noe jeg har prøvd. Men den blir ikke skikkelig ren. Hadde jeg vært flink fra begynnelsen av ville det nok ikke vært et problem. Ikke at den ser helt jævlig ut, men... jeg kunne vært flinkere. Den guiden har kanskje løsningen med rengjøringsmiddelet. Takker og bukker for linken Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Lurer på en liten ting. Når jeg spiller på fifa 11 over nett og den jeg spiller mot avslutter rett etter han har tapt, får jeg ikke registrert seieren da? Ender bare med at det står at forbindelsen er brutt og spillet avsluttes, så lurer på om det er så enkelt for folk å fuske at de bare kan bryte nettforbindelsen ved tap, selv etter kampslutt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du får seieren. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Noen som har forslag til billig bluetooth headset til ps3? Så litt på eBay, men ligger jo så mye forskjellig rart der, hva trur dere om den her f.eks.? http://cgi.ebay.com/...=item483d069b7b Endret 12. november 2010 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Gran Turismo 24. November! Håper det endelig kan komme denne gangen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen som har forslag til billig bluetooth headset til ps3? Så litt på eBay, men ligger jo så mye forskjellig rart der, hva trur dere om den her f.eks.? http://cgi.ebay.com/...=item483d069b7b ikke kjøp den driten. gjort det selv og kjøpt billigdritt. kjøp denne: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/6704615/Official-Sony-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset/Product.html rett under 200 kr og gratis frakt og det er den orginale;) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Noen som har forslag til billig bluetooth headset til ps3? Så litt på eBay, men ligger jo så mye forskjellig rart der, hva trur dere om den her f.eks.? http://cgi.ebay.com/...=item483d069b7b Utifra den gode gamle "du får det du betaler for" hadde jeg styrt milevis unna den der. Elektronikk som koster mindre en byggematerialene her til lands ville jeg ikke tatt i med ildtang engang. Tror du vil får mer trøbbel enn glede med den der. Det originale koster bare ca. 170,- på Play Edit: Haha. Litt forskjellig ordlegging, men det eksakt samme budskapet. Nice one, NinjaChriis Endret 13. november 2010 av LtdEdFred Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hehe, greit nok, blir nok å gå for den da, takk for hjelpen Har dere forresten peiling på hvor lang tid play.com sånn ca. bruker på å sende ting til de er i postkassen? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hehe, greit nok, blir nok å gå for den da, takk for hjelpen Har dere forresten peiling på hvor lang tid play.com sånn ca. bruker på å sende ting til de er i postkassen? Kan variere svært mye, vanligvis rett under en uke, men har vært oppe i 3 uker, i slike tilfeller er det sannsynligvis tollens feil. 1 Lenke til kommentar
eesp Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen som vet hvorfor ps3en plutselig nekter å gi ut lyd via HDMI? Og er det mulig å få bilde via HDMI, og lyd gjennom scart? Får det ikke til. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen som vet hvorfor ps3en plutselig nekter å gi ut lyd via HDMI? Og er det mulig å få bilde via HDMI, og lyd gjennom scart? Får det ikke til. Har du sjekka lydinnstillingene på PS3 (Settings - Sound Settings)? Det hender at HDMI forsvinner derfra og du må aktivere det igjen, evt resette innstilligene (skru av maskinen og hold inn på-knappen til det piper for andre gang). Det er fullt mulig å få bilde gjennom via HDMI og lyd via den scart-adapteren. Jeg brukte denne koblingen da jeg hadde en TV som ikke støtta lyd gjennom HDMI og måtte bruke et stereoanlegg. Bare koble til HDMI som vanlig, plugg i scart-adapteropplegget (den som er lik som den PS2en brukte) i lydkilden du vil bruke og velg at lyden skal kjøres via SCART (eller tilsvarende, husker ikke helt hva den innstillingen heter på PS3en, men det er et bilde der). Voila! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Elkjøp GT5 399 + 10kr porto http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/playstation-3-spill/PS3GT5/gran-turismo-5-ps3 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Killzone 3 Helghast Edition : Noen som skal ha den utgaven? Cdon.com har den til 1799kr. Stiv pris egentlig. Men replica maska ser kul ut. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Noen som vet hvorfor ps3en plutselig nekter å gi ut lyd via HDMI? Og er det mulig å få bilde via HDMI, og lyd gjennom scart? Får det ikke til. Skjer meg av og til og går bare på lydinstillingene og velger hdmi på nytt og vips er lyden tilbake Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Killzone 3 Helghast Edition : Noen som skal ha den utgaven? Cdon.com har den til 1799kr. Stiv pris egentlig. Men replica maska ser kul ut. Niks, men skal sannsynligvis ha Killzone 3. Resten klarer jeg meg fint uten. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Får jo spill og Halloweenmaske i ett Lenke til kommentar
eesp Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Noen som vet hvorfor ps3en plutselig nekter å gi ut lyd via HDMI? Og er det mulig å få bilde via HDMI, og lyd gjennom scart? Får det ikke til. Skjer meg av og til og går bare på lydinstillingene og velger hdmi på nytt og vips er lyden tilbake Har prøvd det, men fungerer ikke. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har prøvd det, men fungerer ikke. Prøvde du dette: Noen som vet hvorfor ps3en plutselig nekter å gi ut lyd via HDMI? Og er det mulig å få bilde via HDMI, og lyd gjennom scart? Får det ikke til. Har du sjekka lydinnstillingene på PS3 (Settings - Sound Settings)? Det hender at HDMI forsvinner derfra og du må aktivere det igjen, evt resette innstilligene (skru av maskinen og hold inn på-knappen til det piper for andre gang). Det er fullt mulig å få bilde gjennom via HDMI og lyd via den scart-adapteren. Jeg brukte denne koblingen da jeg hadde en TV som ikke støtta lyd gjennom HDMI og måtte bruke et stereoanlegg. Bare koble til HDMI som vanlig, plugg i scart-adapteropplegget (den som er lik som den PS2en brukte) i lydkilden du vil bruke og velg at lyden skal kjøres via SCART (eller tilsvarende, husker ikke helt hva den innstillingen heter på PS3en, men det er et bilde der). Voila! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Frysninger anyone: Lenke til kommentar
xaco Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Frysninger anyone: Frysninger nei, men skal da enda ha spillet, gleder meg faktisk til å spille det, bare synd at det ikke er lenge til eksamen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå