Newt32 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) sitter og ser etter brae spill på ps.Så har jeg titta på afro samurai på play.com men de sender plutselig ut bare til Uk av en eller annen grunn.Så har jeg lyst og eie GT1 og GT2 og Road Rash 3D PS1 originalt PAL slik jeg kan spille de på min ps3.Da kommer spørsmålene.Kan min 60gb spille av de siden jeg vet det er noen ps1 spill som ikke den klarer og spille av.Og hvor kan jeg få kjøpt de hen og for hvilken pris. Jeg hadde så sykt mye moro med GT2,men har ikke spilt Gt1 så jeg vil gjerne det.Og jeg spilte mye Road rash 3D før,men klarte aldri den siste levelen da den er syk lang og vanskelig. pretty please:D Det er en høy sjangse for at de ligger på PS-Store. Enten på den norske eller amerikanske. Anbefaler alle å ha en amerikansk konto i tillegg til den norske. Da den amerikanske har et større og bedre utvalg. Endret 1. oktober 2010 av Newt32 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 sitter og ser etter brae spill på ps.Så har jeg titta på afro samurai på play.com men de sender plutselig ut bare til Uk av en eller annen grunn.Så har jeg lyst og eie GT1 og GT2 og Road Rash 3D PS1 originalt PAL slik jeg kan spille de på min ps3.Da kommer spørsmålene.Kan min 60gb spille av de siden jeg vet det er noen ps1 spill som ikke den klarer og spille av.Og hvor kan jeg få kjøpt de hen og for hvilken pris. Jeg hadde så sykt mye moro med GT2,men har ikke spilt Gt1 så jeg vil gjerne det.Og jeg spilte mye Road rash 3D før,men klarte aldri den siste levelen da den er syk lang og vanskelig. pretty please:D Det er en høy sjangse for at de ligger på PS-Store. Enten på den norske eller amerikanske. Anbefaler alle å ha en amerikansk konto i tillegg til den norske. Da den amerikanske har et større og bedre utvalg. ja,jeg har titta gjennom US og EU psn store,men har ikke funnet de.noe som er utrolig rart grunnet hvor bra gran turismo 1 og 2 var på psx,og road rash 3d også var et utrolig fett spill. jeg bor i sverige så jeg får ikke bestilt de fra finn.no eller qxl.no.noen andre steder som har PAL versjonen? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Noen som har erfaring med dette rattet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Spilt multiplayer-betaen til Assassins Creed Brotherhood i dag. Djevelskt fett! Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det noen her som vet om MS har en eksklusiv avtale med GameStop eller noe? Første gangen jeg var innom den store butikken i Carl Johan fant jeg nesten ikke frem til de nye PS3-spillene, de ligger "gjemt" bak en søyle i butikken. Sammen med PS3-spillene lå også PS3-konsollene, deriblant også Xbox 360-konsoller. Dette var ikke tilfellet blant Xbox360-konsollene som lå ved siden av Xbox360-spillene ... som også elegant er plassert rett ved inngangspartiet. I butikken er det også kun en PS3 konsoll å se, denne er også avslått ... har iallefall vært det alle gangene jeg har vært der. Tror det iallefall er 10 Xbox360-konsoller, som alle ser ut til å være påslått. Jeg har både PS3 og Xbox360, men om dette viser seg at GameStop nærmest skviser ut PS3 så kommer jeg nok ikke til å ende opp der hverken når jeg skal se etter PS3 eller Xbox360-spill ... Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Spilt multiplayer-betaen til Assassins Creed Brotherhood i dag. Djevelskt fett! Er det bare tilgjengelig på Playstation+? Endret 2. oktober 2010 av Mr Wonderful Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Spilt multiplayer-betaen til Assassins Creed Brotherhood i dag. Djevelskt fett! Er det bare tilgjengelig på Playstation+? ja Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Eller hvis du forhåndsbestiller hos Gamestop Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Eller hvis du forhåndsbestiller hos Gamestop Da er det vell på tide å skaffe Playstation+ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg syntes det var dritfett ihvertfall. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det verdt penga å kjøpe Broken Steel til Fallout 3 for 75kr? Jeg syns det er litt unfair at man ikke kan freeroame etter at man er ferdig med main quest, kom bare til lvl 10 =/ Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ac beetaen er ikke bare for +? vennen min har betaen, og han har ikke +, han sa at han gikk inn på en nettside også fikk han koden Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 tror min nye ps3 320 gb er ødlagt:( lyden er rar. kan ikke beskrive det en spilte av musikkvideo og lyden var dårligere og mer forstyrrelser/grumete lyd. skal teste mer men må kanskje på repp Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jøss, skal si du har uflaks med Ps3-ene dine! sitter og ser etter brae spill på ps.Så har jeg titta på afro samurai på play.com men de sender plutselig ut bare til Uk av en eller annen grunn.Så har jeg lyst og eie GT1 og GT2 og Road Rash 3D PS1 originalt PAL slik jeg kan spille de på min ps3.Da kommer spørsmålene.Kan min 60gb spille av de siden jeg vet det er noen ps1 spill som ikke den klarer og spille av.Og hvor kan jeg få kjøpt de hen og for hvilken pris. Jeg hadde så sykt mye moro med GT2,men har ikke spilt Gt1 så jeg vil gjerne det.Og jeg spilte mye Road rash 3D før,men klarte aldri den siste levelen da den er syk lang og vanskelig. pretty please:D Tror jeg har alle disse tre liggende. Skal finne de fram så kan vi gjøre en deal hvis du vil. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) jeg har mye uflaks ja. denne gangen blir det værre da denne er fra cdon. så blir nok er repp etterhvert. får apple tv snart så bruke rden til media. vil ikke bli uten min kjære ps3 nå som jeg ikke har jobb. men kan det ha sammenheng at det er lav lyd i headsetttet mitt og lyden er rar på ps3en? skal prøve maskinen på annet anleg i morgen. kan en hurtig reinstalasjon hjelpe? EDIT: Dette var rart. jeg har samme sang i ren sang og ikke i musikkvideo. i sangen gikk det helt fint og smertefritt:S men ikke på musikkvideoen:O Endret 3. oktober 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) jeg lasta ned MGS rising trailern ista for morro skyld,men så så jeg at at han holdt på med sverd osv.Blir den nye MGS rising et slags hack n slash med mgs stealth? Endret 3. oktober 2010 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 jeg lasta ned MGS rising trailern ista for morro skyld,men så så jeg at at han holdt på med sverd osv.Blir den nye MGS rising et slags hack n slash med mgs stealth? som navnet tilsier.. ja.. lightning bolt action.. blir ikke mye stealth vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 spørsmål. Hva er game data utility? jeg trengte mer plass på hardisken, så hadde jeg noe game data utility fra spill jeg hadde lånt for 2 år siden, som jeg aldri kom til å spille igjen. De bare lå der og brukte plass, så jeg sletta dem. er det farlig? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er installasjonen av spillene. Altså, første gang du spiller et spill, går den gjennom en installasjon. Ikke farlig å slette heller da du kan installere når som helst. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 har aldri merka at jeg måtte installere spill? men betyr det at jeg egentlig kan slette utilityen til de spillene jeg nesten aldri spiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå