Gitarhm Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 får helt fint logga meg på psn, men hvis jeg skal spille lbp så får jeg ikke spilt online Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Insane lange Killzone 2 matcher. Satt i 1 time og 15 min i går på en jævla kamp! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vanquish demo visstnok på USPSN nå. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 http://www.gametrailers.com/video/gc-10-littlebigplanet-2/703822 http://www.youtube.com/watch?v=X8qp1Ura0R8 De to spillene helt klart øverst på min ønskeliste. Ser helt sykt bra ut begge to! Hype commence! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skal få prøvd Vanquish idag, fant ikke demoen noen steder i går. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Holy Fuc*, "Vanquish" så jævlig bra ut! Må virkelig ta en titt nærmere på dette! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Holy Fuc*, "Vanquish" så jævlig bra ut! Må virkelig ta en titt nærmere på dette! *Glede seg til å prøve*. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har akkurat anskaffa meg en PS3 Slim (dvs. jeg venter på den i posten) med 250GB for 2100 kr. Fikk den for en så god pris at jeg bare slo til. Hvertfall, jeg er nå ute etter spill. Trenger forslag til "essensielle" spill på denne konsollen, ettersom at jeg ikke er den helt store gameren sjøl. Har allerede planlagt å skaffe GTA IV, Red Dead Redemption og Heavy Rain. Jeg er imidlertid ikke noen stor fan av fantasy og denslags. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Uncharted 1 og 2 er ett must. FANTASTISKE spill Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Uncharted 1 og 2 MÅ du ha. Fantastiske eventyrspill, ala en moderne Indiana Jones med litt mer vold. Valkyria Chronicles er en godbit de fleste kanskje ikke kjenner til, en finfin miks av RPG, action og strategi. Faktisk et helt unikt spill. Er en demo på PSN har jeg sett, så det kan du jo laste ned og sjekke først isåfall. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 battlefield bad company 2! Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Takker for svar så langt folkens! Dette skal sjekkes ut. Keep 'em coming. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Metal Gear Solid 4, dersom det er din type spill. Anbefaler riktignok at du har kjennskap til historien fra de 3 første spillene først, men MGS4 er uansett en fantastisk spillopplevelse. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Call of duty: Mw2 og Bf Bad company 2 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Dantes inferno anbefales. Selve spillet er i bunn og grunn kjedelig, men måten helvete dramatiseres med mellomsekvenser og design av helvete i selve spillet er selve grunnen til å spille ut hele spillet... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Dantes inferno anbefales. Selve spillet er i bunn og grunn kjedelig, men måten helvete dramatiseres med mellomsekvenser og design av helvete i selve spillet er selve grunnen til å spille ut hele spillet... Her bør du sannelig argumentere litt bedre! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 http://ps3.ign.com/dor/objects/14318622/playstation-motion-controller-e3-demo-series/videos/playstation_move_au_unboxing.html Ganske så god underholdning Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Jeg er så jævlig lei av å måtte oppdatere PS3 hver eneste gang jeg skrur den på. Endret 2. september 2010 av cs_ 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Da skrur du den sjelden på 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg er så jævlig lei av å måtte oppdatere PS3 hver eneste gang jeg skrur den på. Da skrur du den sjelden på ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå