IcedInsanity Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) nvm Endret 2. august 2010 av LunaticFanatic 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei, jeg vet ikke om dette emnet er snakket om før, men jeg skriver det her uansett tenker det er sikkert noen fler som har lurt på dette. Til alle de som liker slyspillene skal det komme sånn Sly Collection til ps3 med de tre første spillene bedre grafikk og hele pakka (+ trofeer ) Sly 4 har det gått rykter om at det skal komme sommern 2011, men det er jeg ikke helt sikker på da :/ Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nice! Gleder meg vilt Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 På the sly collection skal det være en platinum for hvert spill! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 prøvd fan test? På PS3 Slim? Funker det da? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ja, hold ejekt knappen inne mens strømkabel settes inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ødelegger ikke det konsollen da? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 pmrosvik, tror du Sony med vilje ville lagd en funksjon som ødelegger konsollen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Internett sier nå at det ødelegger konsollen Men, man kan vel aldri stole på internett.. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det stemmer at det er noen PS3'er det ikke er anbefalt å ta fantest på. Jeg tror det gjelder realese-maskinen b.la. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 pmrosvik, tror du Sony med vilje ville lagd en funksjon som ødelegger konsollen ? Nettopp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ja, hold ejekt knappen inne mens strømkabel settes inn Ja, jeg fant det ut. Kom endel støv ut av den, men syns ikke støyen har dempet seg så mye. Hmm, får vel leve med det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 jeg tenker det samme om min nye slim 250 gb om jeg skal leve med støyen og ikke gidde å bytte:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvordan er det man kobler til Media server med PS3'en? Og i det hele tatt lager en? På ps3'en får jeg opp en media server som er på min pc, men jeg har jo ikke satt opp en slik engang.. Har ikke prata med google enda... får vel gjøre det snart... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvordan er det man kobler til Media server med PS3'en? Og i det hele tatt lager en? På ps3'en får jeg opp en media server som er på min pc, men jeg har jo ikke satt opp en slik engang.. Har ikke prata med google enda... får vel gjøre det snart... Godt mulig du får opp Windows Media Player som server. Standar support. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Får prøve meg litt rundt, får ikke kobla til den engang så... Endret 4. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg selv bruker http://ps3mediaserver.blogspot.com/ Fungerer helt fint og er utrolig lett å bruke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Takk for tipset, får sjekke det ut senere. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det eneste man trenger å gjøre som jeg vet det fungerer, er å huke av på: "Del bildene, musikken og videoene mine med alle enheter på hjemmenettverket." Det funker på Win vista/7. Usikker når det gjelder gamlere versjoner. (et bilde pleier å si mer enn ord) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå