Newt32 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ja, var å sjekka det ut i går. Både på den skandinaviske og amerikanske PSS. Det var en del forskjell på de. Alle som ikke har en amerikansk konto bør absolutt skaffe seg en. Der kunne jeg blant annet laste ned hele spill og teste dem i en time (InFamous som lå ute nå). Totalt sett var det større utvalg på den amerikanske Playstation Store. Men så må man bare lære seg japansk sånn at man kanskje får tilgang til enda mer godsaker Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Det kommer helt sikkert til PSN EU om ikke så altfor lenge... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 noen som sliter med psn network idag? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=78497 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 ps3 min døde nå. spilte cod mw2 og når jeg gikk inn på home knappen så skrudde den seg av og blinker rødt. prøver å skru på og den skrur seg av igjen:( hva kan være galt? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Prøv først å ta den av så mens du tar den på hold inne da powerknappen så får du opp noen menyer, kansje dette hjelper Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 funka ikke:( hold inne startknappen lenge og den skrudde igjen seg av med blinkende rødt lys og plata går ikke ut. har jeg rett på lånemaskin når jeg leverer den inn? blir de fikset eller byttet har dekor på min ps3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Du dekorerte nylig konsollen din også du, mtp. posten på forrige siden. Litt av en timing Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Du dekorerte nylig konsollen din også du, mtp. posten på forrige siden. Litt av en timing ja:P dårlig timing:P laget ny tråd om problemet mitt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1241491&pid=15879937&st=0entry15879937 Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Brukerhåndbok Side 45 og 47 er vel det som er nærmest ditt problem tror jeg... Jeg kikka på hva V3.40 har å by på, så kom jeg over med det som skjedde 1. Mars 2010. - Den interne klokkefunksjonen som registrerer skuddår er forbedret. Endret 1. juli 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 er nå stjerne med et tal på vennene mine når jeg går inn på homeknappen på venner. hva er dette? ranking? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) er nå stjerne med et tal på vennene mine når jeg går inn på homeknappen på venner. hva er dette? ranking? Trophy rank Endret 2. juli 2010 av Luchy Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Spiller FIFA 10, men klarer aldri å score. Spiller nesten bare 0-0 kamper. Noen som har tips? Har prøvd med L1 og R1 samt regulært skudd, men enten går skuddene høyt opp på tribunen eller så er de så svake at keeper tar dem i fast grep. Må da være noe jeg kan rette på. For bare uavgjort-kamper er ikke populært hos styret i Barca. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Spiller FIFA 10, men klarer aldri å score. Spiller nesten bare 0-0 kamper. Noen som har tips? Har prøvd med L1 og R1 samt regulært skudd, men enten går skuddene høyt opp på tribunen eller så er de så svake at keeper tar dem i fast grep. Må da være noe jeg kan rette på. For bare uavgjort-kamper er ikke populært hos styret i Barca. Er selv ingen ekspert på FIFA, spiller med venner en gang i blant, men tror det gjelder å finne rett balanse mellom avstand til mål og hvor lenge man holder inne skyteknappen, eventuelt bruke skulderknappene avhenging posisjon til keeper og forsvarere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hva gjør skulderknappene på skudd? Selv bruker jeg bare runding, veldig svakt, når jeg er nærme keeperen. Langt i fra er det bare be til gud og satse på at det er akkurat nok styrke og skru i ballen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) R1 er finesseskudd, ballen blir plassert bedre. Om du kommer direkte på keeper så trykker du litt på O og holder sticken enten ned mot venstre eller opp mot venstre. Eller du kan holde L2 og trykke firkant for en chipp. Endret 2. juli 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hva skal det være godt for? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Skyte langskudd? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 har kjøpt ps+, så så jeg på systeminnstillinger at det hadde kommet en ny ting "automatisk nedlasting" den sier at den automatisk laster ned "f.eks spillopdateringer, systemprogramvare og videoelementer som vi anbefaler deg." jeg skjønte ikke helt hva som menes med det :S (hvordan det blir lasta ned og hva) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå