Prusk Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Gioteck Real Triggers, slike du tenker på? Takker! =) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Se om denne hjelper. http://www.youtube.com/watch?v=tgm2lWlpeHw Jeg fikk ikke med meg så mye av hva han sa, men jeg tror ikke det han gjorde hjelper for grafikken på move kameraet. Men takk anyways Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg fikk ikke med meg så mye av hva han sa, men jeg tror ikke det han gjorde hjelper for grafikken på move kameraet. Men takk anyways Har du prøvd å vri på linsa? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jepp. Og vi får alltid streng beskjed om å ha den helt til høyre i begynnelsen av alle spill Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg er ikke så veldig godt kjent med det kameraet, men jeg hadde vel trodd at det var noe fokus på linsa noe som jeg har skjønt ikke er på den... i så fall har jeg ikke peiling... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Jeg setter inn Ringenes Herre som jeg har kjøpt på Blu-Ray. I menyen ble det vist som en "DVD-VIDEO ROM", "jaja" tenker jeg. Men kvaliteten er som en DVD også? Noen som har erfaring med dette? EDIT: Ser nå at platen kun inneholder en DVD VIDEO logo? WHAT? Endret 24. september 2010 av Points Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg setter inn Ringenes Herre som jeg har kjøpt på Blu-Ray. I menyen ble det vist som en "DVD-VIDEO ROM", "jaja" tenker jeg. Men kvaliteten er som en DVD også? Noen som har erfaring med dette? EDIT: Ser nå at platen kun inneholder en DVD VIDEO logo? WHAT? Flere disker i coveret? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg setter inn Ringenes Herre som jeg har kjøpt på Blu-Ray. I menyen ble det vist som en "DVD-VIDEO ROM", "jaja" tenker jeg. Men kvaliteten er som en DVD også? Noen som har erfaring med dette? EDIT: Ser nå at platen kun inneholder en DVD VIDEO logo? WHAT? Flere disker i coveret? Nope. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Her er et bilde. Produksjonsfeil? Alle 3 coverene inneholder kun DVDer. (Ja, jeg vet dette er off-topic, men nå startet jeg spørsmålet i denne tråden.) Endret 24. september 2010 av Points Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Kjøpt hvor? Brukt? Sjekket i coveret etter flerenplater? På avatar la det dvd på venstresiden og blueray på høyre siden Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) EDIT: Fant det nå. De hadde gjemt BD'ene bak all infoen som ligger til venstre. Endret 24. september 2010 av Points Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er det der Lotr extended edition eller bare helt vanlig. Mener å ha lest at extended edition skulle komme ut i år, men jeg er ikke sikker på om den er kommet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 EDIT: Fant det nå. De hadde gjemt BD'ene bak all infoen som ligger til venstre. Var det jeg regnet med Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Noen her som lider av heftige feil i MW2 online? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er det der Lotr extended edition eller bare helt vanlig. Mener å ha lest at extended edition skulle komme ut i år, men jeg er ikke sikker på om den er kommet. Hvis det er tilsvarende "extended" som var på DVD så tviler jeg sterkt. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Det er som om jeg ligger 0,5 sek etter real time... Jeg pepprer en tulling med 4 hagle skudd, så dævver jeg! Så ser jeg på killcam og da har jeg bare skutt ett jævla skudd!! sånn er det HVER gang når det gjelder... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 det er cod, lol Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 det er cod, lol Er det vanlig på MW2? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 det er cod, lol Er det vanlig på MW2? på en måte. det er typisk cod å fucke seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå