Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

På vei over til ps3 etter noen år med x360, og har et par ting jeg lurer på da.

Koster det noe å spille mot andre via nett slik det gjør på xbox?

Har du spillt mye online på 360? Du bør ihvertfall ikkje forvente samme kvalitet og fleksibilitet på online biten til Sony.

Men til gjengjeld, så er det jo gratis som sagt :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det før, og jeg sier det med glede igjen! Apple er en flopp!!! :evil:

Flopp? neh. apple gjør det jo bedre og bedre og vil aldri floppe

De tror de er så revoluserende (mesterverk) og så er alt de selger så jævelig overprisa...

Det er ikke definisjonen på å floppe. Apple sikter mot "high-end"-andelen av markedet, om du synes produktene deres er overpriset trenger du ikke å kjøpe dem, men med tanke på at det stort sett bare går en vei for Apple så er ikke de som kjøper produktene deres enig med deg.

Lenke til kommentar

På vei over til ps3 etter noen år med x360, og har et par ting jeg lurer på da.

Koster det noe å spille mot andre via nett slik det gjør på xbox?

Har du spillt mye online på 360? Du bør ihvertfall ikkje forvente samme kvalitet og fleksibilitet på online biten til Sony.

Blir nok til at jeg beholder både xbox og ps3. Kjenner flest som som spiller over nett på ps3, så dette er hovedgrunnen til at den kjøpes inn. Når det gjelder xbox så er der enkelte spill jeg ikke får på ps3, så da sitter jeg nok med to maskiner videre.

Men, når jeg kan få buzz på ps3 så kan ihvertfall ps2 få finne veien ut av stua:-)

Lenke til kommentar

Har du spilt mye online på 360? Du bør ihvertfall ikkje forvente samme kvalitet og fleksibilitet på online biten til Sony.

Jeg har Xbox360, men bruker PS3 til spilling på PSN fremfor Live på Xbox, og spør av ren nysgjerrighet.

Hva er det Xbox-live gjør bedre på spilldelen online enn PS3? Alle sier Xbox sitt nettopplegg er bedre enn PS3 sitt, og jeg kan være enig i at menyene og oppsettet på Xbox sine menyer er bedre, samt bedre chattemuligheter. På spilling derimot er menyene de samme på multiplattformspillene, så hva er det Xbox gjør bedre her?

Lenke til kommentar

Hva er det Xbox-live gjør bedre på spilldelen online enn PS3? Alle sier Xbox sitt nettopplegg er bedre enn PS3 sitt, og jeg kan være enig i at menyene og oppsettet på Xbox sine menyer er bedre, samt bedre chattemuligheter. På spilling derimot er menyene de samme på multiplattformspillene, så hva er det Xbox gjør bedre her?

Å kunne spille med mer enn en profil når man spiller split screen online er f.eks. mer vanlig på 360 enn på PS3.

Lenke til kommentar

Har du spilt mye online på 360? Du bør ihvertfall ikkje forvente samme kvalitet og fleksibilitet på online biten til Sony.

Jeg har Xbox360, men bruker PS3 til spilling på PSN fremfor Live på Xbox, og spør av ren nysgjerrighet.

•  
  • PSN er nede ofte.
  • Zune på Xbox (går under LIVE)
  • Større markedsplass enn PSN.
  • Mer sosialt (Vanskelig å forklare hvordan).
  • Avatarer, i mine øyne er dette awesome (Det i PSHome virker mer som en flopp)
  • Mange gode Arkade spill og fullversjoner
  • Nedetid på omtrent 0%
  • God partychat, snart med Skype lignende kvalitet. (Husker ikke åssen dette var på PS3)

Osv, osv.

Endret av Enquad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...