Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Har fått fikset det nå, men så var spørsmålet : Hvilken mappe skal jeg legge ting i? Edit: Nvm, måtte bare restarte PS3'en Endret 4. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kan jeg bruke min PSP som en fjernkontroll til PS3? Vil gjerene bruke den til å bla gjennom filer (med PSP-skjerm: bilde), men få lyden ut gjennom TV'n og dermed anlegget (lyd separert). Er dette mulig? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg selv bruker http://ps3mediaserver.blogspot.com/ Fungerer helt fint og er utrolig lett å bruke. Bruker selv denne. Funker helt perfekt Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg selv bruker http://ps3mediaserver.blogspot.com/ Fungerer helt fint og er utrolig lett å bruke. Bruker selv denne. Funker helt perfekt Er det svar til meg? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Han quotet ikke deg, så regner ikke med at svaret var til deg. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kan jeg bruke min PSP som en fjernkontroll til PS3? Vil gjerene bruke den til å bla gjennom filer (med PSP-skjerm: bilde), men få lyden ut gjennom TV'n og dermed anlegget (lyd separert). Er dette mulig? PSP kan brukes som fjernkontroll, ja. Resten skal også gå an, selv om jeg ikke har prøvd det selv. Bare å rote litt rundt i innstillingene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Legg meg til på PSN da, jeg trenger venner... Jeg har 1 venn, woohoo.. PSN: perm95 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kan jeg bruke min PSP som en fjernkontroll til PS3? Vil gjerene bruke den til å bla gjennom filer (med PSP-skjerm: bilde), men få lyden ut gjennom TV'n og dermed anlegget (lyd separert). Er dette mulig? PSP kan brukes som fjernkontroll, ja. Resten skal også gå an, selv om jeg ikke har prøvd det selv. Bare å rote litt rundt i innstillingene. Fjernspilling funker ikke, da kommer lyden ut gjennom PSP'en Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Når kommer PS4 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Konsoll "skifte" skjer i 2012, mest sannsynligvis Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Når kommer PS4 ? 13.06.2013 kl 12:35 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 nei det gjør den ikke. kommer 12.30! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kilde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Greitt nok.. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da har jeg fått PS3 (Som sagt i forumkafeen).. Noen som aner hvorfor trophies ikke blir publisert på facebook, da jeg har satt den opp til å gjøre det? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Konsoll "skifte" skjer i 2012, mest sannsynligvis Neppe. Nintendo, kanskje, men Sony og Microsoft kan selge sine bokser i 5 år til lett. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Flere som ikke får logget seg på psn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Konsoll "skifte" skjer i 2012, mest sannsynligvis Neppe. Nintendo, kanskje, men Sony og Microsoft kan selge sine bokser i 5 år til lett. Alle 3 er i full gang med de neste konsollene, alle rykter (til og med hint) sier Q4 2012/Q1 2013 Så hvorfor neppe? Flere som ikke får logget seg på psn? Jeg kom på.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da har jeg fått PS3 (Som sagt i forumkafeen).. Noen som aner hvorfor trophies ikke blir publisert på facebook, da jeg har satt den opp til å gjøre det? Tror ikke alle du tar blir publisert uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå