Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var 100% i boks i Shank. For dere som er ute etter en skikkelig utfordring av den gamle skolen anbefaler jeg å kjøre en gjennomspilling på hard. Mye kontrollknusing i vente for dere med ustabilt sinnelag.

Haha... :p

Jeg er allerede i den prosessen når det gjelder MW2...

Kjører på veteran og har kommet til oljeplatformen. begynner å lure på om det er mulig å gjemmomføre det i det hele tatt... Det hjelper ikke å være "Pro" når du dævver uansett hvem som begynner å skyte...

(og jeg som synes det er nesten umennskelig å spille online xD)

Lenke til kommentar

Black Ops og FIFA 11 for min egen del.Nå er vel dette de typiske "spilltørke-månedene" er et ikke? Vi går vel inn i den perioden der flest spill blir sluppet ut nå hvis jeg ikke tar feil.

Kommer i hvertfall tre fire stykker tett i november som jeg har bestilt.

Det nye Need for Speed spillet, Assassin's Creed: Brotherhood, Medal Of Honor og som du sier Black Ops. Så jeg går i dvale en uke eller to der tenker jeg :)

Så kommer det forhåpentligvis BC2: Vietnam ut rundt de tider der også, så er det jo bare å logge noen dager til i BC2 :D

Lenke til kommentar

Begynner å bli smålei COD franchisen så kommer nok ikke til å anskaffe meg Black Oops. Har spilt samtlige spill i serien og alle versjonene fra Treyarch har vært nedturer, tenker da på COD3 og COD5 WorldAtWar.

Høydare for min del i høst blir GT5 og LBP2 også vurderer jeg Enslaved som virker veldig lovende

Lenke til kommentar

Begynner å bli smålei COD franchisen så kommer nok ikke til å anskaffe meg Black Oops. Har spilt samtlige spill i serien og alle versjonene fra Treyarch har vært nedturer, tenker da på COD3 og COD5 WorldAtWar.

Høydare for min del i høst blir GT5 og LBP2 også vurderer jeg Enslaved som virker veldig lovende

Prøvd Vanquish? Virker som en skyteopplevelse utenom det vanlige ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen billige plasser å kjøpe PS3 kontrollere? Både offisielle og uoffisielle. Uoffisielle kan være så mye billigere men er også ofte preget av dårlig kvalitet eller at de er elendig kvalitet, men om det er noen gode slike kontrollere så kom med de.

Lenke til kommentar

Prøvd Vanquish? Virker som en skyteopplevelse utenom det vanlige ;)

Ahh...den hadde jeg glemte. Sitter på gjerde når det gjelder den tittelen. Demoen virket veldig lovende, men er litt redd for at det kan bli litt ensformig i lengden selv om grafikken og effektene var top notch. Kommer kanskje til å kjøpes når det kommer til en billig penge på play.com.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen billige plasser å kjøpe PS3 kontrollere? Både offisielle og uoffisielle. Uoffisielle kan være så mye billigere men er også ofte preget av dårlig kvalitet eller at de er elendig kvalitet, men om det er noen gode slike kontrollere så kom med de.

Jeg har tidligere kjøpt en kontroller fra Video Games Plus Online som fint "gled" gjennom tollen, men det begynner å bli noen år siden. Ser at de nå har tilbud på DualShock til ca. 235 kr + frakt!!

Noen som har handlet derifra i det siste og som vet om pakkene blir stoppet nå?

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...