Allt í lagi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Der var 100% i boks i Shank. For dere som er ute etter en skikkelig utfordring av den gamle skolen anbefaler jeg å kjøre en gjennomspilling på hard. Mye kontrollknusing i vente for dere med ustabilt sinnelag. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Der var 100% i boks i Shank. For dere som er ute etter en skikkelig utfordring av den gamle skolen anbefaler jeg å kjøre en gjennomspilling på hard. Mye kontrollknusing i vente for dere med ustabilt sinnelag. Haha... Jeg er allerede i den prosessen når det gjelder MW2... Kjører på veteran og har kommet til oljeplatformen. begynner å lure på om det er mulig å gjemmomføre det i det hele tatt... Det hjelper ikke å være "Pro" når du dævver uansett hvem som begynner å skyte... (og jeg som synes det er nesten umennskelig å spille online xD) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har fått LBP 2 closed beta! vet ikke hvorfor, de hadde skrevet på facebook at de hadde sent ut, så jeg sjekka mail, der var den! Det er closed beta, hva betyr det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 At bare ett visst antall spillere får prøve, altså den er ikke åpen for alle 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Lillebroren min også, haha. Han er så glad. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 men hvordan har jeg fått det? er det bare helt ranom? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Du har sikkert reg mailen din eller noe en eller annen plass Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 gleder meg! beste er at jeg ikke skal på skolen imorra! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hmm, er det bare meg eller har det blitt litt spilltørke på Ps3'en? Noe å virkelig glede seg fram til? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Black Ops og FIFA 11 for min egen del.Nå er vel dette de typiske "spilltørke-månedene" er et ikke? Vi går vel inn i den perioden der flest spill blir sluppet ut nå hvis jeg ikke tar feil. Endret 9. september 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Gran Turismo 5, og så har vi FF versus 13 og.. eh. ja... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) http://ps3.gamespy.com/index/release.html?constraint.year.game.release_date=2010&constraint.return_all=is_true |Her kan du se hvilke spill som kommer ut i nærmeste fremtid. Endret 9. september 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Black Ops og FIFA 11 for min egen del.Nå er vel dette de typiske "spilltørke-månedene" er et ikke? Vi går vel inn i den perioden der flest spill blir sluppet ut nå hvis jeg ikke tar feil. Kommer i hvertfall tre fire stykker tett i november som jeg har bestilt. Det nye Need for Speed spillet, Assassin's Creed: Brotherhood, Medal Of Honor og som du sier Black Ops. Så jeg går i dvale en uke eller to der tenker jeg Så kommer det forhåpentligvis BC2: Vietnam ut rundt de tider der også, så er det jo bare å logge noen dager til i BC2 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 BC2: Vietnam ååååå jeg digger Vietnam Må man ha BC2 fra før av eller ? Kommer til å skaffe meg Black ops ihvertfall pga Vietnam missions. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ja det er jeg rimelig sikker på, er vel en DLC. Men viss du ikke har kjøpt B:BC2 så kan du jo bare skylde deg selv Er vel det spillet jeg har hatt mest moro med det siste året. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Begynner å bli smålei COD franchisen så kommer nok ikke til å anskaffe meg Black Oops. Har spilt samtlige spill i serien og alle versjonene fra Treyarch har vært nedturer, tenker da på COD3 og COD5 WorldAtWar. Høydare for min del i høst blir GT5 og LBP2 også vurderer jeg Enslaved som virker veldig lovende Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Begynner å bli smålei COD franchisen så kommer nok ikke til å anskaffe meg Black Oops. Har spilt samtlige spill i serien og alle versjonene fra Treyarch har vært nedturer, tenker da på COD3 og COD5 WorldAtWar. Høydare for min del i høst blir GT5 og LBP2 også vurderer jeg Enslaved som virker veldig lovende Prøvd Vanquish? Virker som en skyteopplevelse utenom det vanlige Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noen som vet om noen billige plasser å kjøpe PS3 kontrollere? Både offisielle og uoffisielle. Uoffisielle kan være så mye billigere men er også ofte preget av dårlig kvalitet eller at de er elendig kvalitet, men om det er noen gode slike kontrollere så kom med de. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Prøvd Vanquish? Virker som en skyteopplevelse utenom det vanlige Ahh...den hadde jeg glemte. Sitter på gjerde når det gjelder den tittelen. Demoen virket veldig lovende, men er litt redd for at det kan bli litt ensformig i lengden selv om grafikken og effektene var top notch. Kommer kanskje til å kjøpes når det kommer til en billig penge på play.com. Endret 10. september 2010 av praystation Lenke til kommentar
praystation Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Noen som vet om noen billige plasser å kjøpe PS3 kontrollere? Både offisielle og uoffisielle. Uoffisielle kan være så mye billigere men er også ofte preget av dårlig kvalitet eller at de er elendig kvalitet, men om det er noen gode slike kontrollere så kom med de. Jeg har tidligere kjøpt en kontroller fra Video Games Plus Online som fint "gled" gjennom tollen, men det begynner å bli noen år siden. Ser at de nå har tilbud på DualShock til ca. 235 kr + frakt!! Noen som har handlet derifra i det siste og som vet om pakkene blir stoppet nå? Endret 10. september 2010 av praystation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå