danielch Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 På sidene dems blir det varsla, ikke f**** at jeg gidder å stikke innom sidene dems hver dag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Morsomt at du sier det fordi det er nede akkurat nå ... Merkelig, ikke her. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ikke her heller. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er ingen vits å kvitte seg med en konsoll når man kjøper en annen, da. Hverken Microsoft eller Sony vet eller bryr seg om hva du har stående i stua di. Begge systemene har mange eksklusive titler man går glipp av bare ved å eie en av dem. Du fikk vel med deg at han sa PS2 som skulle ut? Å floppe betyr at det de lager ikke selger. Ingenting selger mere enn iphone og ipad og ipod. Om du mener de er overpriset har ingenting med "flopp" å gjøre. akkurat. macsalget har steget med over 21% siste kvartal. iphone salget med 91% Jeg ser på iphone som en motesak, ikke stort mer... Og folk sa jeg var sinsyk som betalte 5500 spenn for PS3? Men folk betaler jo det dobbelte eller mer bare for få kloa i den klossen. De grunnene jeg vet om for å kjøpe en mac, er de programmene som man kun får fra apple. Mac pro som er den billigste til 21,000 er like sprek som pc'en min som kosta 8000. Begynner det ikke å lyse en lampe her da? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 PSN var nede akkurat når jeg skrev det og et halvt minutt etterpå var det oppe igjen Over til noe annet, er det noen som vet om det er planlagt noen forbedringer av browseren i kommende oppdateringer? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 PSN var nede akkurat når jeg skrev det og et halvt minutt etterpå var det oppe igjen Over til noe annet, er det noen som vet om det er planlagt noen forbedringer av browseren i kommende oppdateringer? Dama spilte over nett når du skrev det, så det må ha vært noe feil hos deg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er ingen vits å kvitte seg med en konsoll når man kjøper en annen, da. Hverken Microsoft eller Sony vet eller bryr seg om hva du har stående i stua di. Begge systemene har mange eksklusive titler man går glipp av bare ved å eie en av dem. Du fikk vel med deg at han sa PS2 som skulle ut? Å floppe betyr at det de lager ikke selger. Ingenting selger mere enn iphone og ipad og ipod. Om du mener de er overpriset har ingenting med "flopp" å gjøre. akkurat. macsalget har steget med over 21% siste kvartal. iphone salget med 91% Jeg ser på iphone som en motesak, ikke stort mer... Og folk sa jeg var sinsyk som betalte 5500 spenn for PS3? Men folk betaler jo det dobbelte eller mer bare for få kloa i den klossen. De grunnene jeg vet om for å kjøpe en mac, er de programmene som man kun får fra apple. Mac pro som er den billigste til 21,000 er like sprek som pc'en min som kosta 8000. Begynner det ikke å lyse en lampe her da? haha må le litt. mac pro banker lett din 8000 kr pc Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er da et velkjent fenomen at man kan bygge en pc som er bedre enn Macs til en tredjedel av prisen. Dog, det man ikke alltid tenker på da er at da har man skjerm og saker fra før av. Men Macs (og alt annet fra Apple) er ekstremt overpriset. Men siden folk kjøper det, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 haha må le litt. mac pro banker lett din 8000 kr pc Hvordan kan du vite det når du ikke har PEILING hva som er i pc'en min? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 jamen,særiøst.dette er PS tråd.jeg leser nok av apple nyheter på itavisen.apple kan brenne hvis de kjøper opp SCEE,noe jeg tviler på men. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 PSN var nede akkurat når jeg skrev det og et halvt minutt etterpå var det oppe igjen Over til noe annet, er det noen som vet om det er planlagt noen forbedringer av browseren i kommende oppdateringer? Dama spilte over nett når du skrev det, så det må ha vært noe feil hos deg. Neppe, siden jeg fortsatt var innlogget overalt ellers men fikk opp beskjed om at PS Store var utilgjengelig for øyeblikket. Uansett, en heeelt uinteressant diskusjon siden jeg er enig i at PSN så og si aldri er uventet nede. Har faktisk aldri opplevd det tidligere. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har du spilt mye online på 360? Du bør ihvertfall ikkje forvente samme kvalitet og fleksibilitet på online biten til Sony. Men til gjengjeld, så er det jo gratis som sagt Jeg har Xbox360, men bruker PS3 til spilling på PSN fremfor Live på Xbox, og spør av ren nysgjerrighet. Hva er det Xbox-live gjør bedre på spilldelen online enn PS3? Alle sier Xbox sitt nettopplegg er bedre enn PS3 sitt, og jeg kan være enig i at menyene og oppsettet på Xbox sine menyer er bedre, samt bedre chattemuligheter. På spilling derimot er menyene de samme på multiplattformspillene, så hva er det Xbox gjør bedre her? PSN er nede ofte. Zune på Xbox (går under LIVE) Større markedsplass enn PSN. Mer sosialt (Vanskelig å forklare hvordan). Avatarer, i mine øyne er dette awesome (Det i PSHome virker mer som en flopp) Mange gode Arkade spill og fullversjoner Nedetid på omtrent 0% God partychat, snart med Skype lignende kvalitet. (Husker ikke åssen dette var på PS3) Osv, osv. Det er ikke mye her som er direkte rettet mot spilling over nettet. Mye av de du lister opp er jo ting jeg også kommenterte, men selv om jeg synes Xbox gjør en del av disse tingene enklere enn PS, betyr ikke det at jeg synes PS3 er dårlig på disse områdene av den grunn. Kan heller ikke huske å blitt kastet ut av et spill fordi PSN var nede. Om vi skal veie opp alle punktene for plussene til begge konsollene vil nok det bli en lang liste, jeg er kun nysgjerrig på flerspillerdelen online. Hva er det Xbox kan som PS ikke kan her? Bortsett fra partychat, men om partychat innebærer at man kan snakke med hverandre mens man spiller en runde free-for-all med en annen kompis (eller en kompis havner på et annet lag med team deathmatch), og at man her kan snakke med hverandre er jeg glad dette ikke er på PS3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hadde skrevet en halv lang post som svar til deg tamarin, men denne ser ut til å ha forsvunnet eller ikkje dukket opp i heile tatt..så eg svarer deg ved en seinere anledning Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Om vi skal veie opp alle punktene for plussene til begge konsollene vil nok det bli en lang liste, jeg er kun nysgjerrig på flerspillerdelen online. Hva er det Xbox kan som PS ikke kan her? Bortsett fra partychat, men om partychat innebærer at man kan snakke med hverandre mens man spiller en runde free-for-all med en annen kompis (eller en kompis havner på et annet lag med team deathmatch), og at man her kan snakke med hverandre er jeg glad dette ikke er på PS3. Det er akkurat det det innebærer ja.. på ps3 vil du kunne risikere å miste kontakten med kompiser dersom du havner på feil lag, det er helt latterlig teit.. plutselig sitter du alene og snakker med deg selv. På xbox kan du også snakke på tvers av spill, noe jeg mener er et minimumskrav om en konsoll skal kunne være sosial. DIgger playstation, hater chat-greiene. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kjøpte meg STFU1 og STFU2 og har runda begge 2 nå,2ern var utrolig bra,men litt kort,er ikke noe star wars fan,men synes spilla var bra.Kjøpte meg også Castlevania LOS og Enslaved på torsdagen.Så nå skal jeg begynne med castlevania LOS,håper på et epic spill:) Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Shut the f*ck up 1&2? Kult, har ikke hørt om de spillene, er det noe slags Hip-Hop/Rap-battle-greier eller? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 På xbox har jeg en slik ladestasjon hvor jeg setter batteriene til håndkontrollerne i. Dette er helt genialt og gjør at jeg alltid har fullt batteri når det skal spilles. Er der noen slik løsning til ps3, eller må jeg ha kontrollene tilkoblet med kabel og ha ps3 skrudd på for å kunne lade kontrollerne? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 DreamGear Quad Dock Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 På xbox har jeg en slik ladestasjon hvor jeg setter batteriene til håndkontrollerne i. Dette er helt genialt og gjør at jeg alltid har fullt batteri når det skal spilles. Er der noen slik løsning til ps3, eller må jeg ha kontrollene tilkoblet med kabel og ha ps3 skrudd på for å kunne lade kontrollerne? Jeps det finnes. Har bl.a sett en slik hos Spaceworld. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Shut the f*ck up 1&2? Kult, har ikke hørt om de spillene, er det noe slags Hip-Hop/Rap-battle-greier eller? Eg lo! I dag skaffet eg meg endelig Uncharted 2 og Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 Happy gaming galore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå