Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen her som har problemer med å få spillt 2-player flerspiller online i Uncharted 2?

jeg skal prøve å få den siste trophyen til uc2, men når jeg invitere en fyr til spillet faller han bare ut.så nå får jeg ikke tat den siste jeg mangler for å få alle. noen som vet hva problemet er?

Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe mer angående ryktene om et mulig oppkjøp av Sony fra Apple?

Ryktene har det til at Apple ser etter mulige oppkjøp, og at Adobe, Disney, Sony og Facebook kan være aktuelle. Sony på sin side ønsker ikke å kommentere på saken i nåværende tidspunkt.

iStation 4... faen

Lenke til kommentar

"Continuing coverage of the PlayStation Phone leak, Engadget has now posted details about the unannounced gaming slash cell device. Apparently the phone is currently known as "Zeus" internally and isn't running Android 3.0 firmware just yet (it's said to be running on 2.X for now). Additionally, Engadget reports, citing "multiple, trusted sources ... and we're not just talking good tipsters -- some of our information comes from people much more closely connected to the project," the "rumor" nature of the device has been clarified:

"The PlayStation Phone in the photos we ran last night, and the device reported on back in August is most definitely real. We're not saying that because we want to believe or because we're gingerly trying to nab pageviews: we're saying it because we know it to be true."

Meanwhile, SCEE's original statement regarding the device -- "These images are definitely fake." -- has turned into: "Sony doesn't comment on rumour or speculation" (as has Sony Ericsson's statement). When contacted, SCEA counterparts similarly told us, "We do not comment on rumors or speculation." Unfortunately, suggesting to Sony that the PlayStation Phone doesn't appear to be either "rumor" or "speculation" didn't elicit further comment."

lager de en spill-telefon o.O

Kilde

Lenke til kommentar

Det å kalle Apple en flopp er bare tull. Jeg liker ikke produktene deres, det jeg har jobbet med har vært skit, og den eneste jeg har selv har vært drit (iPod Classic 160 GB).

Håper ikke det blir noe oppkjøp, men men, om Sony får fortsette som før så gjør det meg ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Noe jeg lurer på. Kan mye av grunnen til freezes i spill være det at folk spiller under en kokende varm PS3? Spilte BC2 igår, og det ble jo et par matcher utav det! Like før jeg skulle gi meg for kvelden så fikk jeg 2-3 freezes på rad, og ble da pent nødt for å skru den av og på. Ganske synd igrunn!

Endret av medlem-161766
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...