Allt í lagi Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvor gammel er du? Herre min hatt så tafatt! 21. Flere spørsmål? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Nei jeg jobber ikke for sony Jeg er litt der at du får hva du betaler for, ikke noe annet. Og jeg må jo si at jeg stusser hver gang noen hopper på det billigste de finner og satser på at det skal være like bra. Tja.. jeg er ikke sånn umiddelbart uenig altså... men den som ikke intet våger intet vinner.. Og her er det snakk om 4X500 mot 4X199 kr Det er en ganske stor forskjell i pris. Så visst de funker i ett år og opplevelsen er identisk så ser jeg ikke noe problem med å gå for dette. Men det kan så godt være jeg kaster penga ut av vinuet, men det vet jeg ikke før jeg har testet... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvor gammel er du? Herre min hatt så tafatt! 21. Flere spørsmål? Ja, hvorfor kommer du med idiotiske kommentarer som selv barneskoleelever flest er for voksne for? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kan ikke dere bare la hele "diskusjonen" ligge eller ta det videre på PM? Den angår kun dere to og har ikke noe med Playstation å gjøre. Hadde satt pris på det. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvor gammel er du? Herre min hatt så tafatt! 21. Flere spørsmål? Ja, hvorfor kommer du med idiotiske kommentarer som selv barneskoleelever flest er for voksne for? Jeg beklager hvis du finner kommentarene idiotiske, men selv finner jeg dem berettiget. Dessuten finner jeg det ganske urettferdig å dømme folk ut fra alder, spesielt på internett. Jeg har faktisk opplevd 13-14-15-åringer som er langt mer reflekterte enn en middels 30-40-åring. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fleste her er 20 + da. Syntes det er så fint med playstation 3. Virker som en mye mer modent og voksent comunity en xbox. Forbinder Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Voksent og voksent. Jeg har det motsatte inntrykket, men jeg koser meg nå mer med PS3'n min enn 360'n. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Er det noe håp om en ny Playstation-variant om ikke for lenge til? Har ingen spillkonsoll, annet enn en Commodore 64. :!: Og PC er jo ikke noe spillkonsoll, selv om det er plattformen som jeg har brukt mest til spilling etter Commodore 64 støvet ned hos meg. Endret 11. oktober 2010 av G Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Voksent og voksent. Jeg har det motsatte inntrykket, men jeg koser meg nå mer med PS3'n min enn 360'n. Nei å nei. Du tar helt feil. Xbox er billig, hvertfall usa. Folk driter i kvaliteten. Sony=kvalitet i ALLT de lager. Den er dyrere og folk vet hva de får med Sony. En haug av unger kjøper xbox fordi det er billigere og de Gamestop sauene går rundt med xbox 360 trøyer og promoterer den driten til alle. Husker det var en undersøkelse med hvor mange som hadde hdtv med ps3 i forhold til xbox 360 og du kan jo prøve å gjette resultatet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det noe håp om en ny Playstation-variant om ikke for lenge til? Har ingen spillkonsoll, annet enn en Commodore 64. :!: Og PC er jo ikke noe spillkonsoll, selv om det er plattformen som jeg har brukt mest til spilling etter Commodore 64 støvet ned hos meg. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Voksent og voksent. Jeg har det motsatte inntrykket, men jeg koser meg nå mer med PS3'n min enn 360'n. Nei å nei. Du tar helt feil. Xbox er billig, hvertfall usa. Folk driter i kvaliteten. Sony=kvalitet i ALLT de lager. Den er dyrere og folk vet hva de får med Sony. En haug av unger kjøper xbox fordi det er billigere og de Gamestop sauene går rundt med xbox 360 trøyer og promoterer den driten til alle. Husker det var en undersøkelse med hvor mange som hadde hdtv med ps3 i forhold til xbox 360 og du kan jo prøve å gjette resultatet. Faktisk er prisforskjellen mellom X360 og PS3 langt mindre i USA enn det er i Norge, hovedsakelig på grunn av X360 går som varmt hvetebrød "over there". Forøvrig mye unødvendig hat i denne posten. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 hat ? Hvem har ikke hata på boxen siden 2006 liksom ? Uff, nei bra at det er bare ps3 som er relevant her i norge for tiden as. Bare disse sauene på gamestop som skal lure soccer momsa og får betalt av microsoft. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 hat ? Hvem har ikke hata på boxen siden 2006 liksom ? Uff, nei bra at det er bare ps3 som er relevant her i norge for tiden as. Bare disse sauene på gamestop som skal lure soccer momsa og får betalt av microsoft. Microsoft trenger nok ikke betale for at "sauene skal lure soccer momsa". Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det skal være sikkert å visst. Jeg konfronterte dama med det jeg. Lurte på hvorfor det var 3 XBOX MASKINER NÆRME INGANGEN SOM VAR SKRUDD PÅ og en ps3 langt i hjørne som var skrudd av. Og så var xbox spilla seff plassert i spotten. Og ikke la meg starte med plakatene engang. Dette er den som ligger i karl johan. Hun skulle liksom høre med sjefen da vettu, tulling as. Veit at den ps3'en var skrudd av as Ta deg en tur på østbanehallen også, skjer med t skjortene der. Bra at elkjøp ihvertfall har skjønt det da, at det er ps3 som selger i norge. Helt klart, den blir promotert 24/7 på weben og butikken. Kan ha noe med blu-ray salg kombinert selvsagt. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Jeg kommer nok til å sikte på en Playstation og/eller Nintendo. Og hvor relevant svar var det foregående? Fant dette om mannen: a_khoisan_man_northern_cape_south_africa Endret 11. oktober 2010 av G Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvorfor hate 360 så mye? Bra med konkurranse. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kommer nok til å sikte på en Playstation og/eller Nintendo. Og hvor relevant svar var det foregående? Fant dette om mannen: a_khoisan_man_northern_cape_south_africa Handler mer om blikket enn selve mannen. Forøvrig kan Playstation 3 trygt anbefales, og det er sannsynligvis flere år til en eventuell Playstation 4 kommer ut. Lenke til kommentar
G Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Enig. Bra med konkurranse. Playstation er fin på sin måte. Nintendo Wii har utrolig spillengasjement. Jeg sier ikke Xbox fra Micro$oft er dårlig. Men, foreløpig synes jeg de 2 andre store sine produkter er mer sexy! Blir spennende å se hva nytt som kommer fra samtlige konkurrenter av spillkonsoll. Er glad jeg kan hoppe over Playstation 3, Xbox 360 og muligens Nintendo Wii. Litt lyst å skaffe konsoll før eller siden, men har god tid jeg. EDIT: Jeg tenkte kanskje det skulle være en parallell til alderen min. Jeg er yngre enn det, selv med en CBM64 på hylla. :!: Endret 11. oktober 2010 av G Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ahhh... Wii ja. Skal kjøpes når neste Donkey Kong Country kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå