Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til hvordan invite venner til FFA i feks CoD?

Først må jeg finne en server, og før jeg blir connected, så må jeg skyndte meg å invitere.

Det er jo umulig. Hver gang må jeg innom minst 5-6 servere, som er full, for så å gå ut og prøve igjen. Det må da finnes en bedre måte?

Lenke til kommentar

Folk som spiller mye vil selvfølgelig merke slitasje. Jeg og broren min har vel slitt ut to kontroller rimelig godt nå, så jeg ser meg nesten nødt til å kjøpe en ny til FIFA 11.

Heh, har greid å herpa 1 kontroller nå hvor spaken er halveis låst i frem posisjon, men har nå hatt Ps3 i 3 år nå så standard kontrollerne er jo solide saker.

Kan tenke meg det får hardt for seg i FIFA kampene ^_^

Lenke til kommentar

Hjelp! PS3 fryser! Etter ca. tre sekunder stopper hele greia opp. Kjøpte ny HDMI-kabel da dette skjedde første gang på fredag, men det hjalp lite (siden min far hevded dette var grunnen…) Men det hjelper ikke, den fryser fortsatt. Halp!

Huh. En HDMI-kabel skal vel ikke under noen omstendigheter kunne gjøre at konsollen fryser.

Lenke til kommentar

Æsj. Allerede etter et par dager som eier av PS3 greide jeg å lage en lang, brun ripe på toppen av konsollen. Noen som har erfaring med å fjerne sånt?

Har en sånn en jeg også, brodern som skulle prøve å få den inn sted den ikke passet...

Enkleste løsning!

Det var noen kule covers, men hvordan funker de? er det sånn du tar ovenfra eller?

Har ikke selv, men har lekt med tanken.

Er vel egentlig bare store klistermerker i vinyl som du setter på :)

Edit:

Da fikk jeg endelig 100% på Burnout Paradise, faen meg på tide.

Playstation Move kom i hus i dag med et web-cam og da fikk jeg endelig muligheten til å ta de to siste trofeene som jeg trenkte for å komme til 100% :w00t:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...