tsghost Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Noen som har spilt med 2 PS3'r på samme nettverk før? Prøver det her nå, men begge får NAT type: Moderate på MW2 og begge failer på uPnP på forbindelsestest. Har satt statisk IP på begge to. Kun en av oss som får spilt om gangen og. What to do? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kanskje de ikke er kompatible med versjonen av spillet? Jeg kjøpte Heavy Rain på ebay, og jeg kjøpte en dlc fra PSN Store, og de var ikke kompatible. Bombe, liksom. Frekk som du er så skal du få vite at jeg fikk 15 spill for ca 1500, og alle andre med dlc funker. Knall. Hyggelig å lese. Det står som regel på innholdsbetegnelsen hvilken diskkode DLC'n er beregnet på. Ordnet seg. Lånte bare Heavy Rain av en kompis. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Slimen er da god og fin den. Det eneste som er positivt med den er at den veier mindre og bruker mindre strøm... Og det negativet med den er? I tilfelle du ikke ser det så ser slim'en ikke ut, det er ikke de fansy touch knappene, og etter cosmo kramer så er den en defekt ekspert... enten så brøler vifta, eller så hakker den i spill, eller så kræsjer den lyden... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Slimen er da god og fin den. Det eneste som er positivt med den er at den veier mindre og bruker mindre strøm... det er vel og ganske positivt at den støtter DTS master HD og Dolby Digital HD.. jeg har den original ps3 60gb fremdeles, derfor uaktuellt å bytte til slim. Men om den ryker blir det helt klart slim for å få støtte for bedre lydformater. I tillegg har jo ps3 slim bedre blu-ray avspilling, ref tester i feks lydogbilde. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har begge to og hand to God, jeg driter egentlig ganske greit i hvordan den ser ut. Så lenge den frakter bildet fra den lille boksen opp til TVen min så er jeg sjele- og likeglad, men det er meg da. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Slimen er da god og fin den. Det eneste som er positivt med den er at den veier mindre og bruker mindre strøm... Og det negativet med den er? I tilfelle du ikke ser det så ser slim'en ikke ut, det er ikke de fansy touch knappene, og etter cosmo kramer så er den en defekt ekspert... enten så brøler vifta, eller så hakker den i spill, eller så kræsjer den lyden... jupp. mye feil med den nye modellen. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg hadde ingen problemer med min da jeg hadde PS3. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) da var du heldig:P jeg har hatt 2 bråkate ps3 slim 120gb, 1 bråkete ps3 250 gb. 1 som har hakket. har nå 320 gb slim og den fungerer:) blir aldri varm og Endret 8. oktober 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er vel en stor forskjell der, er du som var ekstremt uheldig. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du kunne ha kjøpt min problemfrie! Misslikte PS3 så jeg solgte min PS3 til gamestop og kjøte meg Xbox. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 hvorfor i all verden gikk du til xbox? hvorfor kjøpe din når jeg kan få 320 gb til 2800:D ny Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du kunne ha kjøpt min problemfrie! Misslikte PS3 så jeg solgte min PS3 til gamestop og kjøte meg Xbox. forræder Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Fordi at når jeg først skulle spille online, var PSN nede. Jeg liker også eksklusivene til Xbox bedre. Zune (Aaawwww ) Bråker mindre (Slim) Kontrollene Litt mer sosialt (får litt følelsen av det) osv, osv. EDIT: Må da ikke glemme kontrollene :> Endret 8. oktober 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fordi at når jeg først skulle spille online, var PSN nede. Jeg liker også eksklusivene til Xbox bedre. Zune (Aaawwww ) Bråker mindre (Slim) Litt mer sosialt (får litt følelsen av det) osv, osv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva slags eksklusive spill har 360? Har både PS3 og 360, men synes PS3 knuser 360 i exclusives. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Trials HD (MUST HAVE) Halo: Reach Diverse eksklusiver i CoD: BO Mange Xbox 1 spill Leif* Endret 8. oktober 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kan noen peke meg i retningen til tråden om billige PS3-spill? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fordi at når jeg først skulle spille online, var PSN nede. Jeg liker også eksklusivene til Xbox bedre. Zune (Aaawwww ) Bråker mindre (Slim) Kontrollene Litt mer sosialt (får litt følelsen av det) osv, osv. EDIT: Må da ikke glemme kontrollene :> Feil tråd. Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kan noen peke meg i retningen til tråden om billige PS3-spill? Here you go: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914500&st=2560 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå