Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Ja, var å sjekka det ut i går. Både på den skandinaviske og amerikanske PSS. Det var en del forskjell på de.

Alle som ikke har en amerikansk konto bør absolutt skaffe seg en. Der kunne jeg blant annet laste ned hele spill og teste dem i en time (InFamous som lå ute nå). Totalt sett var det større utvalg på den amerikanske Playstation Store.

Men så må man bare lære seg japansk sånn at man kanskje får tilgang til enda mer godsaker :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller FIFA 10, men klarer aldri å score. Spiller nesten bare 0-0 kamper. Noen som har tips? Har prøvd med L1 og R1 samt regulært skudd, men enten går skuddene høyt opp på tribunen eller så er de så svake at keeper tar dem i fast grep. Må da være noe jeg kan rette på. For bare uavgjort-kamper er ikke populært hos styret i Barca.

Lenke til kommentar

Spiller FIFA 10, men klarer aldri å score. Spiller nesten bare 0-0 kamper. Noen som har tips? Har prøvd med L1 og R1 samt regulært skudd, men enten går skuddene høyt opp på tribunen eller så er de så svake at keeper tar dem i fast grep. Må da være noe jeg kan rette på. For bare uavgjort-kamper er ikke populært hos styret i Barca.

Er selv ingen ekspert på FIFA, spiller med venner en gang i blant, men tror det gjelder å finne rett balanse mellom avstand til mål og hvor lenge man holder inne skyteknappen, eventuelt bruke skulderknappene avhenging posisjon til keeper og forsvarere.

Lenke til kommentar

har kjøpt ps+, så så jeg på systeminnstillinger at det hadde kommet en ny ting "automatisk nedlasting" den sier at den automatisk laster ned "f.eks spillopdateringer, systemprogramvare og videoelementer som vi anbefaler deg." jeg skjønte ikke helt hva som menes med det :S (hvordan det blir lasta ned og hva)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...