Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor det skal være slik når internett eksisterer.

Jeg har forresten enda ikke skaffet meg inFamous. Jeg likte jo demoen ganske godt, og det var en av spillene jeg så for meg at jeg skulle bruke en del tid på før jeg kjøpte meg PS3. Men jeg har ikke mulighet til å handle fra nettet for tida, og Gameshit selger brukte kopier for ca 400,- enda :(

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor det skal være slik når internett eksisterer.

Jeg har forresten enda ikke skaffet meg inFamous. Jeg likte jo demoen ganske godt, og det var en av spillene jeg så for meg at jeg skulle bruke en del tid på før jeg kjøpte meg PS3. Men jeg har ikke mulighet til å handle fra nettet for tida, og Gameshit selger brukte kopier for ca 400,- enda :(

Kjøpte det ganske nylig etter at de britiske butikkene kuttet prisen. Er ganske imponert så langt, det er en fantastisk bra realisert åpen verden, og alt føles riktig. Dog kan noen av oppdragene være noe kjedelige noen ganger(spesielt sideoppdragene), men det finnes massevis av underholdende oppdrag også.

prøvde nettopp et program fra psn kalt vidzone. Flott at en kan søke opp sanger/videoer baserte på mange forskjellige kritierier i et fint interface, men hva hjelper det når videoen aldri begynner å spille? Lurer på om det bare er jeg som har det problemet?

Vidzone fungerer perfekt for meg ihvertfall, og jeg elsker det.

Laster ned demoen nå ;) Amerikansk PSN.

Har en Amerikansk psn her og, skal logge meg inn der i dag og laste ned! Gleder meg!

Prøvde demoen litt igår før søvnen tok meg, ble ikke ferdig, men fikk et lite førsteinntrykk. For det første er likhetstrekkene med God of War til tider ekstremt tilstedeværende. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men her kjennes litt som GoW Lite. Dante(heter han det?) er ikke like fengende som Kratos, og historien er litt dårlig, iallefall i starten. Alt i alt må jeg nok spille gjennom hele demoen før jeg uttaler meg mer.

Lenke til kommentar
Og hva er minis spør jeg dumt?

Får håpe denne oppdateringen fikser problemene jeg har hatt med å synkronisere trofeene de gangene, man skal inn å titte litt.

Småspill som i utgangspunktet bare funker på PSP, men mange er de er kule, og litt kjipt at man ikke kan spille på PS3 (før nå snart).

Koster ikke mer enn 20-40kr/stk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...