Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Noen som har vet eller har hørt noe mer om Darksiders 2?,første gang jeg hørte at de skuile slippe release for Darksiders 2 var 1år etter originalen som blir da i januar 08 2011,men så senere sier de at det ikke kommer før 2012 ellerno,trur jeg da.

En oppfølger er vel bekreftet. Regn dog med at de kommer til å si fra god tid i forveien før spillet kommer ut.

ja,akkurat det viste jeg at det vil komme ut,men kjipt å ikke hørt noe mer.får håpe de ikke venter alt for lenge med en trailer/teaser da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer med Sony for tiden? Playstation tronet lenge med den konsollen som hadde ferrest feil, og nå raser den nedover mens xbox durer oppover med bare ferre og ferre feil... :cry:

så er ingen vits å slette filmene etter jeg har sett de? redd for at det blir treget når jeg fyller mer og mer på den

Det er egentlig ikke noe vits i å slette filmene etter du har sett de, med mindre du har lyst da... :p

Treghet vil alltid være tilstede når HDD ikonet ser slik ut.

Da er det vel på tide å renske opp der og... :whistle:

post-181245-1284845542,2789_thumb.png

For meg opplever jeg at konsollen henger seg opp i noen sekunder, men det er som regel i sammenhengen med XMB menyen... I spill så er det bare gassen i bånn... :p

Lenke til kommentar

Eller det er viftemotorne som lager fæl lyd. På begge nye slimmene jeg hadde var det ikke viftehastigheten som lagde lyden men selve motoren som laget høyfrikvent motorlyd som penetrerer filmlyden. De 2 som jeg hadde som var stille lager mørkere motorlyd som blender inn i bakgrunnen og ikke ee plagsom

Jeg tror viftemotorene er helt ute på bærtur, for etter 5 min så er det på sitt verste og det irriterer vettet av meg under filmtid eller gametid.

Tror nok jeg venter et par måneder og kanskje kjøper meg ny PS3 320GB Bundle når den har gått ned et par hundre kroner forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å endre noen innstillinger på kameraet som følger med Move? Jeg ser på youtube at det er noen som får mye bedre bilde enn jeg gjør med mitt kamera, og også noen som har mye dårligere.

Ellers må jeg si at Move er fett! Må skaffe meg en kontroller til og kjøpe Sport Champion :)

Lenke til kommentar

jeg måtte bare kjøpe psn pluss idag pga castlvania LOS,det kosta jo bare 400NOK så.Kjøpte også Deathspank thongs of virtue,kommer til å spille deathspank etter jeg har runda blur,enslaved,castlevania LOS:p.

grafikken på castlevania LOS er helt utrolig fett,de har klart og gjort det slik du kan ikke bare blocke og bruke 1 button hele tiden.Man må vite hvilke angrep de forskjellige monstrene bruker siden noen er unblockable.Komboen systemet i spillet er utrolig fett.trykke på trekant og X så løfter du de opp i lufta og kan dra square square eller trekant trekant og avslutte med og holde inne trekent som avslutter med at pisken blir slengt i bakken.veldig morsom demo.og gleder meg no sykt til 5-7oktober da castlevania LOS blir released.

Lenke til kommentar

Mener jeg har lest om det her inne, så da prøver jeg å spørre om det her.

Jeg er på utkikk etter etter noen plastknotter man tar på L2 og R2 slik at de stikker litt lenger ut. Tenkte jeg kunne prøve dette, samtidig som det også vil skille mine kontrollere fra venners kontrollere når vi har PS-kvelder.. :)

Edit:

Så til spørsmålet:

Hva heter dette og hvor selger de slikt? Jeg mener å huske det ikke var mange kronene.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...