Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Pokker...angrer som en hund på at eg ikkje tok med meg PS3`en heim til foreldra og lillebror no i friuka....lengter sånn etter å spille BC2 betaen vettu :p Var liksom lettere å ta me seg MW2 og GH spillene m.gitar, siden brodern har en 360 i hus.

Tror faktisk eg konkluderer med at MW2 er årets skuffelse for min del...var i himmelen e første dagene etter slipp, men ettehvert som eg spillte online syns eg heile opplevelsen er begredelig. Killstreak systemet syns eg er fullstendig på trynet og ødelag, våpen balansen er elendig samt. et hele er rett og slett så flatt og kjedelig etter å ha spillt mye BC2 Beta. Syns også flesteparten av kartene er trauste og lite appelerende desverre. IW har lagt til så mye piss denne gangen her. Er så flott når det svirrer xx antal halikopter og fly konstant over skallen på deg, og med det spawn systemet som er no blir man kjappt tatt av dage fleire ganger av samme faens fly/helikopter.

Følelsen COD4 og 5 gav meg er fullstendig borte :(

Whine out!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal man koble en ekstern harddisk til PS3 så må den altså være formatert i FAT32 og ikke NTFS? Men når den eksterne harddisken har FAT32 som filsystem så kan man jo ikke legge filer på over 4gb på den! Så jeg får jo ikke kopiert over filmer på over 4GB! Håpløst. Innspill?

Man kopierer over nettverket selvfølgelig, men jeg må jo lure litt på hva slags filer som er 4GB+ som trengs å kopieres over ? TS eller VOB, regner jeg med. ps3mediaserver løser det greit, (TVersity kan også fungere, mulig hvilken som helst web-server også gjør jobben.)

Like så greit å streame fra PMS! Altså, PS3 Media Server.

Jeg har hatt problemer med elendig dårlig W-LAN signal i boligen, så jeg måtte faktisk kopiere alle filmer etc. over til ekstern HDD. Drittopplegg. Hvorfor i all verden støtter ikke PS3 ext3 på eksterne disker???

Jeg har brukt mkv2vob for å konvertere, og kutte opp i mindre filer, som jeg igjen kan putte inn på det jævla FAT32-systemet.

Dermed har jeg flere filmer som nå er 3,99GB + 150MB etc. - crap.

Så nå er det HTPC på gang her i gårdern...

Lenke til kommentar
Hva skjer med trofeene når man bytter hdd? Backup av savegames osv er jo ikke noe problem vet jeg.

Sitter med 80GB utgaven og det blir litt snaut, så sitter å vurderer å bytte til 160 eller 250gb.

Ingenting. Dvs så lenge du husker å synkronisere før du bytter HDDen, så vil du beholde alt. Da logger du bare inn på din bruker etter du har byttet, og synkroniserer på nytt. Trofeene er i første omgang lagret lokalt på HDDen, men når du synkroniserer lagrer du dem også på Sonys servere. Husk å synkronisere før du bytter HDD!

Var vel det jeg regnet med, så får vel ta og handle inn en ny disk til jul og bytte så jeg får litt mer plass og leke med :)

Satt og spilte litt MW2 online i går kveld og kom inn på en server som jeg aldri skulle ha vært, kan ikke huske å blitt herjet med så mye før, ikke moro i det hele tatt.

Følte at hver gang jeg stakk ut hue for å titte eller løpe over et åpent ommeråde så fikk jeg blyforgiftning i kroppen...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Jeg havnet på andre enden av det i forigårs. Spilte TDM i party med en kompis. Vi er begge omtrent level 55 på første prestige. Altså vi har tatt prestige en gang. Alle de andre vi spilte med var rundt level 20. De ble herjet med, vet ikke helt hvor morsomt de syntes det var. De som var på laget vårt likte det nok men. Ikke det at vi er så gode, men vi har en del mer erfaring og kjenner våpnene og banene bedre. I en av matchene sto vi to for 65 av 75 kills. :) Hvertfall et klart bevis på at matchmaking kunne vært noe bedre.

Edit:

Angående bytte av HDD, så har jeg gjort det samme og. Nå er jeg så sløv at jeg ikke husker om det var 160 GB eller 250 GB jeg satt inn, men det begynner å bli mindre plass der også. Har igjen omtrent 50 GB ledig plass om jeg ikke husker helt feil. Har ikke PS3 her akkurat nå, så får ikke sjekket. Det er likeså greit å sette i 250 GB evt enda større når du først skal bytte, det er ikke mye dyrere, og da har du plass en god stund fremover.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Når det kommer til MW2 så kjenner jeg stort sett ikke banene og hvilken våpen som er lurest å bruke ennå, men det største problemet er at jeg fremdeles sliter noe fryktelig til tider med overgangen i fra mus/tastatur på pc til PS3. Så det er vel der hovedproblemet er :)

Bestilte meg akkurat en 320GB disk, det tror jeg holder i massevis for min del, hadde vel holdt med 160 også vil jeg tro. Har ingen store planer om å legge inn masse filmer, til det så har man DVD/HD DVD/BD spillere som gjør jobben :)

Lenke til kommentar

Enig med alt Mala sier om MW2, selv om jeg spiller det på data.

Har vært uten PS3 siden 26.10 nå. Den fikk det stygge gule lyset, så måtte sende den inn. Må si at jeg HATER nordisk film, de har nå brukt en halv evighet på å fikse den. Butikken jeg leverte den inn hos klarer heller ikke å få noe svar fra nordisk film om hva som sjer, så nå er jeg nesten litt redd at de aldri kommer til å sende den tilbake og komme med en dårlig unnskyldning om at det var min feil at den var ødelagt. Håper Sony aldri bruker nordisk film igjen, har bare hørt negative ting om dem.

Lenke til kommentar
Killstreak systemet syns eg er fullstendig på trynet og ødelag

Endelig noen som er enig! Hater at de belønner gode spillere så mye som gjør det umulig for nybegynnere å komme seg. Jeg har LYST til å like Modern Warfare, men det går ikke an når de fleste som spiller driver på med det hele tida og er i level 934823 som gjør at de har det beste utstyret og gud vet hva, og i tillegg sender raketter over meg med killstreak hele tiden :( De virkelig gode multiplayerspillene har like fordeler for alle, synes jeg.

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Like så greit å streame fra PMS! Altså, PS3 Media Server.

Jeg har hatt problemer med elendig dårlig W-LAN signal i boligen, så jeg måtte faktisk kopiere alle filmer etc. over til ekstern HDD. Drittopplegg. Hvorfor i all verden støtter ikke PS3 ext3 på eksterne disker???

Jeg har brukt mkv2vob for å konvertere, og kutte opp i mindre filer, som jeg igjen kan putte inn på det jævla FAT32-systemet.

Ok, da skjønner jeg godt at du har kopiert, PMS kan fortsatt hjelpe deg hvis du har VOB filer som ikke er splittet. Trykker du "trekant" istedet for "x" for å spille av med PMS så får du opp menyen og kan velge å kopiere filen til lokal disk. Hastigheten vil være avhengig av WLAN'et ditt men du skal slippe å splitte fila ihvertfall.

Hvor mange kjenner du som har Ext3 støtte i Windows ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...