Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, hvis det var traileren med Locust-monstre og en gråhåret kriger og en heks så var det jo ren CGI. Som vi alle vet er jo det et tveegget sverd, kule trailere er selvfølgelig bra, men tenk om gameplayet ikke lever opp til traileren? Dragon Age: Origins, jeg ser på deg. Kult spill, men lever på ingen måte opp til en av tidenes beste trailere, nemlig "Sacred Ashes".

Lenke til kommentar

du har jo et poeng,men må jo være positiv:p.angående tidenes beste trailer vil jeg si ffvs13 trailern,noctis gjør trailern så epic,vil nesten si det er den beste trailern som noe sinne er laga,og man kan ikke forvente noe annet når SE lager og de klarer å noctis til å se epic ut når han går ned trappene med 1step zoom out on soldiers.

Lenke til kommentar

Min Phat har nå funnet ut at den skal bråke mer enn hva den gjorde før.

Har selvsagt vedlikeholdt den med rensing relativt ofte, men det høres ut som det er litt støv innvendig som ikke kommer ut selv med trykkluft og støvsuging.

Har ikke helt lyst til å åpne den enda, noen som har gjort dette og som har løst støyproblemene med dette?

Lenke til kommentar

Det er jo uansett lite aktuelt for meg akkurat nå å bytte til en slim, bakoverkompatibiliteten blir brukt heftig av min samboer som koser seg med et par spilltittler som ikke er på ps3 og vi ønsker ikke flere ennheter inn i stua.

Så derfor er nok den eneste løsningen akkurat nå å åpne enheten selv og se om det kan gjøres noe med eventuelt støv innvendig, har også hørt at i noen tilfeller så er en ny runde med goop det som skal til for at maskinen skal få lavere temperaturer så jeg får teste litt ut.

Cosmo Kramer : Fikk du virkelig penger tilbake på spillmaskinen?

Lenke til kommentar

jeg leverte inn min gamle feite konsol pga ylod problemet. kjøpte den for 1500 av min bror. den ble kreditert da den ikke var mulig å fikse:) jeg ble sendt inn på elkjøp for å hente en ny ps3 slim. da den var deffekt ville jeg bruke 30 dagers returrett på elkjøp og fikk da 3995 tilbake da det var det min bror betalte for konsollen:) kjøpte ny til 2490 og sitter igjen med 1500 i pluss som er det jeg betalte for ps3en til broren min. ergo jeg har en GRATIS ps3:P

kunne sikkert fått pengene igjen med en gang men valgte slim da jeg ikke tenkte over det. elkjøp fikk jo peng fra playstation da den ble kreditert.

så jeg er faktisk glad min feite døde:P

men den nye 250 gb jeg kjøpte etter jeg fikk pengene igjen bråkte no sykt så den byttet ejg til en 120 gb igjen og den hakker på spill og filmer så jeg skal bytte til min 4 slim nå:p virker som det var bedre kvalitet på den game feite konsollen:P den var stillegående hvertfall

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Er folket klar for GT5? :dribble:

Skal jeg love dæ,har venta dritlenga på gt5,bare venter på min signature edition:)

Kjøpte meg også deathspank på ps3'n,gansek morsomt spill.

jeg lasta ned demon fra afro samurai spillet og synes det var stilig komboer,er det verdt å kjøpe seg spillet?

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...