Manx Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du kan stille inn et klokkeslett, så vil maskinen skru seg på også laster den ned oppdateringer til spill osv helt av seg selv. Så når du står opp og slår på maskinen så er alt oppdatert og du slipper å sitte å vente på at den skal gjøre det når du skal spille litt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ser på zavvi.com at de har nyeste prince of persia til under 200kr og lurer på om det er verdt et kjøp? Må jeg ha spilt de andre for å få full utbytte av spillet? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ser på zavvi.com at de har nyeste prince of persia til under 200kr og lurer på om det er verdt et kjøp? Må jeg ha spilt de andre for å få full utbytte av spillet? Tror det er verdt et kjøp, spesielt hvis du ikke har spilt "Sand of Time"-trilogien. Anmeldelsene var middelmådige, men de fleste klagene gikk ut på at spillet var for likt den allerede nevnte trilogien som briljerte forrige generasjon. Dessuten er historien i trilogien alt for usammenhengende til at du får noe utbytte av den. Hvis du er trophy-hore er dette visstnok lett å få platinum i. Har dog ikke spilt spillet selv. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du kan stille inn et klokkeslett, så vil maskinen skru seg på også laster den ned oppdateringer til spill osv helt av seg selv. Så når du står opp og slår på maskinen så er alt oppdatert og du slipper å sitte å vente på at den skal gjøre det når du skal spille litt men laster den ned ting som koster penger?? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ser på zavvi.com at de har nyeste prince of persia til under 200kr og lurer på om det er verdt et kjøp? Må jeg ha spilt de andre for å få full utbytte av spillet? Tror det er verdt et kjøp, spesielt hvis du ikke har spilt "Sand of Time"-trilogien. Anmeldelsene var middelmådige, men de fleste klagene gikk ut på at spillet var for likt den allerede nevnte trilogien som briljerte forrige generasjon. Dessuten er historien i trilogien alt for usammenhengende til at du får noe utbytte av den. Hvis du er trophy-hore er dette visstnok lett å få platinum i. Har dog ikke spilt spillet selv. Er ikke akkurat noe trophy-hore..enda... Men er fortsatt litt usikker på om jeg skal kjøpe det, så vil gjerne at andre som har spillet si sin mening om spillet. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 uhm, playstation har lasta ned demo av Heavy Rain og "ModNations Racing Demo (Push)". Er det meningen? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ble level 13 og fikk min 7ende platina på Playstation 3 igår Helt klart jeg bruker PS3en mest, så Nintendo DSi XL så resten av de 14 andre konsoller er bak Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nevne antall konsoller for hvert innlegg eller? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 noen tips til bra spill fra psn som ikke koster all verdens? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 har vert relativt dødt på konsollfronten her i det siste. plukket opp igjen bad company 2 her om dagen på 360, samt lastet ned peace walter til psp i dag. Så blir det grei variasjon fremover Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nevne antall konsoller for hvert innlegg eller? Ja hvorfor ikke Kan jo gjøre det enkelt å bare skrive de opp i signaturen min så slipper jeg å nevne det så mye Fikk nye trophies i Dead Space, Trine og God Of War III idag, kjenner jeg er hekta på de Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har tenkt å kjøpe Tekken 6, men bare lurte på den arcade bundle sticken, noen som har prøvd den? Er den mye bedre å bruke enn vanlig ps3 kontroll? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har tenkt å kjøpe Tekken 6, men bare lurte på den arcade bundle sticken, noen som har prøvd den? Er den mye bedre å bruke enn vanlig ps3 kontroll? Alle proffene bruker arcade stick, men for en vanlig mann i gata er nok kontroller like bra. Man skal være bra hardcore for å få til å bruke en arcade stick. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tenkte det, bare så at det kosta rundt 500 for arcade stick, inkl. spill på cdon, mens spillet aleine kosta 250, men blir nok bare spillet da kanskje Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tenkte det, bare så at det kosta rundt 500 for arcade stick, inkl. spill på cdon, mens spillet aleine kosta 250, men blir nok bare spillet da kanskje Jepp, med mindre du har tenkt å spille i store turneringer mot Tekken-eliten er det nok det beste. Hvis du ikke har brukt arcade-stick før vil det nok være en tung overgang, også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Denne skal rett å slett spares til Fifa 11. Føles som en liten hvit Lambo i forhold til de "vanlige" Sixaxis'ene eg har. Endret 9. juli 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 noen tips til bra spill fra psn som ikke koster all verdens? Er litt småhekta på Vector TD (Litt teit å kjøpe det, siden det er gratis flash spill. Men er chill å ligge i å spille det). Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 LunaticFanatic, hvor i huleste fikk du tak i den!? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) LunaticFanatic, hvor i huleste fikk du tak i den!? "Lambo" kontroller http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=40946 L2/R2 triggerene http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=11496 OG Stick grepene http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=22772 Endret 10. juli 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå