Deppss Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er folket klar for GT5? Skal jeg love dæ,har venta dritlenga på gt5,bare venter på min signature edition:) Kjøpte meg også deathspank på ps3'n,gansek morsomt spill. jeg lasta ned demon fra afro samurai spillet og synes det var stilig komboer,er det verdt å kjøpe seg spillet? Vet du hva du begår deg ut på når du kjøper signature pakken? (hvis du er over 18 år da) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Med programmet jamcast kan dere streame spotify-lyden fra pc til ps3 og til et annlegg om dere har.. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er folket klar for GT5? Skal jeg love dæ,har venta dritlenga på gt5,bare venter på min signature edition:) Kjøpte meg også deathspank på ps3'n,gansek morsomt spill. jeg lasta ned demon fra afro samurai spillet og synes det var stilig komboer,er det verdt å kjøpe seg spillet? Vet du hva du begår deg ut på når du kjøper signature pakken? (hvis du er over 18 år da) er nok over 18 ja Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 • Personer over 18 år som bor i et deltakende land, kan vinne en ekte Mercedes-Benz SLS AMG – din egen superbil med måkevinger og 6,3 liters motor – i en helt unik konkurranse! Hvor digg ekke det da?! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 liten sjanse på å vinne da Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Og sikkert drit dyr å forsikre den :/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Nesten så jeg kjøper meg ny PS3 Slim her gitt, denne jeg har nå bråker som faen på sitt verste da jeg sitter og ser på filmer/ eller spiller. En sånn kjøler vil vel ikke redusere viftestøyen eller hur? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg ble missfornøyd med konsoll. Pappa skal kjøpe min PS3 og jeg går tilbake til PC. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg ble missfornøyd med konsoll. Pappa skal kjøpe min PS3 og jeg går tilbake til PC. Ok? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Poenget er... En PS3 kan ikke måle seg med en PC. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har kjøpt meg Bionic Command i dag, dog blir det ikke mye tid å spille dette skolesemesteret.. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 • Personer over 18 år som bor i et deltakende land, kan vinne en ekte Mercedes-Benz SLS AMG – din egen superbil med måkevinger og 6,3 liters motor – i en helt unik konkurranse! Hvor digg ekke det da?! hehe.den var morsom den da,sjangsene for det er jo like store som å vinne lotto på 50mill,og det er ikke store odds for deg. Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 noen som vet om det går an å bruke en ssd harddisk til ps3? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tenker jeg skal vinne den mercedesen, hehe. Man må jo ha trua Føler forventningene til GT5 er usunt høye Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Den usunne forventningen din får nok det den krever (mulig enda mer). Hvis du har gått igjennom det som er av "offisiell" info så får du nok en usunn lengsel av å få spillet mellom hendene... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 • Personer over 18 år som bor i et deltakende land, kan vinne en ekte Mercedes-Benz SLS AMG – din egen superbil med måkevinger og 6,3 liters motor – i en helt unik konkurranse! Hvor digg ekke det da?! Gjelder å kjøre godt i konkurransen gitt. Flink å kjøre? Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 noen som vet om det går an å bruke en ssd harddisk til ps3? Jeg tror det går ann ja, men du får ikke noen fordeler ved det. PS3ens hardware-struktur er såpass begrenset at det er bare å kjøpe seg en vanlig harddisk istedenfor. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 http://boardsus.playstation.com/t5/PlayStation-3-General/PS3-with-SSD/m-p/32542808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå