Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Høhø, jeg ler enda Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det finnes vell egen sticky tråd om dette ? Hmmm, finner ingen sticky tråd jeg... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Se i den øverste tråden "hvordan bytte HDD i ps3", kanskje noe står der. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Se i den øverste tråden "hvordan bytte HDD i ps3", kanskje noe står der. Jeg fant en tråd som innebar mkv2vob og TVersity. Regner med at det er dette folk bruker. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Høhø, jeg ler enda Og jeg prøver å le med Har du forresten prøvd demoen enda? Eller er PSN fortsatt nede? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fortsatt nede xD Vell jeg kommer inn på PSN, men etter den logoen med PSN hopper opp og det åpner seg blir jeg møtt av " psn is not available in your conutry" eller no sånt Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jaja, da blir det Super Mario Bros. Wii inntil videre Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fyller vente tiden med den nye Nitro Circus filmen Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nitro Circus er fantastisk Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Uff, jeg kjøpte meg Theme Hospital på PSN i går.Faen timene går fort i det Theme Hospital er så vanedannende og artig at det er ikke klokt Samme her! Kjøpte det før sommeren. Irriterer meg litt når jeg spiller det, fordi jeg hadde PC-versjonen Så denne har litt dårligere grafikk enn jeg husker. Noen som får til å bruke mus i Theme Hospital? Er så slitsomt å bruke D-paden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jaja, da blir det Super Mario Bros. Wii inntil videre Vurderer å kjøpe Wii KUN pga det nye SMB spillet.... Mario er elsk. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Høhø, jeg ler enda Og jeg prøver å le med Har du forresten prøvd demoen enda? Eller er PSN fortsatt nede? Jeg har i alle fall prøvd demoen. Men vil ikke uttale meg før jeg har rundet det på den øverste vanskelighetsgraden(sikkert Chaos Mode i GoW3). Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jaja, da blir det Super Mario Bros. Wii inntil videre Vurderer å kjøpe Wii KUN pga det nye SMB spillet.... Mario er elsk. Lol, samme her. Ol'skool Mario er det som er elsk, da. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 For å spille av MKV filer på playstation, er eneste mulighet å kjøre videofilen gjennom mkv2vob først? Har en 10GB MKV fil som har lastet i mkv2vob i flere timer nå. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Når vil God of War 3 demoen blir tilgjengelig for den gjengse mann? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Når vil God of War 3 demoen blir tilgjengelig for den gjengse mann? Den blir vel ikke det. Ingen planer fra Sony. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja da var den nye Nitro Circus filmen sett og jeg er på vei til min kjære PS3 som burde ha tilgang til PSN om den ikke har livet kjært... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 It worked ! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 God of War III Q&A Dette blir bare så JÆVLIG bra! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hvor får jeg tak i themes med animasjon? Endret 8. desember 2009 av runesole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå