Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BTW, når jeg har koblet kontrollen i kabelen, vil den fortsette å lade da? (Kontrollen lyser ikke at all når jeg skrur av konsollen).

Ta og sett ladekabelen i en usb port på pc'en så slipper du å la ps3'en stå på unødvendig. Har til dags dato ikke ladet kontrollene mine via ps3'en siden jeg kjøpte den for snart 2 år siden.

Eller så kan du kjøpe inn noe sånt som dette, alltid en kontroll som er full-ladet :)

Lenke til kommentar
Når jeg har koblet kontrollen i kabelen, vil den fortsette å lade da? (Kontrollen lyser ikke at all når jeg skrur av konsollen).

Såklart lader den ikke når konsollen er av, men sålenge den er koblet til laderen og konsollen er PÅ så lader den helt til den er ladet fullt opp.

Jeg lurte på om det er mulig fordi det er fullt mulig med Xbox. Men kontrollen lader EKSTREMT raskt!

Endret av ANiftyNinja
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Du må nesten google....

Har hatt min siden slutten av februar, og jeg har aldri hatt noe problem med den...

Min står ofte lenge på og.

Lenke til kommentar

merklige greier. kan jo bare være så enkelt at spillet klikket og det førte til maskinen fryste og skrudde seg av?

på den gamle feite og den forgje 120 gb så fryste bc2 en gang i blandt. måtte da skru av manuelt men de slkrudde ikke seg selv av.

edit: LUNATIC: hvis den overopphetes er vel noe galt? den står med mange cm rom rundt seg og står oppå 3 cd cover så luft kommer unner den

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Ah, ser at det er flere som har skrevet om det du sier, og flesteparten ahr funnet ut at det enten er problem med viften(e) eller hele kjølesystemet ( som i bunn og grunn er viftene), så kan være at du burde levere den inn igjen.

Står litt om løsninger her:

http://www.buzzle.com/articles/how-to-fix-ps3-overheating-problem.html

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

får ringe elkjøp på mandag og fortelle om problemet og at jeg vl bruke angreretten. synd det koster å sende den tilbake:P og må vente mange uker før jeg får pengene tilbake og få bestilt ny:(

om den overoppheter kan det jo skade innmaten, det rare er at den ike blir spesielt varm

edit: må jeg betale returen om det er DOA dette er snakk om? at den overopphetes er jo ikke bra akkurat

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

jeg har B bak jeg. hvordan er støyen på maskinen din?

driver nå og spiller og skal kjøre den i hele dag for å se om det samme skjer igjen eller det var pga spillet klikket den skrudde seg av

edit: snakket nå med kundeserivce til elkjøp. sendte de mail og fikk svar etter 10 min:) de sa jeg sku gå til elkjøp butikk og levere den inn og så sku fikse meg ny :) men hvem sender meg ny er spm:P

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...