ZanZel Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Noen som vet om noen billige plasser å kjøpe PS3 kontrollere? Både offisielle og uoffisielle. Uoffisielle kan være så mye billigere men er også ofte preget av dårlig kvalitet eller at de er elendig kvalitet, men om det er noen gode slike kontrollere så kom med de. Jeg har tidligere kjøpt en kontroller fra Video Games Plus Online som fint "gled" gjennom tollen, men det begynner å bli noen år siden. Ser at de nå har tilbud på DualShock til ca. 235 kr!! Noen som har handlet derifra i det siste og som vet om pakkene blir stoppet nå? Jeg kjøpte 3 kontrollere derifra i april. De gikk fint igjennom. Endret 10. september 2010 av ZanZel Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 er jo helt bingo om det blir stoppet.. forrige spillet jeg kjøpte derfra i vår en gang ble stoppet. Lenke til kommentar
Trailar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fikk YLOD her om dagen via nyeste update. Alt skar seg bare under innstallering og PS3n ville ikke på. Skal snart snakke med folket jeg kjøpte PS3 hos, men kom til å tenke at siden jeg fikk YLOD igjennom update. Så er det antagelivis noe feil med harddisken og ikke GPU eller CPU som er løs som YLOD gjerne vaneligvis forekommer med. Planlegger da å ta å reformatere hardisk for så se om YLOD enda forekommer. Mister jeg garantien av å tatt ut hardisk. Noen som veit? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Nei du mister ikke garantien ved bytte av disk. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg spiller Red Dead Redemption og har problemer med kontrolleren. For å kunne trykke start og få opp menyen, må jeg først trykke PS-knappen i midten og så gå tilbake til game. Dermed kan jeg trykke start. Jeg må gjennom samme prosedyre når jeg skal få opp våpenmenyen ved å trykke inn L1. En annen rar ting, som jeg antar kommer av samme grunn som de overnevnte er at jeg ikke kan bruke dead eye med mindre jeg går inn i options og inverter R1 og R2 og L1 og L2. Problemet da er at jeg ikke kan ri; hesten går ikke framover. Altså må jeg velge mellom å kunne ri og dead eye. Veldig irriterende, noen som har en idé om hva som er galt her? Har prøvd å sette PS3 tilbake til fabrikk-innstillinger. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Prøvd med en annen kontroller? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nei, de koster skjorta. Vil helst ikke kjøpe en ny for å finne ut at jeg kunne ha fikset den gamle eller at en ny heller ikke vil være ordentlig. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du kjenner ikke en annen som har PS3 du kunne lånt av da? Ellers er det jo greit å ha to kontrollere så man skal spille splitscreen spill. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det er jo verdt det å kjøpe en kontroll til. Så har du alltid en av dem til lading, og som arnbju sa, er det greit å ha hvis du har spill du kan spille splitscreen på. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Syklet ned til el-kjøp og kjøpte meg en kontroller til. Var åpenbart noe galt med den gamle, for den nye fungerer fint. Endelig fungerer Dead-eye og jeg kan få gjort det forbaskede flaskeskytingsoppdraget så jeg kommer meg videre i Red Dead Redemption. Takk for hjelp folkens Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Bra det ikke var mer innviklet da. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Vel, den gamle kontrollen er fortsatt tilbakestående Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kontrollern er vel fortsatt dekket av reklamasjon, så jeg ville levert den inn til reprasjon. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som har/hatt det problemet med treghet og knirking i analog stickene? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja, eg kjøpte ny. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 mine setter seg fast noen ganger :/ sånn at hvis jeg tar den opp, og slipper den, så blir den oppe, da må jeg ta den ned igjen til midten Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 mine setter seg fast noen ganger :/ sånn at hvis jeg tar den opp, og slipper den, så blir den oppe, da må jeg ta den ned igjen til midten Slet med dette på DS2. Virker som DS3 er av bedre byggekvalitet, så kontrollerne mine har fungert utmerket så langt. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Aldri hatt problemer med hverken konsollen eller håndkontrollene, har hatt det i litt over to år. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Brukt det lite da Eg har hatt min i 4 år..og ene kontrolleren min er litt treg på ene sticken. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har heller aldri hatt noen problemer med konsollen eller kontrolleren som er fra release dagen bortsett fra knirkingen i kontrollene da... Men jeg har klart å få den ene kontrollen knirkefri!! Nesten så god som ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå