Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt om motion plus?

Hjelper ikke akkurat mye når eldre spill ikke støtter det og det ikke er så alt for mange nye som støtter det heller.

Alt som trengs er vel en liten oppdatering for de spillerne de vil skal ha motion plus støtte. Verre er det vel ikke...

Lenke til kommentar

PS Move er Wii on drugs.

Tror jeg neppe kommer til å kjøpe det, fordi jeg har Wii.

Wii kontrollene er i mine øyne alt for upresist (dermed søppel i forrhold til Move).

Tror du bare har vært borti de feile spillene ;) Noen spill, spesielt Nintendos, utnytter kontrolleren på en veldig god måte..Jeg kan aldri huske å ha opplevd noe upresist i hvert fall.

Lenke til kommentar

Er enig med Ninja. Prøvde "CoD World At War" Og der skalv sikte som om jeg hadde fått skjelve anfall... Musa på hovedmenyen på wii'en til broren min har også den store skjelven. Så jeg er litt skeptisk på at jeg har også bomma med spillet eller om det er nintendoen som er litt skjelven...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Kanskje sensoren er plassert feil i forhold til deg?

Men nå snakker vi om Wii her i playstationkafeen

Lenke til kommentar

Alt som trengs er vel en liten oppdatering for de spillerne de vil skal ha motion plus støtte. Verre er det vel ikke...

Tviler sterkt på at det bare trenges en liten update for at eldre spill skal kunne bruke Motion Plus. Ligger sikkert mer arbeid bak det enn de fleste tror.

Men nå snakker vi om Wii her i playstationkafeen

Men så er jo det også et viktig tema ved tanke på PS Move.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Sony kopierer Nintendo. Fordi de vil også ha litt av suksessen som Nintendo hadde med trådløse kontrollere.

Men samme det, det er jo Wii on drugs :p Bedre kontrollere og Full-HD på spill.

Kinect er jo også en "kopi" av EyeToy, bare mye større.

Lenke til kommentar

Ja Sony kopierer nok Nintendo, men så tror jeg at Sony forhåpentligvis blir å prøve å nå de som er "Hardcore" gamere. Hvis de klarer dette så kan vel egentlig ingen si noe stygt om det ved tanke på at Hardcore spill på Wii ikke selger stort.

Jeg selv vurderer å kjøpe Move. Såklart må jeg se hvilke spill de blir å komme med i løpet av det første året som Move er ute for at jeg kan gjøre valget mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...