Jørgen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det er ikke så typisk hvis du ikke sliter med nettet. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 jamen det er typisk at du skyter 400000 skudd på en fyr, og ingenting skjer, så skyter han ett skudd på deg, og du dør Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg føler ikke jeg sliter med det. Det handler bare om å sikte. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 nei, cod er litt merkelig noen ganger Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Jeg føler ikke jeg sliter med det. Det handler bare om å sikte. Det skal ikke så mye til å treffe med fire hagle skudd... Det verste er at det skjer HELE tiden. Den verste episoden var når jeg slo ned en fyr med kniv. jeg hørte "stab lyden" når jeg slo, et halvt sekund etter, (bokstavelig talt) så hørte jeg den samme lyden fra motstanderen. Så var jeg død. På killcam så har jeg ikke gjort noe motstand.... Hva slags dritt er det? nei, cod er litt merkelig noen ganger Det skal være sikkert og vist... Særlig når M203 granater flyr 3 meter før de forsvinner fordi ble slakta... Endret 25. september 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Kan være lagg også Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hvis det skjer hele tiden er det nettet ditt. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Kan være det, ja... Vi hadde Tele2, så slutta de med internett og da ble det automatisk nextgentel, som er bare noe dritt. Man kan sammenlignde det med en 2 felts motorvei med fri fart. med lite taffik så går det bra, med mye traffik så er det stopp... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 endelig runna blur på ps3:p.det tok lang tid asså.Tok det på easy men var faen meg vanskelig for det.legg meg til hvis noen vil spille blur mot meg engang da.psn:zlpw0ker.veldig bra spill synes.Gleder meg vilt til Castlevania LOS.Sitter og tenker på om jeg skal begynne på knight når jeg får det på releasen.Tenkte nå og spille og runde deathspank thongs of virtues før enslaved og castlevania LOS kommer siden de kommer veldig nære hverandre. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Er det noen her som har kjøpt "GTAIV - Episodes from Liberty City" og kan si noe om de i forhold til det vanlige spillet? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Jeg spør her også : Etter at jeg kjøpte PSN+ har det blitt litt lite med 60gb, så jeg tenkte at jeg skulle skaffe meg en større disk. Må disken være på 8mb cache eller kan det være mer? Vil denne passe? Endret 26. september 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 bra å kjøpe en 500gb så slipper du nesten og tenke på plass. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Er det noen her som har kjøpt "GTAIV - Episodes from Liberty City" og kan si noe om de i forhold til det vanlige spillet? Løp og kjøp sier nå jeg... Det er sykt mye action der, særlig i "The Ballad Of Gay Tony"! En liten skuffelse som jeg regna med er at det spillet er litt liten i forhold til orginalen. Våpen valget er vel så og si dobbla, 5-6 nye motorsykler, 6-8 nye biler + stridsvogn et stusselig helikopter med overlegen firepower... Du får oppleve byen fra en side, du gjør oppdrag som har en sammenheng med de oppdragene som du har gjort i orginalen... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Høres bra ut, får se om jeg får tid til å teste de ut da. Er det en av episodene som er bedre enn den andre eller er de omtrent like? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 "The Ballad Of Gay Tony" er deffinitivt best. Noen trailere som vil nok friske opp spenninga di... xD Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har det dukket opp noen skjermbilder/videoer til Mass Effect 2 for PS3 enda? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 sitter og ser etter brae spill på ps.Så har jeg titta på afro samurai på play.com men de sender plutselig ut bare til Uk av en eller annen grunn.Så har jeg lyst og eie GT1 og GT2 og Road Rash 3D PS1 originalt PAL slik jeg kan spille de på min ps3.Da kommer spørsmålene.Kan min 60gb spille av de siden jeg vet det er noen ps1 spill som ikke den klarer og spille av.Og hvor kan jeg få kjøpt de hen og for hvilken pris. Jeg hadde så sykt mye moro med GT2,men har ikke spilt Gt1 så jeg vil gjerne det.Og jeg spilte mye Road rash 3D før,men klarte aldri den siste levelen da den er syk lang og vanskelig. pretty please:D Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har du sjekket om de finnes på PS Store? Ligger mange gamle PS1-spill der. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 sitter og ser etter brae spill på ps.Så har jeg titta på afro samurai på play.com men de sender plutselig ut bare til Uk av en eller annen grunn.Så har jeg lyst og eie GT1 og GT2 og Road Rash 3D PS1 originalt PAL slik jeg kan spille de på min ps3.Da kommer spørsmålene.Kan min 60gb spille av de siden jeg vet det er noen ps1 spill som ikke den klarer og spille av.Og hvor kan jeg få kjøpt de hen og for hvilken pris. Jeg hadde så sykt mye moro med GT2,men har ikke spilt Gt1 så jeg vil gjerne det.Og jeg spilte mye Road rash 3D før,men klarte aldri den siste levelen da den er syk lang og vanskelig. pretty please:D er ganske sikker på at alle ps3 maskinene kan kjøre ps1 spillv men 60gb kan definitivt kjøre ps1 spill siden jeg har gjort det selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå