Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Jeg digger det. Veldig underholdende spill. Det har RPG-elementer, ja. Du levler oppover, og det er masse artige våpen som dropper fra fiender. Du kan og styre litt dialog selv, men jeg tror ikke hva du velger har noen innvirkning på hva som skjer, men det er særdeles underholdende dialog. Det sto i anmeldelsen i VG at det liknet en krysning av Diablo og Monkey Island, og det kan jeg være enig i. Morsom dialog og morsomt kampsystem. :) Anbefales.

Edit: Et spill hvor helten heter DeathSpank må jo være morsomt. :)

Vurderer å kjøpe deathspank selv, men er det noen som vet om spillet er noe særlig langt og om det er verdt å spille igjennom flere ganger? Digga demoen ihvertfall :)

spillet er verdt hvert øre.. og om du vil spare litt peng kan du få det mye billigere på US butikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg digger det. Veldig underholdende spill. Det har RPG-elementer, ja. Du levler oppover, og det er masse artige våpen som dropper fra fiender. Du kan og styre litt dialog selv, men jeg tror ikke hva du velger har noen innvirkning på hva som skjer, men det er særdeles underholdende dialog. Det sto i anmeldelsen i VG at det liknet en krysning av Diablo og Monkey Island, og det kan jeg være enig i. Morsom dialog og morsomt kampsystem. :) Anbefales.

Edit: Et spill hvor helten heter DeathSpank må jo være morsomt. :)

Vurderer å kjøpe deathspank selv, men er det noen som vet om spillet er noe særlig langt og om det er verdt å spille igjennom flere ganger? Digga demoen ihvertfall :)

spillet er verdt hvert øre.. og om du vil spare litt peng kan du få det mye billigere på US butikken.

Spilte igjennom spillet her om dagen, var verdt 99kr, men ikke særlig mye mer. De beste våpna og rustningene får du kjøpt etterhvert, og det finnes litt for få våpen. Er liksom ikke noe poeng å grinde etter fete våpen osv, du får de uansett. Spillet har dog en fet humor :)

Verdt penga, men jeg gidder ikke spille det noe mer.

Lenke til kommentar

Fikk kjøpt meg PS3 slim 250Gb her på fredag. Fikk da med spillet Army Of Two 40th Days og kjøpte spillet Dante's Inferno samt bluetooth headsett. Har allerede utforsket en god del ting som å streame fra en pc server, folding at home prosjektet og har fått overført hele musikksamlingen min, dog er det mange mange sanger som ikke blir støttet av en eller annen grunn.

Kan bare si en ting, jeg er blitt frelst.. :D

Lenke til kommentar

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh. :realmad:

Hvorfor er PS3'en min over 40 grader varm og har viftestøy som en jumbojet? Nesten som jeg bytter til 360 kun for støyens skyld :wallbash:

Hva skal jeg gjøre?

står PS3'en din godt vetilert?

På side 6 under ventilasjonsåpninger, står det alt om ventilasjon som systemet krever.

Mulig det kan hjelpe...

PS3'en min maler like pent som i 2007... :p

Du, xbox har fiksa viftestøyen, MEN dvd-rom'en har forsatt like mye til felles som en buldoser.. :!:

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...