Sebbz Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Hei! Jeg har to GTX 560 Ti i SLI og har et problem med den nyeste beta driveren 285.38 fra Nvidia. Problemet er at midt under innstaleringen av driveren så blir skjermen helt svart. Jeg har prøvd å bruke begge grafikkkortenes porter, samt hovedkortets med ingen ting på skjermen. Da jeg restarta, kom det heller ikke noe opp på skjermen, så jeg måtte manuelt røske ut strømkablene fra det ene grafikkkortet mitt Deretter rullet jeg driverne tilbake og har prøvd å innstalere driveren flere ganger, men ender alltid opp med samme feilen. Noen som har samme feilen, eller vet hva som kan løse dette? Jeg får ikke brukt SLI i Battlefield 3 Beta uten denne driveren Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 SLI fungerer med andre drivere? Har du sjekket om et av kortene er defekt? Nvidias drivere har hatt mange problemer i det siste, det er faktisk så ille at ATI/AMD-kort har langt færre problemer enn det Nvidia har for øyeblikket. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg mer enn generelt siden jeg er ferdig med Nvidia selv Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 29. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Driveren de virker på er 270.61 Hadde ikke problemer i sommer da jeg lasta ned en Battlefield 3 Alpha driver, som skulle få Nvidia kort til å kjøre spillet bedre. Tror ikke at kortene er defekte fordi de virker perfekt på 270.61 Endret 29. september 2011 av Sebbz Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 270.61 var før de begynte å vise problemer i SLI. Det startet med 275.33 Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 29. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 270.61 var før de begynte å vise problemer i SLI. Det startet med 275.33 Får håpe de fikser driverrotet i løpet av oktober! Må få spilt BF3 i SLI!! Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har ingen problemer med SLI på mine 560Ti, dette er på driver 280.26. Har du testa den? Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 30. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Jeg har ingen problemer med SLI på mine 560Ti, dette er på driver 280.26. Har du testa den? Nei, har ikke prøvd den. Aktiverer den SLI i BF3? Har du prøvd den nye 285.38 driveren? Jeg har ikke problemer med andre drivere btw Endret 30. september 2011 av Sebbz Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 280.26 aktiverer ikke SLI i Bf3, testet det ut Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Nei jeg har ikke testet opp mot BF3, kan se på det i dag når jeg kommer hjem om jeg husker det Hvilket minner meg på at jeg må teste BF3 litt mer enn 10 min denne gangen. Skal komme med tilbakemelding på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå