Deppss Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det eneste man trenger er en strømkilde med USB. Da burde den saken være biff, med mindre elnettet svikter... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det eneste man trenger er en strømkilde med USB. Da burde den saken være biff, med mindre elnettet svikter... Bruker htc laderen min her, men er jo ingen tegn til om den lader eller ikke. Er der noen måte å sjekke at den faktisk lader og batterinivå? Er nedlastninger via playstation store alltid tregt? En nedlastning på 250 MB tar jo godt over en time her, mens fra xbox makses linjen umiddelbart. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Shut the f*ck up 1&2? Kult, har ikke hørt om de spillene, er det noe slags Hip-Hop/Rap-battle-greier eller? måtte lolle litt jeg også men nei...det er star wars force unleashed 1 og 2. forresten,det er idag vi skal stille klokka tilbake eller? Endret 31. oktober 2010 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Shut the f*ck up 1&2? Kult, har ikke hørt om de spillene, er det noe slags Hip-Hop/Rap-battle-greier eller? måtte lolle litt jeg også men nei...det er star wars force unleashed 1 og 2. forresten,det er idag vi skal stille klokka tilbake eller? Ja. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jaaaa, etter noen timer har jeg endelig fått til å kjøpe psx clssic games til min PSP! Fuck dere, amerikanske jævler for å hate europere! Spyro gateway to glimmer here I come. *GLEDE* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Om du vil så kan du jo dele det med andre, sikkert andre som vil vite hvordan du fikk det til. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som har lyst å booste(trophies) i Killzone 2? Ja, vet jeg er sent ute. Ikke at jeg blir skuffet hvis ingen er interesserte, men er ganske nær platinum, derfor. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jaaaa, etter noen timer har jeg endelig fått til å kjøpe psx clssic games til min PSP! Fuck dere, amerikanske jævler for å hate europere! Spyro gateway to glimmer here I come. *GLEDE* Du mener vel PS1 spill...? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er det samme. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Psx er en betegnelse på ps1, yup. Skal vi se, jeg lastet ned Media Manager, og laget en account der (accounten er på playstation store). Ekte navn, falsk adresse (jeg bor nå austin texas). Dette gjør at jeg har tilgang til spill siden jeg nå er amerikansk. Det jeg ikke kan, er å sette penger på konto (navn, og land passer ikke). Det du kan gjøre da er å kjøpe ett playstation network card. Det gjorde jeg på pcgamesupply.com. Da kan jeg kjøpe hva jeg vil i playstation store til PS3 og PSP. Inkludert alle klassikerene <3 Spyro kjører smooth som bare det. Digg at det faktisk er tilrettelagt for PSP, og PS3. Billig er spillene og (ca 6 dollar). Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Lest om flere som har Junior Buzz på sine ps3, og vil svært gjerne ha dette her i hus. Så da kjøpte jeg Jungel Party i PS Store, men dette er jo en amputert utgave av spillet og er bare tull. Her fulgte det med 5 forskjellige øvelser, og da blir både voksne og barn veldig raskt lei. Det stod ikke noe om at der bare var fem øvelser i beskrivelsen på spillet, så føler meg her direkte lurt med mitt kjøp. Uansett, kan noen forklare hvor de har kjøpt de forskjellige Junior Buzz spillene til PS3? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Psx er en betegnelse på ps1, yup. Hvordan kan ps1 og psx være det samme når de er totalt 2 forskjellige maskiner? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) The PlayStation (プレイステーション, Pureisutēshon?, Officially abbreviated as PS; sometimes referred to as the PSX[9], PS1, or PSone[10]) is a 32-bit fifth-generation video game console first released by Sony Computer Entertainment in Japan on December 3, 1994.[1] ^ PS-X (PlayStation Experimental) was an internal code name for the PlayStation during development.[8] The popular use of the "PSX" abbreviation outside Sony became a source of confusion when Sony introduced its PSX digital video recorder in 2003. Endret 31. oktober 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Eh, dude psx er den opprinnelige playstationen, og playstation One var en mindre utgave som kom senere. Psx og ps1 er same shit egentlig. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Og hvodan kan den det når den ble lansert i 2003? og hvor har du det fra? Endret 31. oktober 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg snakker om denne når jeg snakker om en mindre ps1 versjon. Altså ps one. Den kom i 2000. Tror ikke vi snakker om samme ting, så hva snakker du om? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vel, da har Selvin klarert i våre kommunikasjonsproblemer Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det blir jo på en måte feil å kalle ps1 for psx noe det allerede eksisterer en konsoll som heter PSX. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) PSX was generally the term for the older, larger PlayStation device that came out in 1995-6. Later on in the console's life cycle, they released what they call the PSOne, which is basically the same thing, yet it's smaller, came with a DualShock controller, and is compatible with some miniature screen devices. However, in today's terms, no one is really nit picky about that difference and people use the two terms ambiguously. Endret 1. november 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå