Selvin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du finner det på Storen Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Skal man koble en ekstern harddisk til PS3 så må den altså være formatert i FAT32 og ikke NTFS? Men når den eksterne harddisken har FAT32 som filsystem så kan man jo ikke legge filer på over 4gb på den! Så jeg får jo ikke kopiert over filmer på over 4GB! Håpløst. Innspill? Man kopierer over nettverket selvfølgelig, men jeg må jo lure litt på hva slags filer som er 4GB+ som trengs å kopieres over ? TS eller VOB, regner jeg med. ps3mediaserver løser det greit, (TVersity kan også fungere, mulig hvilken som helst web-server også gjør jobben.) Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Litt utenom den pågående samtalen, men trenger litt hjelp..!Skal kjøpe playstation i julegave. Burde jeg kjøpe PS3 slim 120 GB eller 250 GB? Lønner det seg forresten å kjøpe de pakkeløsningene som f.eks Elkjøp har hvor du får med et spill eller fem nedlastbare spill?? Og det lønner seg vel å kjøpe på nett??? Det billigste jeg har sett PS3 til (120GB versjon), er 2489,- og fri frakt på Elkjop.no. 250GB versjonen koster 2895,- Altså 400,- ekstra!! I dag får man jo en 2,5" S-ATA harddisk med 500GB for ca. 500,-. Dvs. at du kan da for 500-600,- i tillegg til 120GB versjonen kjøpe en 500GB HDD og et eksternt 2,5" S-ATA kabinett. Dermed har du betalt 200,- mer enn 250GB-versjonen, men har da 500GB + 120GB. Og skifte av HDD på PS3 - pissenkelt! Det jeg anbefaler deg, er bare å ta utgangspunktet i de 2489,- og se på f.eks. de pakkene som inkluderer spill etc., og se hva som er billigst, når man sjekker opp prisene på de spillene, og forskjellen i HDD-størrelse. Se Play for billige spill. Er gratis frakt der! På PS3 slim så kan du IKKE bytte HDD! Man bytte den på den gamle. (The fat one) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Man kan også bytte på slim. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvor har alle det fra at man ikke kan bytte HDD på Slim? Har dere hørt at onkelen til han lille rare gutten i den gata hadde hørt fra en annen mann at det ikke gikk an eller noe sånt? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 visst faen kan du det... Da har det kommet sinsykt dårlig ut at man kan bytte HDD'en Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hva skjer med trofeene når man bytter hdd? Backup av savegames osv er jo ikke noe problem vet jeg. Sitter med 80GB utgaven og det blir litt snaut, så sitter å vurderer å bytte til 160 eller 250gb. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du finner det på Storen Jeg betaler ikke for themes. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er 2-3 gratis themes. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er 2-3 gratis themes. Med animasjon? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Besøk http://www.allps3themes.com i browseren på PS3. Derfra kan du laste ned themes. Men vet ikke om de er dynamiske. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er 2-3 gratis themes. Med animasjon? Jepp. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 trur ikke jeg har nevnt dette før,men er veldig skuffa med sony's valg. Først så kommer det råeste spillet i 2010 som er FF13 så bestemmer sony seg for og gi det ut til xbox også. FF har vært på PS siden 7ern. Det SKAL bare være på PS. Er jo som forza kommer til ps3,det bare hører ikke hjemme. Hver konsoll skal ha sine store titler eksklusive. Andre er at sony valgte og bytte ps3 logoen på den nye ps3'n til noe som ser så stygt at jeg ville ha eid en selv om jeg hadde fått den. Det tredje er vel enkli at de velger ps3 slim logoen på nye ps3 spill. Hva er det som er så gæli og ha den gamle da, ser jo bare stygt ut i hylla, får stortitlene på den stygge logoen. Og ikke minst at de oppdater firmwaren,det er jo greit nok,men ikke at de velger den stygge ps3 slimm logen på intro. Er sikkert veldig mange som har tenkt på det samme. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hva skjer med trofeene når man bytter hdd? Backup av savegames osv er jo ikke noe problem vet jeg. Sitter med 80GB utgaven og det blir litt snaut, så sitter å vurderer å bytte til 160 eller 250gb. Ingenting. Dvs så lenge du husker å synkronisere før du bytter HDDen, så vil du beholde alt. Da logger du bare inn på din bruker etter du har byttet, og synkroniserer på nytt. Trofeene er i første omgang lagret lokalt på HDDen, men når du synkroniserer lagrer du dem også på Sonys servere. Husk å synkronisere før du bytter HDD! Edit: zlpw0ker; går det egentlig noe utover oss med PS3 at FF13 kommer på 360 da? Likte ikke den nye logoen så mye til å begynne med jeg heller, men bryr meg ikke noe særlig om det. Eneste som irriterer meg litt er at de skiller seg ut i spillsamlingen. Edit2: De første FF var jo ikke akkurat PS eksklusiver heller da. Endret 8. desember 2009 av Blodappelsin Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 trur ikke jeg har nevnt dette før,men er veldig skuffa med sony's valg. Først så kommer det råeste spillet i 2010 som er FF13 så bestemmer sony seg for og gi det ut til xbox også. FF har vært på PS siden 7ern. Det SKAL bare være på PS. Er jo som forza kommer til ps3,det bare hører ikke hjemme. Hver konsoll skal ha sine store titler eksklusive. Nå eier ikke Sony de som lager FF. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Sony eier verken rettighetene til FF eller studioet bak. Dessuten husker vi vel slagordet "Sony don't buy exclusives", som ble sagt på E3 eller noe sånt, og der synes jeg de var ganske ærlige. For eksempel mistet Sony nettopp eksklusiviteten til Quantum Theory, av ukjente årsaker. Kanskje nettopp fordi Sony ikke betaler for eksklusivitet, men heller satser på sterke titler fra førstepartsutviklere(Naugthy Dog, Santa Monica Studios osv) og tredjepartsutviklere med spesielle avtaler(Insomniac osv). Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Er 2-3 gratis themes. Med animasjon? Jepp. Finner ingen jeg. Endret 8. desember 2009 av runesole Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Sony eier verken rettighetene til FF eller studioet bak. Dessuten husker vi vel slagordet "Sony don't buy exclusives", som ble sagt på E3 eller noe sånt, og der synes jeg de var ganske ærlige. For eksempel mistet Sony nettopp eksklusiviteten til Quantum Theory, av ukjente årsaker. Kanskje nettopp fordi Sony ikke betaler for eksklusivitet, men heller satser på sterke titler fra førstepartsutviklere(Naugthy Dog, Santa Monica Studios osv) og tredjepartsutviklere med spesielle avtaler(Insomniac osv). Vel, jeg tror nok det var penger som gjorde at GTA spillene kun var på PS2 i en god stund. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er 2-3 gratis themes. Med animasjon? Jepp. Finner ingen jeg. Motorstorm Artic Edge og Wipeout HD themene er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå