Sir-Allistair Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er mengder av ps1-spill på us store. Ellers er det temmelig likt, med noen unntak(castle crashers f.eks.) Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Slimen er da god og fin den. Det eneste som er positivt med den er at den veier mindre og bruker mindre strøm... Endret 6. oktober 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Slimen er da god og fin den. Det eneste som er positivt med den er at den veier mindre og bruker mindre strøm... Det er da tross alt det viktigste. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Også er den mye penere. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Slimen er da god og fin den. Det eneste som er positivt med den er at den veier mindre og bruker mindre strøm... Og det negativet med den er? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 jeg syns den store er kulere ^^ (utseende) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er vel at den ikke kan spille av PS2-spill, men det er det uansett bare 60GB'n som gjør. Ellers finner jeg ikke noe negativt med den overhodet. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Skulle tatt seg ut Endret 7. oktober 2010 av Arhm Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hadde ikke fått kjøpt den der i denne delen av verden i det hele tatt. Hadde stått med liten skrift i kjøpsbetingelsene at man må være født i asia og primært Japan, Kina, Hong Kong, Sør/Nord-Korea osv for å kunne bruke og kjøpe den Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 lurer på hva den uendeligknappen gjør Lenke til kommentar
Timster Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 La inn funds ved å kjøpe et US PSN- kort fra en overraskende proff nettbutikk. http://www.pcgamesupply.com/ Fikk et bilde av kortet på mail og vips det var null stress. Kjøpte Stimulus og resurgens pckene til cod, men jeg skjønner ikke hvordan de funker? Mærket ingen forskjell i menyene ei heller kom noen av mappene da jeg spilte noen runder. Er det en egen kategori for de DLC ene? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 La inn funds ved å kjøpe et US PSN- kort fra en overraskende proff nettbutikk. http://www.pcgamesupply.com/ Fikk et bilde av kortet på mail og vips det var null stress. Kjøpte Stimulus og resurgens pckene til cod, men jeg skjønner ikke hvordan de funker? Mærket ingen forskjell i menyene ei heller kom noen av mappene da jeg spilte noen runder. Er det en egen kategori for de DLC ene? Hvis du har en europeisk versjon av MW2 vil det ikke fungere. Burde du forøvrig sjekket da du lastet det ned. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kanskje de ikke er kompatible med versjonen av spillet? Jeg kjøpte Heavy Rain på ebay, og jeg kjøpte en dlc fra PSN Store, og de var ikke kompatible. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kanskje de ikke er kompatible med versjonen av spillet? Jeg kjøpte Heavy Rain på ebay, og jeg kjøpte en dlc fra PSN Store, og de var ikke kompatible. Bombe, liksom. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvis du har en europeisk versjon av MW2 vil det ikke fungere. Burde du forøvrig sjekket da du lastet det ned. Hører jeg riktig?!? (FY F***!) JESSS!! JAAA! Heftig at jeg har sløst bort 120 kr på absolutt null. Men jeg skal ikke lage kvalm ved å kjefte her, ikke noen av deres skyld. Det ante meg ikke at det var europeisk og amerikansk versjon av spillet, det gir jo ingen mening i og med at det kjører 720p som er samme standard der og her. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 I PSS så kan du vel trykke på det du har kjøpt og velge hvilken type disk du har og dermed laste ned? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kanskje de ikke er kompatible med versjonen av spillet? Jeg kjøpte Heavy Rain på ebay, og jeg kjøpte en dlc fra PSN Store, og de var ikke kompatible. Bombe, liksom. Frekk som du er så skal du få vite at jeg fikk 15 spill for ca 1500, og alle andre med dlc funker. Knall. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 I PSS så kan du vel trykke på det du har kjøpt og velge hvilken type disk du har og dermed laste ned? Hva legger du i dette? Hvis jeg går inn på download list finner jeg ikke annet mulighet enn "enter" og "back" Skal jeg velge dette et annet sted? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det var iallefall det jeg fikk opp på skjermen.. Jeg kjøpte mappacken og når jeg skulle laste ned måtte jeg velge hvilken versjon av disken jeg hadde. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvis du har en europeisk versjon av MW2 vil det ikke fungere. Burde du forøvrig sjekket da du lastet det ned. Hører jeg riktig?!? (FY F***!) JESSS!! JAAA! Heftig at jeg har sløst bort 120 kr på absolutt null. Men jeg skal ikke lage kvalm ved å kjefte her, ikke noen av deres skyld. Det ante meg ikke at det var europeisk og amerikansk versjon av spillet, det gir jo ingen mening i og med at det kjører 720p som er samme standard der og her. Send en mail til Sony og forklar problemstillingen. Kanskje de er greie. Kanskje de ikke er kompatible med versjonen av spillet? Jeg kjøpte Heavy Rain på ebay, og jeg kjøpte en dlc fra PSN Store, og de var ikke kompatible. Bombe, liksom. Frekk som du er så skal du få vite at jeg fikk 15 spill for ca 1500, og alle andre med dlc funker. Knall. Hyggelig å lese. Det står som regel på innholdsbetegnelsen hvilken diskkode DLC'n er beregnet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå