Allt í lagi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Poenget er... En PS3 kan ikke måle seg med en PC. Som spillplattform er den helt overlegen imo(hvis du faktisk er interessert i å betale for spill), alt annet er selvfølgelig bedre med en PC. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 ps3 er overlegen til spilling! Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Nei, var mye bedre på PC. Grafikken, dedikerte servere på diverse spill, overlegene kontroller, osv. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Du må da huske at En PS3 ikke blir oppgradert hvert halvår... I 2007 så måtte man så langt opp på lista at man nærmer seg supercomuter, og der lå PS3 å kosa seg... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Promod på CoD 4.. Det er noe du aldri vil finne på konsoll, det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 husker cod 4:) veldig bra spill! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 bare hvert halvår? nei, det skjer oftere? gjør det ikke? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 det gjør det helt sikkert, men jeg kom ikke på noe som passa så bra i farta... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 det er vel hver måned Lenke til kommentar
dannad Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Da var PS3 tilbake i hus etter 1 mnd hos PS3-kirurgene. Fikk min egen 60Gb PS3 tilbake, men med ny/slettet harddisk. PS3-en er nå like ren og pen som da jeg kjøpte den, og jeg lurer på om de har byttet vifte, for den gir ikke fra seg lyd i det hele tatt. Før kunne jeg høre vifta veldig godt... Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det der er musikk for mine ører... xD Ingen PS3 kan erstatte den... Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Noen som vet hvor man kan se hva som kommer på Plus neste måned? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 PSN: Sam and Max: Devil’s Playground (entire season) minis: Vector Tower Defense Echoes PSOne Classic: Oddworld: Abe’s Oddysee Full Game Trial: Warhawk (with exclusive 50% discount for Plus members on purchase) Inferno Pool Exclusive Discounts: LBP: Ico and Shadow of Colossus costume pack – 50% Metal Gear Solid (PSOne) – 50% Warhawk – 20% Pixel Junk Shooter – 20% DLC: Exclusive UFC Undisputed 2010 DLC Dynamic themes: Exclusive PlayStation Move theme Exclusive ‘Fish Tank’ theme Premium avatars: Eye Pet Blue Goalie Avatar Eye Pet DJ Avatar Klipp/lim fra denne siden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Er det noen som har Dragon Age Origins på PS3? Er det noe brukbart? Har snust på det lenge, og tror ikke jeg får kjørt det 100% på PC-en, derfor er jeg nysjerrig. PC eller ingenting, hva er greia? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er det noen som har Dragon Age Origins på PS3? Er det noe brukbart? Har snust på det lenge, og tror ikke jeg får kjørt det 100% på PC-en, derfor er jeg nysjerrig. PC eller ingenting, hva er greia? Har DAO på PS3, og kan forsåvidt anbefale det, ikke på grunn av gameplay eller generell design, men pågrunn av historie og rollefigurer. Har selv ikke spilt PC-versjonen, men hva man liker best kommer sannsynligvis an på hvilke spill man har erfaring med fra før. Hvis man har spilt CRPGs på PC(i fugleperspektiv) før er nok det veien å gå, er man mer vant med action-titler kan nok konsoll være et like greit valg. De fleste mener nok at PC er best, men da bør man nok ha en PC med litt trøkk i, rett og slett. PS3-versjonen har grei nok grafikk, men ofte sliter den ekstremt med frameraten. Det er faktisk så ille at av og til kjører spillet i 5-10 fps, dog i svært korte perioder. Gameplay er forsåvidt bra og med mye dybde, men det er historien og rollefigurene som virkelig skinner. Regn med ca 40 timer spilletid på første gjennomspilling, svært langt spill, selv til RPG å være selv om det er relativt lineært. Merk at det er utforskningen som er lineær, historien er ikke lineær i noen grad. Bare å skaffe spillet, billig å få tak i nå og du kommer neppe til å angre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Takk for utfyllende svar. Kan jo ikke være helt håpløst. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Fikk installert en 500GB HDD i ps3-en i dag Men når jeg gikk inn å sjekka hvor mye plass jeg hadde sto det 415/465! Så hva skjer med de 50GB jeg ikke har tilgang til?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 En del blir partisjonert til harddisk systemfilene, og en annen del blir delt til Software (OSX) filer. Så om du skaffer deg en 500GB, så blir en del GB brukt på ting som rett å slett får maskinen til å fungere slik den skal Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Når jeg prøver å gå inn på playstation store får jeg beskjed om at ''This service is not available in your country/region.'' Og når jeg prøver å gå inn på Konto administrasjon får jeg beskjed om at ''Det har oppstått en feil. (80034027) Noen som kan hjelpe? Prøvde å gå online på cod mw2 og da stod den bare på connecting to matcmaking server helt til jeg slo den av. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har hatt samme problemet tidligere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå