Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Er litt kravstor til at prisen er lav nok, før jeg skaffer en Playstation 3. Eventuellt venter til ett høyere versjonsnummer (om det blir brukt versjonsnummer da).

Hva med kr 1200,- for en splitter ny Playstation 3. Da hadde vi snakket. Sony fortjener ikke mer penger, ihvertfall fra min lomme. :cool: Det går vel noen år til med melking før det skjer tenker jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det skiller en tusenlapp mellom PS3 og Wii. Hvor PS3 koster eksempelvis 2500,- hos Lefdal for å ta en av el-kjedene for seg. Vet jo at en får litt mer hardware i en PS3, men så betaler man også litt mer for det. Om blueray-spiller, så trenger jeg ikke mer enn en stykk i huset, og klarer meg med DVD en stund til. En får jo 3D inn i BR-spillere nå, og en skal vel ikke se vekk fra at andre funksjoner raskt vil ble mer vanlige også. En ser jo allerede WiFi og andre funksjoner snike seg sakte inn i BlueRayspillermarkedet.

Lenke til kommentar

Ser det skiller en tusenlapp mellom PS3 og Wii. Hvor PS3 koster eksempelvis 2500,- hos Lefdal for å ta en av el-kjedene for seg. Vet jo at en får litt mer hardware i en PS3, men så betaler man også litt mer for det. Om blueray-spiller, så trenger jeg ikke mer enn en stykk i huset, og klarer meg med DVD en stund til. En får jo 3D inn i BR-spillere nå, og en skal vel ikke se vekk fra at andre funksjoner raskt vil ble mer vanlige også. En ser jo allerede WiFi og andre funksjoner snike seg sakte inn i BlueRayspillermarkedet.

Man kjøper vel ikke en spillkonsoll for se film på?

Lenke til kommentar

Så var eg en lykkelig eier av en ny PS3 Slim 320GB :) Slo til på det gamestop tilbudet som inkluderte Move starter pack for 3299 + Medal of Honor til 199,-! En utrolig stygg liten sak, men som sagt liten og hendig :p

Litt lei av viftestøyen fra min gamle, men trofaste 60GB US modell.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

En ender som regel om med en haug med forskjellige bokser for ting. Spesiellt for dem som ikke kan legge vekk ting som eksempelvis VHS.

Nå i disse nett-/internettider så har en også noen ting å ta hensyn til. Dessuten blir en liksom aldri helt fornøyd med det man har.

F.eks. har jeg en WD HD TV Live-boks. Den har ikke hatt en eneste firmwareoppdateringer på månedsvis nå. Slikt liker man jo selvfølgelig lite. Så da blir det kanskje til å speide etter noe nytt og "bedre".

Jeg liker WD HD TV Live-boksens utseende, og den er ganske liten der den står. Sånn er den finfin.

Lenke til kommentar

Det er mange ting en kunne ønsket seg.

Eksempler:

- DVD-menyer når en spiller .ISO-filer

- USB-tastaturstøtte slik at en kan surfe med den. Kanskje det krever andre oppdateringer for at skal være brukendes dog.

- Er det støtte for USB-Hub, slik at en kan få flere USB-porter? Har ikke testet om det går, selv.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Eksempler:

- USB-tastaturstøtte slik at en kan surfe med den. Kanskje det krever andre oppdateringer for at skal være brukendes dog.

- Er det støtte for USB-Hub, slik at en kan få flere USB-porter? Har ikke testet om det går, selv.

Det har jo PS3 støtte for.. :roll:

Lenke til kommentar

Eksempler:

Snakker du om PS3 nå eller har du kapra tråden?

Hvis det siste;post-122529-1286806333,0382_thumb.gif

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

Eksempler:

pmrosvik svarte jo egentlig på dette, men for å utdype litt. Hvorfor skulle det ikke gå? Det eneste du gjør er å forgrene en eksisterende USB-port til flere utganger. Rock Band pakka blir faktisk levert med en mini-hub fordi PS3en ikke har nok porter til 2 gitarer, trommer og mikrofon ;)

Lenke til kommentar

Eksempler:

pmrosvik svarte jo egentlig på dette, men for å utdype litt. Hvorfor skulle det ikke gå? Det eneste du gjør er å forgrene en eksisterende USB-port til flere utganger. Rock Band pakka blir faktisk levert med en mini-hub fordi PS3en ikke har nok porter til 2 gitarer, trommer og mikrofon ;)

Fyren snakker faktisk ikke om PS3 her, han eier ikke PS3 engang.

Lenke til kommentar

Jo, i utgangspunktet ikke. Men, greit å lære litt nytt om en boks jeg ikke har per i dag. Blir kanskje en slik på meg også en gang.

Men de er jo svære. Til og med slim-utgaven synes jeg er noe stor.

Håper det på PS4 kan bli litt krympet elektronikk på, slik at en slipper en ny monsterutgave av ett konsoll. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...