Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Burde nok lage en ny tråd om dette, men noen som har erfaringer med fighting/arcade sticks til PS3en? Sikter til slike som Hori Real Arcade Pro 3 SA/SE eller Madcatz Street Fighter IV Arcade FightStick Tournament Edition siden jeg er for lat til å modde selv... :p Vet ikke om man kan få de to Hori stickene i Norge (uten å bestille fra utland), men ser at i hvert fall spaceworld har Madcatz til 1500kr (too bad jeg ikke så at playx.no hadde den til 1000kr for noen dager siden...).

Fant en liten liste noen har lagd:

http://forums.vr-zone.com/gamers-the-gathe...bs-like-me.html

Endret av Espen3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fytte pokker, Posten er bokstavelig talt treige som et helsikke! Jeg bestilte Fallout 3 GOTY fra play.com for 3 uker siden, det kosta mer enn 200 så det må gjennom tollen, men hva søren? 3 uker? Er det mulig...

Jeg bestilte en del spill og ting fra play en stund tilbake. Alt har kommet frem, bortsett fra en pakke. De brukte mellom en og en og en halv uke, noe som er normalt fra play. Denne en pakken derimot har enda ikke kommet, den ble sendt derfra 11. november. Kom tilfeldigvis på det da jeg leste innlegget ditt.

Lenke til kommentar

tollen lar det går sport i å holde tilbake pakker fra play.com lengst mulig det er jeg sikker på... virker jo som om de har instrukser om å forsinke alt som kommer derfra.

Bestillte God of war 1&2 til ps3 fra canada for 6 dager siden, i dag fikk jeg det i posten, rett gjennom toll og alt..

Lenke til kommentar
Må bare si meg helt enig med deg Mala. Liker Bad Company 2 betaen mye bedre enn MW2. Matchmakingen er jo på trynet og i tillegg kommer alle disse killstreakene og ødelegger moroa helt.

Koser meg i stedet fortsatt med Uncharted 2 multiplayer coop som er helt konge.

Så flott at det er flere som er enige med meg. Altså, eg er blodfan av COD4 og perk/killstreak systemet man har i dette og COD5 (som eg syns var ett fenomenalt godt spill) Jeg har gått og sagt at MW2 vil ta kaka og sette standarden for online spill. Kanskje det gjør det, men for min del gikk alt rett i toalettskåla.

Jeg hadde enorme forventninger til denne tittelen, på grunnlag av COD4. Desverre IW, dere drog den litt for langt i denne omgang.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte transformers 2 for 2-3uker siden,jeg har faen ikke fått det fra play.com enna,har hørt at det har blitt no krøll med bestillings systemet. Bare håper det kommer fram til helja så jeg kan se på 1-2 i ett:D. Sitter og tenker på og kjøpe meg bayonetta climax edition på play.com,men så vil jeg ha det den 8 og ikke 2uker senere.

Lenke til kommentar
Killstreak systemet syns eg er fullstendig på trynet og ødelag

Endelig noen som er enig! Hater at de belønner gode spillere så mye som gjør det umulig for nybegynnere å komme seg. Jeg har LYST til å like Modern Warfare, men det går ikke an når de fleste som spiller driver på med det hele tida og er i level 934823 som gjør at de har det beste utstyret og gud vet hva, og i tillegg sender raketter over meg med killstreak hele tiden :( De virkelig gode multiplayerspillene har like fordeler for alle, synes jeg.

Er flere som er enige der for å si det sånn, begynner å bli litt lei av å havne i samme samme gjengen med alle som har level 50 +. Er jo håpløst å få til noe som helst, som sagt satt og spilt i går natt og følte at hver gang jeg stakk hue ut så fikk jeg en kule. Det hjelper jo heller ikke på at de belønnes sånn at de kan sitte med et jævla helikopter og fyre løs på stakkars jævler som prøver å ha det litt moro sånn i ny og ne heller...

Er ikke alle som har tid til å sitte å spille mw2 12 timer om dagen heller :)

Edit:

Men da får jeg vel ta en liten tur inn og bli slaktet i mw2 igjen...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Er enig angående MW2. Synes spawninga er rotete, går ikke mange sekundene før noe kommer bak. Og jævla perksa ødelegger alt. Nei, BFBC2 er ett mindre frustrerende spill, samt bedre. IMO. Likte CoD4 godt tho. Bedre maps, og mye jevnere.

Endret av Mr.BadSmile
Lenke til kommentar

Det gjelder bare å kjenne banene ut og inn på mw2. Da klarer du å gjemme deg for alle de killstreak tingene.

Begynte selv på tirsdag, kan ikke banene i det hele tatt enda.

Ble lvl 16 igår(lvl 17 nå) så har begynt å spille capture the flag. Lærer seg banene så VELDIG mye fortere ved å spille det.

Lenke til kommentar
Noen som vet noen fysiske butikker som har gode priser på kontrollere og FIFA10 for tiden. Får en kontroller pluss FIFA10 for 750,- inkludert frakt på komplett.no nå, men det må da gå an å få det billigere og vel? :)

Billigste kontrolleren jeg har sett er på DustinHome

349,- og gratis frakt om du er student.

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar

Var det slik at det er i morra Dante's Inferno demoen kommer?

EDIT: Et annet spørsmål, er det meninga at det skal ta så ingernalsk lang tid å få spill multiplayer-spill? Skal prøve å spille UC2 over nett, og herresatan for noen lastetider.

Endret av thadon
Lenke til kommentar
Noen som vet noen fysiske butikker som har gode priser på kontrollere og FIFA10 for tiden. Får en kontroller pluss FIFA10 for 750,- inkludert frakt på komplett.no nå, men det må da gå an å få det billigere og vel? :)

Billigste kontrolleren jeg har sett er på DustinHome

349,- og gratis frakt om du er student.

Ai, meget nice! Bare synd jeg ikke studerer ved universitetet helt enda.

Takk anyway :)

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt litt hjelp av noen som er bedre enn meg på toll, moms o.l. Tenker å bestille http://www.amazon.com/Real-Arcade-Pro-3-SA...oductPromotions , men vet ikke helt sikkert hva endelig pris blir. Fra min uerfarne regning ble det omtrent 900kr, noe som vil si omtrent 700kr billigere enn i Norge (og versjonen som selges i Norge har ikke Sanwa knapper). Lurer også på om det er sant at på varer som denne, elektronikk, at man slipper toll? Var i hvert fall slik jeg beregnet prisen på 900kr som jeg kom fram til. :hmm:

På forhånd takk

Espen Andreassen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...