Pentumsmart Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Klart. Og hvis du skal spille de igjen etter at du har slettet, krever det bare en installasjon igjen. Ikke alle spill har installasjon though. Uncharted f. eks. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 takk for oppklaringa med mgs,mulig jeg kommer til å kjøpe rising:p. over til noe annet.jeg holder på med deathspank thongs of virtues nå og jeg har ikke peil på hvordan kommer ned i cathacomben til nunnen i sanctuary?,Det står masse pedestals rundt,som det står books på,jeg har vært i library og henta en god del og så dratt i spaken. andre problemet mitt er vel leprachan kingen som jeg ikke klarer og slå.Jeg sirkler rundt han og slår og healer hele tiden og blir hittet og intruptet.Noen som har noen forslag hvordan jeg kan kicke assen deres. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det noen her som vet om MS har en eksklusiv avtale med GameStop eller noe? Første gangen jeg var innom den store butikken i Carl Johan fant jeg nesten ikke frem til de nye PS3-spillene, de ligger "gjemt" bak en søyle i butikken. Sammen med PS3-spillene lå også PS3-konsollene, deriblant også Xbox 360-konsoller. Dette var ikke tilfellet blant Xbox360-konsollene som lå ved siden av Xbox360-spillene ... som også elegant er plassert rett ved inngangspartiet. I butikken er det også kun en PS3 konsoll å se, denne er også avslått ... har iallefall vært det alle gangene jeg har vært der. Tror det iallefall er 10 Xbox360-konsoller, som alle ser ut til å være påslått. Jeg har både PS3 og Xbox360, men om dette viser seg at GameStop nærmest skviser ut PS3 så kommer jeg nok ikke til å ende opp der hverken når jeg skal se etter PS3 eller Xbox360-spill ... >Gamestop Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det verdt penga å kjøpe Broken Steel til Fallout 3 for 75kr? Jeg syns det er litt unfair at man ikke kan freeroame etter at man er ferdig med main quest, kom bare til lvl 10 =/ Kan vel likegodt starte på nytt, å komme seg til level 10 tar jo ikke mange timene, og Fallout 3 har enormt mye å by på, selv uten DLC. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 takk for oppklaringa med mgs,mulig jeg kommer til å kjøpe rising:p. over til noe annet.jeg holder på med deathspank thongs of virtues nå og jeg har ikke peil på hvordan kommer ned i cathacomben til nunnen i sanctuary?,Det står masse pedestals rundt,som det står books på,jeg har vært i library og henta en god del og så dratt i spaken. andre problemet mitt er vel leprachan kingen som jeg ikke klarer og slå.Jeg sirkler rundt han og slår og healer hele tiden og blir hittet og intruptet.Noen som har noen forslag hvordan jeg kan kicke assen deres. den første boka du får og skal legge på pedestal er jo rød (evil), du går deretter på library og henter de andre som er røde. Kingen husker jeg ikke.. drepte han vel bare, spiller på hard gjør jeg og bruke invurlnability osv.. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) 'Cosmo Kramer' --- Dette var rart. jeg har samme sang i ren sang og ikke i musikkvideo. i sangen gikk det helt fint og smertefritt:S men ikke på musikkvideoen:O Når du ser på video, trykk på trekant og gå til volumkontroll. Sett den på "normal" og se om det hjelper. Endret 4. oktober 2010 av duttebassen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 takk for oppklaringa med mgs,mulig jeg kommer til å kjøpe rising:p. over til noe annet.jeg holder på med deathspank thongs of virtues nå og jeg har ikke peil på hvordan kommer ned i cathacomben til nunnen i sanctuary?,Det står masse pedestals rundt,som det står books på,jeg har vært i library og henta en god del og så dratt i spaken. andre problemet mitt er vel leprachan kingen som jeg ikke klarer og slå.Jeg sirkler rundt han og slår og healer hele tiden og blir hittet og intruptet.Noen som har noen forslag hvordan jeg kan kicke assen deres. den første boka du får og skal legge på pedestal er jo rød (evil), du går deretter på library og henter de andre som er røde. Kingen husker jeg ikke.. drepte han vel bare, spiller på hard gjør jeg og bruke invurlnability osv.. takk,mener jeg prøvde og finne all de røde bøkene i librariet,men får ta en titt til.du tenker på de orb if brief inva og or of udødelighet?,pga jeg prøvde en av de og jeg tok dmg med engang av en elle annen grunn. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Når du ser på video, trykk på trekant og gå til volumkontroll. Sett den på "normal" og se om det hjelper. takk, skal teste når jeg kommer hjem. testet forøvrig samme musikkvideo fra samme harddisk på min brors ps3. det gikk helt fint. skal til han i morgen med min ps3 og teste mer grundig Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 takk for oppklaringa med mgs,mulig jeg kommer til å kjøpe rising:p. over til noe annet.jeg holder på med deathspank thongs of virtues nå og jeg har ikke peil på hvordan kommer ned i cathacomben til nunnen i sanctuary?,Det står masse pedestals rundt,som det står books på,jeg har vært i library og henta en god del og så dratt i spaken. andre problemet mitt er vel leprachan kingen som jeg ikke klarer og slå.Jeg sirkler rundt han og slår og healer hele tiden og blir hittet og intruptet.Noen som har noen forslag hvordan jeg kan kicke assen deres. den første boka du får og skal legge på pedestal er jo rød (evil), du går deretter på library og henter de andre som er røde. Kingen husker jeg ikke.. drepte han vel bare, spiller på hard gjør jeg og bruke invurlnability osv.. takk,mener jeg prøvde og finne all de røde bøkene i librariet,men får ta en titt til.du tenker på de orb if brief inva og or of udødelighet?,pga jeg prøvde en av de og jeg tok dmg med engang av en elle annen grunn. Du må stå inni boblene som blir laget da.. da er du helt udødelig men mja.. har sjelden hatt bruk for de, healing pots og bazooka kommer du langt med Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 lbp2 trophylista er ute! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 takk for oppklaringa med mgs,mulig jeg kommer til å kjøpe rising:p. over til noe annet.jeg holder på med deathspank thongs of virtues nå og jeg har ikke peil på hvordan kommer ned i cathacomben til nunnen i sanctuary?,Det står masse pedestals rundt,som det står books på,jeg har vært i library og henta en god del og så dratt i spaken. andre problemet mitt er vel leprachan kingen som jeg ikke klarer og slå.Jeg sirkler rundt han og slår og healer hele tiden og blir hittet og intruptet.Noen som har noen forslag hvordan jeg kan kicke assen deres. den første boka du får og skal legge på pedestal er jo rød (evil), du går deretter på library og henter de andre som er røde. Kingen husker jeg ikke.. drepte han vel bare, spiller på hard gjør jeg og bruke invurlnability osv.. takk,mener jeg prøvde og finne all de røde bøkene i librariet,men får ta en titt til.du tenker på de orb if brief inva og or of udødelighet?,pga jeg prøvde en av de og jeg tok dmg med engang av en elle annen grunn. Du må stå inni boblene som blir laget da.. da er du helt udødelig men mja.. har sjelden hatt bruk for de, healing pots og bazooka kommer du langt med takk for det,det med bobla viste jeg ikke noe om:P.Får prøve det imorra jeg da.Får prøve og runde daathspank thongs innen enslaved og Castlevania LOS slipper den 8okt.Så jeg muligens kan fortsette på FFX som jeg la på hylla for 6måneder siden.ble litt lei av problematikken innen og få alle celestial våpna:p.faen dette blir et hektisk sluttår med GT5 og NFSHP i november. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 F*** *@#$&!!!!!! , så har det skjedd igjen. Min gode gamle 60BG har tatt kveld for 3. gang. Nå gidder jeg ikke mer. Nå forlanger jeg å få en ny Slim tilbake i stedet! Sorry, Måtte bare få ut litt frustrasjon Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Etter min mening så er det å ha en slim litt nedverdigende... men, hva er feilen egentlig? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Etter min mening så er det å ha en slim litt nedverdigende... men, hva er feilen egentlig? Enig, foretrekker helt klart originalen, men når den til stadighet får YLOD så tror jeg håpet er ute. Det eneste Sony gjør er jo å sende tilbake gamle reparerte maskiner med nytt deksel. Disse vil jo aldri være 100 prosent friske i utgangspunktet, så det er kun et tidsspørsmål før de klikker i gjen. Har krevd en HELT ny maskin i retur, så får bare vente å se om de godtar det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Slimen er da god og fin den. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Slimen er litt mangelfull i forhold til den gamle. Når det er sagt er det dritkjipt med ylod. Selv måtte jeg vente i 6 uker. Når jeg derimot fikk rrod på boxen var ventetida på under 2 uker. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei, har et ps3 rettet spørsmål på hjertet her. Det har seg slik at jeg har Amerikansk PSN acc (er fra og bor i norge), og ønsker å legge inn credit på denne. Som jeg har skjønt, går det hverken an å bruke norsk kort eller norske PSN-kort. Jeg ringte dermed til Nordisk film kundeservicen og det mennesket der ble direkte fornærmet da jeg spurte han om hva jeg skulle gjøre og satte i gang med en moralpreken om det ene og det andre. Hvordan er mine valgmuligheter da? Kjøpe PSN kort fra USA og få dem tilsendt hit? Kjøpe kode på nett med paypal eller andre alternativer? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har lagt inn penger på amerikansk konto for å kjøpe innhold som ikke er tilgjengelig på Europeisk PSN. Har du testa? Hva slags feil får du i så fall? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva slags innhold er på amerikansk psn egentlig? Har ikke amerikansk account, så jeg aner ikke. Er det masse gull? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er lite gira på PSN-innhold egentlig så jeg driver ikke å snoker rundt der hele tiden, men jeg har kjøpt bl. a. Burnout Paradise og Red Dead Redemption i USA og for å få kjøpt DLC til de spillene så måtte jeg ha en Amerikansk PSN-konto. Men for å svare mer på ditt spørsmål så finnes det ting som du ikke får tak på Euro, men akkurat HVA man kan finne der som ikke finnes på den andre kan jeg ikke utenat dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå