Totenkopf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har fat og kameraten min har slim, så det er mulig at det er noe slikt som har skjedd, ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tviler på at det er det som har skjedd nå..... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Tjenesten er "delvis tilgjengelig" i følge Sonys nettsider, så det blir vel fikset relativt kjapt. Endret 15. august 2010 av Totenkopf Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Eller bare noen utvalgte som er kjent for å slenge dritt over meldinger på PSN som får kontoen sin begrenset og/eller slettet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 hei, tenkte å overføre noen filmer til playasationen fra ekstern hdd fra kammerat. men den dukker ikke opp i ps3en. hvorfor? hvordan får man egentlig inn filmer på ps3?` Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 http://www.dinside.no/817243/ps3-media-server Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 nei, ikke server. sal kopiere fra eksern harddisk til maskinen eller spille av fra hdd Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 hei, tenkte å overføre noen filmer til playasationen fra ekstern hdd fra kammerat. men den dukker ikke opp i ps3en. hvorfor? hvordan får man egentlig inn filmer på ps3?` Alle lagrings medier må være i et hviket som helst "FAT" format, og filen kan ikke være større enn 4GB for "FAT32" Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) hardisken er i ntfs:( det forklarer alt? Endret 15. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jepp, ntfs funker ikke. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 hvordan er de tmed div x nå? funker det ut av esken eller må det aktiveres enda? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det funker fett. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 står på divx jeg må registrere maskinen Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hmm... da er jeg ikke helt med på notene dine? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 prøvde litt senere og fikk kommet online.Satt og spilte blur multiplayer noen timer ista,dritmorsomt.tenker jeg skal kjøpe det imorra,får spille det etter jeg har runda untold legends og rise of argonauts;p. jeg ga opp NGS2 idag,prøve meg på master ninja og kom meg ikke fram til den andre bossen på chapter 1:( Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hmm... da er jeg ikke helt med på notene dine? for å aktivere divx må man inn på div.xom og laste ned mediaplayeren og brenne ut en plate for å avspilles på maskinen for å aktivere. jeg har gjort dette nå, men hvorfor står det ingen filer?:S prøver å gjennoprette harddisken og fjerner den ene partiosjenen Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Neida, det må du ikke gjøre. Bare trykk trekant når du har valgt disken og så "vis alle filer". Da kan du spille de fleste formater (også .vob og .avi). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvorfor vil ikke Pokemon episoder spille av på PS3? Det er .avi fil.. "Datatypen er ikke understøttet" får jeg opp... Men andre .avi filer spiller helt fint ... Ps3 er kobla til mediaserver på PC'en Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Neida, det må du ikke gjøre. Bare trykk trekant når du har valgt disken og så "vis alle filer". Da kan du spille de fleste formater (også .vob og .avi). fant ut, men syns alle filmer hakker litt i panoreringer og slikt:( skal teste på mon brors maskin. mistenker noe er galt me dmaskinen min da den hakker på dvd, BL, spill og harddisk media. skal teste den mot min brors i kveld. lei av å få dårlige maskiner nå!!!! Endret 16. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 sikker det ikke er tv'n som hakker? Broren min har en monster tv på 58" full hd fra panasonic, og der hakket det hele tiden når jeg spilte GTA IV med min PS3. Tv'n som jeg bruker til vanlig er en sony 40" full hd og der flyter bildene som en drøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå