protoneedhelp Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 JEg fant ett par Nike sko som er på tilbud på nettet. JEg bruker størrelse 43, men de hadde ikke det, så jeg bestilte størrelse 42. Er det stor forskjell mellom dem? Kommer de til å være skikkelig trange? takk på forhånd Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 .. JEg bruker størrelse 43, men de hadde ikke det, så jeg bestilte størrelse 42. Er det stor forskjell mellom dem? Kommer de til å være skikkelig trange? De er klart mindre og kan være ubehaglig trange. Trange sko kan skade føttene. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nei, de er like store. Dessuten er juice og melk mye det samme. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Det er ca. en halv centimeter, men det kan være nok til å få deg til å hate skoene. Hadde det vært vanlige skinnsko hadde det dog vært mulig å utvide dem, men bare litt. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nike er vel litt små i tørrelsen også. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Reklamerte butikken tilfeldigvis med at de hadde kjempebillige Nike-sko til 50-70% under normalt utsalgspris? Isåfall tror jeg du har lite å bekymre deg for. 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Trololo. Si fra om du får skoene da. Endret 1. oktober 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 skoene passat ikke, jeg fikk bare halve foten min inn 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Haha, ikke kjøp sko som ikke passer, det er som å kjøpe kjole når du ville ha dress. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 skoene passat ikke, jeg fikk bare halve foten min inn one born every day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå