danielch Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Kan banne på at det er overoppheting.. Starter den i det hele tatt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 den starter ja, burde jeg bruke angreretten og sende tilbake og kjøpe ny? viftene støyer litt og Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvis det skjer gjentatte ganger burde du sende den inn. BTW, når jeg har koblet kontrollen i kabelen, vil den fortsette å lade da? (Kontrollen lyser ikke at all når jeg skrur av konsollen). Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 første gang det har skjedd Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Når jeg har koblet kontrollen i kabelen, vil den fortsette å lade da? (Kontrollen lyser ikke at all når jeg skrur av konsollen). Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 håper ikke de kaller det X-box 720, det blir for rart og Wii 2? hmm... hvorfor ikke bare weeeeeee (: Men spørsmål angående den PsMove greia, hvor mye kommer den til å koste? :S Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Når jeg har koblet kontrollen i kabelen, vil den fortsette å lade da? (Kontrollen lyser ikke at all når jeg skrur av konsollen). Såklart lader den ikke når konsollen er av, men sålenge den er koblet til laderen og konsollen er PÅ så lader den helt til den er ladet fullt opp. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 BTW, når jeg har koblet kontrollen i kabelen, vil den fortsette å lade da? (Kontrollen lyser ikke at all når jeg skrur av konsollen). Ta og sett ladekabelen i en usb port på pc'en så slipper du å la ps3'en stå på unødvendig. Har til dags dato ikke ladet kontrollene mine via ps3'en siden jeg kjøpte den for snart 2 år siden. Eller så kan du kjøpe inn noe sånt som dette, alltid en kontroll som er full-ladet Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Når jeg har koblet kontrollen i kabelen, vil den fortsette å lade da? (Kontrollen lyser ikke at all når jeg skrur av konsollen). Såklart lader den ikke når konsollen er av, men sålenge den er koblet til laderen og konsollen er PÅ så lader den helt til den er ladet fullt opp. Jeg lurte på om det er mulig fordi det er fullt mulig med Xbox. Men kontrollen lader EKSTREMT raskt! Endret 7. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvis de fire lysene på kontrollen ikke blinker så lader den ikke, så enkelt er det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Kan banne på at det er overoppheting.. Starter den i det hele tatt? stor sjangse det skjer igjen eller er det mulig det var engangstilfelle? har matt maskinen i 5 dager nå og er enda inenfor 14 dagers returrett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du må nesten google.... Har hatt min siden slutten av februar, og jeg har aldri hatt noe problem med den... Min står ofte lenge på og. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det er ikke noe galt, om den slår seg av så er det overoppheting. Pass på hvor den står, ikke steng den inne. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) merklige greier. kan jo bare være så enkelt at spillet klikket og det førte til maskinen fryste og skrudde seg av? på den gamle feite og den forgje 120 gb så fryste bc2 en gang i blandt. måtte da skru av manuelt men de slkrudde ikke seg selv av. edit: LUNATIC: hvis den overopphetes er vel noe galt? den står med mange cm rom rundt seg og står oppå 3 cd cover så luft kommer unner den Endret 7. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Ah, ser at det er flere som har skrevet om det du sier, og flesteparten ahr funnet ut at det enten er problem med viften(e) eller hele kjølesystemet ( som i bunn og grunn er viftene), så kan være at du burde levere den inn igjen. Står litt om løsninger her: http://www.buzzle.com/articles/how-to-fix-ps3-overheating-problem.html Endret 7. august 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) får ringe elkjøp på mandag og fortelle om problemet og at jeg vl bruke angreretten. synd det koster å sende den tilbake:P og må vente mange uker før jeg får pengene tilbake og få bestilt ny:( om den overoppheter kan det jo skade innmaten, det rare er at den ike blir spesielt varm edit: må jeg betale returen om det er DOA dette er snakk om? at den overopphetes er jo ikke bra akkurat Endret 7. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Om den overoppheter kan det jo skade innmaten, det rare er at den ike blir spesielt varm Stemmer.. Nå har du skremt meg, du har sagt at du har "CECH-2104" mens jeg har "CECH-2104A" Endret 7. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) jeg har B bak jeg. hvordan er støyen på maskinen din? driver nå og spiller og skal kjøre den i hele dag for å se om det samme skjer igjen eller det var pga spillet klikket den skrudde seg av edit: snakket nå med kundeserivce til elkjøp. sendte de mail og fikk svar etter 10 min:) de sa jeg sku gå til elkjøp butikk og levere den inn og så sku fikse meg ny men hvem sender meg ny er spm:P Endret 7. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Min er så stille at jeg så vidt kan høre den, den blir ikke noe mer støyete når jeg spiller. Den er også mer stille enn PCen min (med viftene satt på minimum). Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 heldig da:) eljøp sier jeg skal gå på nærmeste varehus og levere min inn de rog få ny på stedet:D god service til Elkjøp kundeservice! nærmeste varehus har ikke ps3 250 gb så venter på svar om hva som skjer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå