Jørgen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Folk som spiller mye vil selvfølgelig merke slitasje. Jeg og broren min har vel slitt ut to kontroller rimelig godt nå, så jeg ser meg nesten nødt til å kjøpe en ny til FIFA 11. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 fotball kan du ta i hagen... Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 fotball kan du ta i hagen... Ja ja deppss:P Man må jo ikke det:P Har du tenkt når det regner da? Eller vis man er sliten etter en fotballkamp:O ? xD Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noen som vet om 3rd-party kontrollere til PS3 som tåler like mye som Xbox 360-kontrollene, trådløse og gode å holde i ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som har tips til hvordan invite venner til FFA i feks CoD? Først må jeg finne en server, og før jeg blir connected, så må jeg skyndte meg å invitere. Det er jo umulig. Hver gang må jeg innom minst 5-6 servere, som er full, for så å gå ut og prøve igjen. Det må da finnes en bedre måte? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Private Match? Det enkleste er nok om de trykker Join Session så fort du har funnet en halvfull/tom lobby. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Folk som spiller mye vil selvfølgelig merke slitasje. Jeg og broren min har vel slitt ut to kontroller rimelig godt nå, så jeg ser meg nesten nødt til å kjøpe en ny til FIFA 11. Heh, har greid å herpa 1 kontroller nå hvor spaken er halveis låst i frem posisjon, men har nå hatt Ps3 i 3 år nå så standard kontrollerne er jo solide saker. Kan tenke meg det får hardt for seg i FIFA kampene ^_^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Hjelp! PS3 fryser! Etter ca. tre sekunder stopper hele greia opp. Kjøpte ny HDMI-kabel da dette skjedde første gang på fredag, men det hjalp lite (siden min far hevded dette var grunnen…) Men det hjelper ikke, den fryser fortsatt. Halp! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Æsj. Allerede etter et par dager som eier av PS3 greide jeg å lage en lang, brun ripe på toppen av konsollen. Noen som har erfaring med å fjerne sånt? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hjelp! PS3 fryser! Etter ca. tre sekunder stopper hele greia opp. Kjøpte ny HDMI-kabel da dette skjedde første gang på fredag, men det hjalp lite (siden min far hevded dette var grunnen…) Men det hjelper ikke, den fryser fortsatt. Halp! Huh. En HDMI-kabel skal vel ikke under noen omstendigheter kunne gjøre at konsollen fryser. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Vet ikke om det var HDMI-bildet eller om det var selve maskinen som frøs, men nå er vel det funnet ut av… Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Får man ny PS3( dvs Slim-ver) om man får YLOD på en fat-60GB ? Hvis man får det, noen tips til åssen man får YLOD ? Det går vel ikke ann spille PS2 på PS3-fat-60GB lengre ? Endret 14. september 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Du får vel ny PS3 ja, og da er det vel helst den nyeste (Slim). Og nei, den spiller ikke PS2-spill. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Du får vel ny PS3 ja, og da er det vel helst den nyeste (Slim). Og nei, den spiller ikke PS2-spill. Det gjør ikke jeg heller Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Æsj. Allerede etter et par dager som eier av PS3 greide jeg å lage en lang, brun ripe på toppen av konsollen. Noen som har erfaring med å fjerne sånt? Har en sånn en jeg også, brodern som skulle prøve å få den inn sted den ikke passet... Enkleste løsning! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Der var det offisielt, Ninja Theory utvikler DMC5 til PS360. Ser faktisk ganske friskt ut, skal bli spennende å se hvordan en vestlig utvikler takler en så erkejapansk serie. Første bilder! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Æsj. Allerede etter et par dager som eier av PS3 greide jeg å lage en lang, brun ripe på toppen av konsollen. Noen som har erfaring med å fjerne sånt? Har en sånn en jeg også, brodern som skulle prøve å få den inn sted den ikke passet... Enkleste løsning! Det var noen kule covers, men hvordan funker de? er det sånn du tar ovenfra eller? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vil PS3 kjøre PS2-spill igjen? Spennende idé, gjenstår jo å se om det blir en realitet da, men jeg liker tanken. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Æsj. Allerede etter et par dager som eier av PS3 greide jeg å lage en lang, brun ripe på toppen av konsollen. Noen som har erfaring med å fjerne sånt? Har en sånn en jeg også, brodern som skulle prøve å få den inn sted den ikke passet... Enkleste løsning! Det var noen kule covers, men hvordan funker de? er det sånn du tar ovenfra eller? Har ikke selv, men har lekt med tanken. Er vel egentlig bare store klistermerker i vinyl som du setter på Edit: Da fikk jeg endelig 100% på Burnout Paradise, faen meg på tide. Playstation Move kom i hus i dag med et web-cam og da fikk jeg endelig muligheten til å ta de to siste trofeene som jeg trenkte for å komme til 100% Endret 16. september 2010 av Manx Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Er slike som du klistrer på PS3'en ja, funker som ett klistremerke, men etterlater ikke dritt og kliss når eller om du vil fjerne det igjen. Endret 16. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå