Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Jo, i utgangspunktet ikke. Men, greit å lære litt nytt om en boks jeg ikke har per i dag. Blir kanskje en slik på meg også en gang.

Men de er jo svære. Til og med slim-utgaven synes jeg er noe stor.

Håper det på PS4 kan bli litt krympet elektronikk på, slik at en slipper en ny monsterutgave av ett konsoll. :!:

ps3 kan spille av iso, men hvem bruker iso i disse mkv dager? Den støtter også usb hub og usb keyboard til surfing (surfingen suger).. så hvorfor bruke WD boks.. Så lenge en har noe å streame fra så er ps3 superdupert :)

Om jeg kan velge mellom kraftig hardware eller liten maskin velger jeg lett kraftig hardware. Du ser jo forskjellen på Wii og Ps3 ved release.. størrelse = bedre maskin :) Driter i om ps4 er dobbelt så stor som ps3, bare den er god value for money :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om .ISO-valget:

Det er mest fordi gode gamle DVD shrink benyttes av meg. Den er så fin og så enkel til jobben.

Jo du har poeng i at kraftig hardware kan være fint å ha. De kunne arbeidet litt på å gjøre ting mer lydløst i PS4 kanskje?

Lenke til kommentar

Handla meg Darksiders for lusne 50 kroner på amazon her forleden, aldri hørt om spillet. Makan som jeg blei posetivt overasket! Fantastisk spill, hvorfor i alle dager har det gått meg hus forbi?

hehe,godt spørsmål,Jeg kjøpte darksiders på releasedagen jeg,jeg synes darksiders er en av de beste spillene i 2010,a true sleephit som har omtrent alt.

har vel vært noe med at du ikke har vært intressert i darksiders tidligere eller spill innen sjangern:p.

Lenke til kommentar

Meh. Da var jeg komt gjennom historiedelen av Dead Red Redemption. Tok meg 17 herlige timer. Fantastisk underholdende spill.

Er blitt helt western frelst nå. Gått til innkjøp av Into the West og Deadwood som jeg skal kose meg med fremover.

Edit: Ser forøvrig at spillet kun er 70% fullført. Men vet virkelig ikke om det blir så spennende å fullføre alle disse "småoppdragene" som man finner rundt om kring.

Endret av Hille
Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Kommer PSN noengang til å opprette muligheten for å skifte nick? Nei, jeg er ikke interessert i å lage meg en ny mail, da faktisk store deler av expansions + diverse ligger på mitt nåværende nick. :)

Lenke til kommentar

Svarte helvette, Killzone 3 er bra. GLED dere!

Har betaen startet?

Private, ja.

Hva mener folket om nye Medal of honor? Fikk det på fredag og stor koser meg med det. Er fin oppvarming til cod:black ops.

Holder på med det. Det er bra, men sinnsykt frustrerende. Eneste folk bruker er sniper nesten (M21, SVD). Banene er ikke noe særlig heller. Blir nok å selge dette når Black Ops kommer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Altså, det eneste jeg lurte på var om det har vært snakk om noe sånt. Trenger ikke å komme med "det samme som" alle mann heretter. Greit nok at jeg skrev på en feil måte, men det kunne vel ikke dere skjønne. ;)

Lenke til kommentar

Larstyle: Forhåpentligvis innfører de en lik funksjon som på xbox360 der man kan skifte nick mot en liten sum penger. Men er vel egentlig ingenting som tyder på at det kommer til å skje, med mindre de får nok respons fra folket som ønsker det.

Så bare mas på de om det. Har en kompis som også ønsker dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...