Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte PS3 i går som ankommer tirsdag i neste uke. Jeg har alltid vært Nintendo og Xbox (når den etterhvert kom), og har alltid hatet PS. PS1, PS2 og til og med PS3 selv om jeg ikke har testet konsollen så veldig mye. Synes PS er alt for upersonlig i forhold til de 2 andre og jeg HATER controlleren. Har kjøpt MGS-spillet samt The Saboteur, vurderer også Uncharted-spillene.

Time to prove me wrong?!

Lenke til kommentar

Begge Uncharted-spillene er mesterverk. Du bør også gå for God of War collection og så kjøpe 3ern. Valkyria Chronicles er også knall, og er et originalt spill av alle ting. En finfin miks av RPG, strategi og action. Er demo på PSN-store, så kan du sjekke det ut før du eventuelt kjøper det.

Uansett, gratulerer med en jævla bra konsoll.

Lenke til kommentar

Bestilte PS3 i går som ankommer tirsdag i neste uke. Jeg har alltid vært Nintendo og Xbox (når den etterhvert kom), og har alltid hatet PS. PS1, PS2 og til og med PS3 selv om jeg ikke har testet konsollen så veldig mye. Synes PS er alt for upersonlig i forhold til de 2 andre og jeg HATER controlleren. Har kjøpt MGS-spillet samt The Saboteur, vurderer også Uncharted-spillene.

Time to prove me wrong?!

Ugh, om du allerede hater en konsoll i utgangspunktet er det vanskelig å elske den. Om du i såfall skal kose deg så sleng på følgende komboer :

Pc : Ps3mediaplayer for sømløss streaming til ps3'en av videor og mm.

Uncharted 1 & 2 : Disse likte jeg.

Resistance 1 & 2 : Kan plukkes opp billig nå for tiden, likte disse veldig jeg , men noen vil jo selvsagt ikke like disse.

Killzone 2 : Bra spill, litt kinky multiplayer men jeg har fortsatt mye morro med dette spillet.

Av rollespillene jeg har spillt på PS3'en likte jeg best Demon's Souls, på andreplass er nok Valkyria Chronicles(som er mer et strategi - rollespill enn noe annet) Final Fantasy XIII kommer veldig langt ned på lista (er jo så og si en dårlig tech demo).

Lenke til kommentar

Time to prove me wrong?!

Blir det FIFA 11 på PS3 på deg?

Lenke til kommentar

Maybe, maybe. Fått den i hus, men ingen spill foreløpig gitt. Venter Uncharted 1, Uncharted 2, Saboteur, MGS4 og Red Dead Redemption.

Ble forøvrig skuffet over at maskinen ikke var glossy all over.

Jeg føler med deg selv om jeg ikke har den selv... :p

Du har vel ikke vurdert å skaffe Gran Turismo 5 når det kommer du da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...