Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sony kopierte også SNES kontrolleren. Faktisk, så kan du takke Nintendo for at vi i det hele tatt har konsoller i dag. Også fordi at vi har Playstation. (Les historien om NES og CD greia til SNES( Som ble til Playstation) Har ikke 100% bestemt meg om jeg skal la vær å kjøpe Move. Må se hva slags spill det er. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Sony kopierte også SNES kontrolleren. Faktisk, så kan du takke Nintendo for at vi i det hele tatt har konsoller i dag. Også fordi at vi har Playstation. (Les historien om NES og CD greia til SNES( Som ble til Playstation) Kopiert og kopiert. Skal nok ikke si meg enig i den. Nintendo hadde helt flate stikker, noe som Sony kom å forbedret kraftig. Vil heller ikke kalle det kopiering ved tanke på at stikkene ikke kan ha annerledes form enn de har. Vet ikke helt om vi kan takke Nintendo for det. Playstation var vel også en grunn til at Sega droppet ut av konsoll markedet. Jeg tror heller ikke at selv om PS ikke hadde kommet ut så hadde sikkert noen andre hoppet inn i stedet. Endret 8. august 2010 av Luchy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Er enig med Ninja. Prøvde "CoD World At War" Og der skalv sikte som om jeg hadde fått skjelve anfall... Musa på hovedmenyen på wii'en til broren min har også den store skjelven. Så jeg er litt skeptisk på at jeg har også bomma med spillet eller om det er nintendoen som er litt skjelven... Lite tips her, eg har vert borti akkurat det samme! De gjelder å ikkje ha noen lyskilder f.eks bak TV`en etc. Da kan man oppleve at indikatoren skjelver og man får ujevne og spasme lignende bevegelser Men får å vere litt meir OT: Eg har større forhåpniger til Move enn Kinect, av den enkle grunn at eg kan bruke kontrollene på SPILL eg finner passende for meg, og ikkje slike Wii party rip-off søppel. Men så sikter jo Kinect seg inn på ett litt annet marked i større grad enn det Move gjør Endret 8. august 2010 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Gå på settings på wii'en og sett sensitivity til max. Det demper ristingen veldig, pekeren er helt stille på skjermen min når jeg bare holder den i ro i hånda. Motion plus hjelper også stabiliteten da den lille boksen har flere sensorer innebygget. "On Top" og "below TV" må stå riktig også, såklart. Endret 8. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ååååååh, hvorfor finnes det ikke fungerende levelhacks til COD på PS3? Ja, jeg vil hacke lv fordi jeg har levla til Prestige 10 to ganger på PC Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Når jeg tenker etter så står det en lampe sånn ca. parallelt med tv'n... Og hos kompisen som jeg prøvde CoD, så var det spotlights i taket som sto på, og tv'n var et bilderørs tv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kort forklart: Etter Atari 2600, ble konsollene dømt til døden.. Nintendo visste fram NES, og alle lo. Så de kom opp med en genial måte å få solgt den (husker ikke hva...) Tada, så starter Sega, Atari og Nintendo med konsoller igjen. Nintendo samarbeidet med sony for å lage en CD-ting til SNES slik at du kunne bruke CD'er. Men Nintendo droppa de, sony ble sure og gjorde CD tingen om til en egen konsoll. Playstation var født. Xbox kommer og Sega slutter. http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/TheGreatVideoGameCrashOf1983 http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation History -> Origin Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Eg har større forhåpniger til Move enn Kinect, av den enkle grunn at eg kan bruke kontrollene på SPILL eg finner passende for meg, og ikkje slike Wii party rip-off søppel. Men så sikter jo Kinect seg inn på ett litt annet marked i større grad enn det Move gjør Ved tanke på Kinect kan jeg ikke si at jeg er særlig begeistret for produktet. Bare ved tanke på at jeg og sikkert de fleste ikke har såpass stor TV stue hvor det er plass til 2 personer som hopper rundt som noen tullinger. Spillene de har vist har heller ikke imponert meg på noen måte. Jeg vil også legge til at hele tingen med å spille for min del er at jeg vet jeg kan bare slenge meg ned i sofaen/sengen og kose meg. Bare tanken på å måtte stå oppreist for å spille faller bare ikke inn hos meg. Kort forklart: Etter Atari 2600, ble konsollene dømt til døden.. Dette kan nok stemme, men selv om Nintedo ikke hadde sluppet ut NES så hadde nok noen hoppet på dette åpene markedet etterhvert, men så kan man sikkert spekulere mye om dette, Takk Nintendo! Endret 8. august 2010 av Luchy Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg tviler på at det vil fungere bra, vedder på at den kommer til å slite med å oppdage spilleren, da folk har forskjellige ting i bakrunnen, noen har det mørkt, osv. Vil tro at du må ha det lyst i rommet og en hvit bakrunn for en optimal kinect-opplevelse. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Noen som vil kalle dette å gå på en smell? Prisen for Kinect: 149,99 USD = 890 NOK Kilde: Wikipedia Hahaha!! Adapter, adapter og atter adapter... Because the Kinect sensor's motorized tilt mechanism requires more power than can be supplied via the Xbox 360's USB ports, the Kinect sensor features a special connector combining USB communication with additional power. Redesigned "Xbox 360 S" models include special AUX ports for accommodating the connector, whereas older models require a special power supply cable (included with the sensor) which splits the connection into separate USB and power connections, with the USB connecting to the console and the power being supplied from the mains by way of an AC adapter. Endret 8. august 2010 av Deppss Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 haha så jævli ac adapter fail av MS.Er veldig skeptiske på begge gimmicksa,det eneste som så litt stilig ut var sorcery på move ellers så er det greiene der verdt null øre:p. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva er kinect? Seriøst? http://en.wikipedia.org/wiki/Kinect Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) åja, det er det kameraet? Eller hva man skal kalle det? Kinect Endret 9. august 2010 av Arhm Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ja det er et kamera. Et forbedret Eye Toy. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Men angående den PsMove greia. Jeg har lest litt at det går ann å bruke den hovedkontrollen alene. Blir ikke det litt rart? det er ikke analog på den engang Lenke til kommentar
danielch Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Den har da analog? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/3a/PlayStation_Move_Final_Design.png Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg snakket om den til høyre ;P Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Microsoft Kinect er så vidt jeg vet utviklet av Sony. Har en utvikler på jobben som snakket om dette. Det må være slik at Sony lenge har jobbet med Playstation Move, og nå ikke vil tape penger på sitt nye prosjekt, og begynner dermed å selge tilbehør til Xbox, dermed to inntektskilder. Om dette er sant, så håper jeg på å se dette til PS i framtiden. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Microsoft Kinect er så vidt jeg vet utviklet av Sony. Har en utvikler på jobben som snakket om dette. Det må være slik at Sony lenge har jobbet med Playstation Move, og nå ikke vil tape penger på sitt nye prosjekt, og begynner dermed å selge tilbehør til Xbox, dermed to inntektskilder. Om dette er sant, så håper jeg på å se dette til PS i framtiden. Her må det være noen som blander Kinect og Move. Sony har 0, nada , zero , nill interesse i å utvikle for Ms og hadde det vært tilfelle skal jeg love deg at det hadde aldri blitt mens Playstation var oppe og går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå