Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

omg,trur jeg er føcked i deathspank nå.Før jeg posa om deathspank på forrige side da hadde jeg allerede plassert de 4andre bøkene i pentagrammet og nå får jeg ikke de vekk.Det eneste jeg kan ta vekk er den ene og de bøkene jeg finner i librariet kommer ikke tilbake når jeg erstatter de med andre bøker.Noen måte på ta vekk alle 4 bøkene og finne de 4røde bøkene i librariet?.

Lenke til kommentar

http://www.focalprice.com/detail_GC152B.html

billig kinakopi;) kjøp heller orginal:) bedre i lengden

fett.. bestilte en jeg.. så skal jeg teste.. :thumbup:

Vær OBS på at Sony blokkerer uoriginale DSer. Har hørt om flere som har kjøpt uekte DSer til en billig penge. De virker fint en stund så kommer det en firmware oppdatering og kontrollen fungerer ikke lenger. Jeg vet dessverre ikke noe om hva slags kontroller dette gjelder, men nå er du hvertfall advart.

Lenke til kommentar

hvorfor skulle du ta dem bort? alle bøker som er fastlåste og "brenner" skal ligge der, det betyr at du har lagt rett bok på plass.

Bøker som kan fjernes er bøker du har plassert feil. Mulig det bare var 3 røde i library, husker ikke.. les en guide :)

aaa.sweet da,Da får jeg bare gå igjennom hele librariet imorra.sitter og tenker på og runde deathspank før jeg skal begynne på enslaved eller castlevania se så prøver og runde thongs.Vil dessuten legge til at jeg synes deathspank thongs of virtue ikke er like bra som originalen mest grunnet av at du går rundt med skytevåpen,bazookaer.

Lenke til kommentar
Vær OBS på at Sony blokkerer uoriginale DSer. Har hørt om flere som har kjøpt uekte DSer til en billig penge. De virker fint en stund så kommer det en firmware oppdatering og kontrollen fungerer ikke lenger. Jeg vet dessverre ikke noe om hva slags kontroller dette gjelder, men nå

er du hvertfall advart.

Det gjelder denne modellen som da er kjøpt på QXL.

Funker den ikke så er det ikke noen krise sånn sett, da sender jeg den kort og godt i retur til selger.

Billig kina kopi og det første du tenker er fett må kjøpes.

Hver sin smak skjønner jeg :)

Ja og godt er det... Jeg ser hvor du vil med dette og kan forsikre deg om at dersom den oppleves som veldig annerledes i bruk enn den originale så vil jeg komme krypende tilbake til Sony.

Min kunde-loyalitet til Sony er faktisk lik null. Kan ikke helt se hvorfor du eller andre (om du ikke jobber der) skal ære lojale mot dem heller, men det er kanskje en annen diskusjon sånn sett.

Men når jeg har 4 stk original kontrollere her, hvor alle lider av samme problem etter lang tids bruk synes jeg så absolutt det er verdt å se på et alternativ.

Så om den suger så vet jeg i alle fall at det ikke var noe alternativ.

Lenke til kommentar

Sony er jo idioter når det gjelder slikt. Har jo kommet med en pressemelding om at man må holde seg unna sånne kontrollere fordi de kan eksplodere i ansiktet på det. Yahoo!

Forøvrig har jeg testa en "fake" PS3-kontroller, og den fungerer like bra som den originale. Og på min PS2 så hadde jeg en uoriginal kontroller som var mye bedre enn den originale. Ugh!

Lenke til kommentar

Sony er jo idioter når det gjelder slikt. Har jo kommet med en pressemelding om at man må holde seg unna sånne kontrollere fordi de kan eksplodere i ansiktet på det. Yahoo!

Forøvrig har jeg testa en "fake" PS3-kontroller, og den fungerer like bra som den originale. Og på min PS2 så hadde jeg en uoriginal kontroller som var mye bedre enn den originale. Ugh!

Cry more.

Lenke til kommentar

Nå er jeg så lei den 120GB, bare på grunn av vifta. Gidder ikke å sende den inn heller, men er interessert i å vite hvor man kan skaffe 320GB uten bundle om det går? Det er to forskjellige bundler og jeg har begge de to spillene og da er det lite vits med bundle for min del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...