Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var PS3 tilbake i hus etter 1 mnd hos PS3-kirurgene. Fikk min egen 60Gb PS3 tilbake, men med ny/slettet harddisk. PS3-en er nå like ren og pen som da jeg kjøpte den, og jeg lurer på om de har byttet vifte, for den gir ikke fra seg lyd i det hele tatt. Før kunne jeg høre vifta veldig godt... :)

Lenke til kommentar

PSN: Sam and Max: Devil’s Playground (entire season)

minis: Vector Tower Defense

Echoes

PSOne Classic: Oddworld: Abe’s Oddysee

Full Game Trial: Warhawk (with exclusive 50% discount for Plus members on purchase)

Inferno Pool

Exclusive Discounts: LBP: Ico and Shadow of Colossus costume pack – 50%

Metal Gear Solid (PSOne) – 50%

Warhawk – 20%

Pixel Junk Shooter – 20%

DLC: Exclusive UFC Undisputed 2010 DLC

Dynamic themes: Exclusive PlayStation Move theme

Exclusive ‘Fish Tank’ theme

Premium avatars: Eye Pet Blue Goalie Avatar

Eye Pet DJ Avatar

Klipp/lim fra denne siden.

Lenke til kommentar

Er det noen som har Dragon Age Origins på PS3? Er det noe brukbart? Har snust på det lenge, og tror ikke jeg får kjørt det 100% på PC-en, derfor er jeg nysjerrig. PC eller ingenting, hva er greia?

Har DAO på PS3, og kan forsåvidt anbefale det, ikke på grunn av gameplay eller generell design, men pågrunn av historie og rollefigurer. Har selv ikke spilt PC-versjonen, men hva man liker best kommer sannsynligvis an på hvilke spill man har erfaring med fra før. Hvis man har spilt CRPGs på PC(i fugleperspektiv) før er nok det veien å gå, er man mer vant med action-titler kan nok konsoll være et like greit valg. De fleste mener nok at PC er best, men da bør man nok ha en PC med litt trøkk i, rett og slett.

PS3-versjonen har grei nok grafikk, men ofte sliter den ekstremt med frameraten. Det er faktisk så ille at av og til kjører spillet i 5-10 fps, dog i svært korte perioder.

Gameplay er forsåvidt bra og med mye dybde, men det er historien og rollefigurene som virkelig skinner. Regn med ca 40 timer spilletid på første gjennomspilling, svært langt spill, selv til RPG å være selv om det er relativt lineært. Merk at det er utforskningen som er lineær, historien er ikke lineær i noen grad.

Bare å skaffe spillet, billig å få tak i nå og du kommer neppe til å angre.

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å gå inn på playstation store får jeg beskjed om at ''This service is not available in your country/region.'' Og når jeg prøver å gå inn på Konto administrasjon får jeg beskjed om at ''Det har oppstått en feil. (80034027) Noen som kan hjelpe? Prøvde å gå online på cod mw2 og da stod den bare på connecting to matcmaking server helt til jeg slo den av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...