Mala Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) På vei over til ps3 etter noen år med x360, og har et par ting jeg lurer på da. Koster det noe å spille mot andre via nett slik det gjør på xbox? Har du spillt mye online på 360? Du bør ihvertfall ikkje forvente samme kvalitet og fleksibilitet på online biten til Sony. Men til gjengjeld, så er det jo gratis som sagt Endret 27. oktober 2010 av Mala Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har sagt det før, og jeg sier det med glede igjen! Apple er en flopp!!! Flopp? neh. apple gjør det jo bedre og bedre og vil aldri floppe De tror de er så revoluserende (mesterverk) og så er alt de selger så jævelig overprisa... Det er ikke definisjonen på å floppe. Apple sikter mot "high-end"-andelen av markedet, om du synes produktene deres er overpriset trenger du ikke å kjøpe dem, men med tanke på at det stort sett bare går en vei for Apple så er ikke de som kjøper produktene deres enig med deg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Å floppe betyr at det de lager ikke selger. Ingenting selger mere enn iphone og ipad og ipod. Om du mener de er overpriset har ingenting med "flopp" å gjøre. 2 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 På vei over til ps3 etter noen år med x360, og har et par ting jeg lurer på da. Koster det noe å spille mot andre via nett slik det gjør på xbox? Har du spillt mye online på 360? Du bør ihvertfall ikkje forvente samme kvalitet og fleksibilitet på online biten til Sony. Men til gjengjeld, så er det jo gratis som sagt Blir nok til at jeg beholder både xbox og ps3. Kjenner flest som som spiller over nett på ps3, så dette er hovedgrunnen til at den kjøpes inn. Når det gjelder xbox så er der enkelte spill jeg ikke får på ps3, så da sitter jeg nok med to maskiner videre. Men, når jeg kan få buzz på ps3 så kan ihvertfall ps2 få finne veien ut av stua:-) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva med barneversjonene av buzz, er der noen måte å få de på ps3? Da spesielt jungel og monster, og kanskje dino :-D jeg har hvertfall jungel på min ps3. Er dette kjøpt på PSN eller i butikk? Om det er på PSN, vet du noe om pris? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er ingen vits å kvitte seg med en konsoll når man kjøper en annen, da. Hverken Microsoft eller Sony vet eller bryr seg om hva du har stående i stua di. Begge systemene har mange eksklusive titler man går glipp av bare ved å eie en av dem. 1 Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 at de ikke ønsker å kommentare sier vel at de har konktakt I går så stod det til og med i Dagens Næringsliv, og der så det kun ut til at Sony var det sannsynlige oppkjøpet til Apple. Vet ikke helt om jeg liker dette ... Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har du spilt mye online på 360? Du bør ihvertfall ikkje forvente samme kvalitet og fleksibilitet på online biten til Sony. Men til gjengjeld, så er det jo gratis som sagt Jeg har Xbox360, men bruker PS3 til spilling på PSN fremfor Live på Xbox, og spør av ren nysgjerrighet. Hva er det Xbox-live gjør bedre på spilldelen online enn PS3? Alle sier Xbox sitt nettopplegg er bedre enn PS3 sitt, og jeg kan være enig i at menyene og oppsettet på Xbox sine menyer er bedre, samt bedre chattemuligheter. På spilling derimot er menyene de samme på multiplattformspillene, så hva er det Xbox gjør bedre her? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Å floppe betyr at det de lager ikke selger. Ingenting selger mere enn iphone og ipad og ipod. Om du mener de er overpriset har ingenting med "flopp" å gjøre. akkurat. macsalget har steget med over 21% siste kvartal. iphone salget med 91% Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva er det Xbox-live gjør bedre på spilldelen online enn PS3? Alle sier Xbox sitt nettopplegg er bedre enn PS3 sitt, og jeg kan være enig i at menyene og oppsettet på Xbox sine menyer er bedre, samt bedre chattemuligheter. På spilling derimot er menyene de samme på multiplattformspillene, så hva er det Xbox gjør bedre her? Å kunne spille med mer enn en profil når man spiller split screen online er f.eks. mer vanlig på 360 enn på PS3. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Hva ville man kunne få/forvente å få for en PS3 250gb, nesten ubrukt. 2 Orginal spaker og HDMI kabel. Demon Souls, Battlefield BC2 og Tekken 6? Eske og andre kabler er selvfølgelig også med. Endret 28. oktober 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 2200 kanskje i og med man får helt ny 320 gb for 2495 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Har du spilt mye online på 360? Du bør ihvertfall ikkje forvente samme kvalitet og fleksibilitet på online biten til Sony. Men til gjengjeld, så er det jo gratis som sagt Jeg har Xbox360, men bruker PS3 til spilling på PSN fremfor Live på Xbox, og spør av ren nysgjerrighet. Hva er det Xbox-live gjør bedre på spilldelen online enn PS3? Alle sier Xbox sitt nettopplegg er bedre enn PS3 sitt, og jeg kan være enig i at menyene og oppsettet på Xbox sine menyer er bedre, samt bedre chattemuligheter. På spilling derimot er menyene de samme på multiplattformspillene, så hva er det Xbox gjør bedre her? PSN er nede ofte. Zune på Xbox (går under LIVE) Større markedsplass enn PSN. Mer sosialt (Vanskelig å forklare hvordan). Avatarer, i mine øyne er dette awesome (Det i PSHome virker mer som en flopp) Mange gode Arkade spill og fullversjoner Nedetid på omtrent 0% God partychat, snart med Skype lignende kvalitet. (Husker ikke åssen dette var på PS3) Osv, osv. Endret 28. oktober 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Avatarer er slit. Uansett, alle bør ha alle konsollene om de har råd. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Stemmer. Men jeg holder meg til PC, jeg. .. Etter å ha hatt alle konsollene. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 * PSN er nede ofte. eh. det er vel å ta hart i. nesten aldri opplevd at psn er nede. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 En gang i uken (cirka). Det er en av grunnene til at jeg solgte min PS3. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har vært borti at PSN har vært nede en gang jeg, og da var det varslet i forkant. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Morsomt at du sier det fordi det er nede akkurat nå ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå