Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle 3 er i full gang med de neste konsollene, alle rykter (til og med hint) sier Q4 2012/Q1 2013

Så hvorfor neppe?

Hvis de er så godt i gang etter det du tilsier, så kan du vel forklare hvorfor Sony og Microsoft er så godt i gang med produksjonen av 3D spill, Playstation Move, og Kinect?

Det blir jo litt meningsløst å selle de tingene hvis "PS4" og "Xbox 720" (som noen kaller det) kommer ett år etter at PS Move og Kinect har kommet ut.

I tilleg så ligger PS3 langt frem i tiden i forhold til teknologien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Kinect og Move kommer vel rundt jul(?)

Konsoll skifte skjer mest sannsynligvis Q4 2012/Q1 2013 Dette er RYKTER

Men Sony, MS og Nintendo er i gang, det har de til og med innrømt.

Og Q4 2012/Q1 2013 er ikke 1 år etter Q4 2010, heller 2 år.

Lenke til kommentar

Kinect og Move kommer vel rundt jul(?)

Konsoll skifte skjer mest sannsynligvis Q4 2012/Q1 2013 Dette er RYKTER

Men Sony, MS og Nintendo er i gang, det har de til og med innrømt.

Og Q4 2012/Q1 2013 er ikke 1 år etter Q4 2010, heller 2 år.

Jeg tviler ikke på at nintendo er i gang med en ny kasse.

Hvis Sony har innrømmet det, så hvor er beviset?

Jeg enig med LunaticFanatic det om lifsspann på ca 10 år.

Endret av Deppss
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

PS3 skulle nå ha ett livsspann på rundt 10 år..

Det blir alt for lenge (I forrhold til grafikken og teknologien)..

Husk på at de mener ikke 10 år til neste konsoll, de mener 10 år på markedet. PS2 er vel inne i sitt 10 år nå ?

Jepp, og fikk "Best console of the Decade" tittelen

EDIT: Skjønner ikke hvorfor folk blir så hysteriske når folk snakker om neste generasjon... Alle er i gang med neste konsoll, det er ikke en hemmelighet..

Om den kommer i 2012 eller ikke har da ingenting å si?

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

De er garantert i gang alle sammen, det tar nok laaaang tid med all planlegging, testing, design og alt det der. Massevis av selskaper inne i bildet på leverandørsiden, og i tillegg så har nok (i det minste) first party developers noe de skulle ha sagt og. (Type feedback på hva de har mest bruk for av hardware forbedringer).

Personlig så er jeg egentlig glad for at det ser ut til å ta lengre tid før vi ser neste generasjon denne gangen, men jeg tror kanskje vi ser den første nestegenerasjonskonsoll allerede mot slutten av 2011 / 2012.

Har forresten også et lite håp om at de blir sterke nok til at det blir vanlig med mye AA og AF på alle spill. Gjerne også 60fps.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Har jo "Wii HD" som skulle komme engang..

Men "Wii 2" ? Spar meg.. tror ikke de kommer til å kalle den neste konsollen "Wii 2"

Samme gjelder "Xbox 720" Kanskje de faktisk kaller den det, hvem vet?

PS4 er jo allerede fastslått da :p

Lenke til kommentar

De er garantert i gang alle sammen, det tar nok laaaang tid med all planlegging, testing, design og alt det der. Massevis av selskaper inne i bildet på leverandørsiden, og i tillegg så har nok (i det minste) first party developers noe de skulle ha sagt og. (Type feedback på hva de har mest bruk for av hardware forbedringer).

Personlig så er jeg egentlig glad for at det ser ut til å ta lengre tid før vi ser neste generasjon denne gangen, men jeg tror kanskje vi ser den første nestegenerasjonskonsoll allerede mot slutten av 2011 / 2012.

Har forresten også et lite håp om at de blir sterke nok til at det blir vanlig med mye AA og AF på alle spill. Gjerne også 60fps.

En gang i tiden var det vanlig å drømme om en fremtid uten laste-skjermer. Ikke ønsk deg for mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

En ting vi får håpe på er SSD som harddisk, det vil jo hjelpe på lastetider..

"Jammen de er jo dyre!"

Ja det er de nå,kontra hvor mye plass du får.

Men med tanke på at neste generasjon ikke kommer før 2012-2013 vil jo prisene på SSD bli lavere, og høyere kapasitet

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

EDIT: Skjønner ikke hvorfor folk blir så hysteriske når folk snakker om neste generasjon... Alle er i gang med neste konsoll, det er ikke en hemmelighet..

Om den kommer i 2012 eller ikke har da ingenting å si?

Jeg vetter på at folk ikke vil bruke penger på en ny konsoll.. Jeg kommer iallefall til å vente til neste konsoll blir billigere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...